ClickCease

CRM - Cum să crești vânzările 3 luni ago

CUM SĂ CREȘTI VÂNZĂRILE

CUM SĂ CREȘTI VÂNZĂRILE?

În primele zile de viață ale unei companii, gestionarea informațiilor despre contacte și clienții nu este dificilă. Cu toate acestea, odată cu creșterea afacerii obții mai mulți clienți și ești nevoit să aloci mai mulți angajați, informațiile de contact se vor înmulți și vor fi uitate sau pierdute în fișiere excel, în agendele agenților sau pe  post-it-uri …

Creșterea companiei este un proces extrem de delicat și odată cu acesta apare nevoia de a-ți organiza informațiile pentru a nu pierde din eficiență. Aici devine utilă și necesară o soluție de gestionare a clienților CRM.

După cum probabil ai descoperit deja în celelalte articole de la acest link, CRM – ul este un instrument incredibil de puternic care poate transforma cu ușurință modul în care funcționează afacerea ta.

CRM-ul are capacitatea de a crește eficiența echipei de vânzări și poate influența pozitiv veniturile. CRM-ul este un instrument despre care putem spune că simplifică în timp administrarea firmei tale din ce în ce mai mult.

Implementarea unui CRM potrivit poate crește eficiența vânzărilor – tu și echipa ta, puteți închide mai multe oferte, creșteți vânzările și îmbunătăți rata de conversie.
De fapt, în conținutul de mai jos vom vorbi despre modul în care CRM-ul poate crește cifra de afaceri.

CRM – Principalele avantaje

Securizarea și organizarea datelor de contact

Un CRM te ajută să organizezi informațiile despre toate persoanele de contact. Acest lucru permite echipei de vânzări să țină evidența; cine a vorbit cu cine, când și ce au discutat. Aceste informații îi ajută foarte mult pe reprezentanții de vânzări să continue procesul de convertire a lead-urilor în clienți fără probleme.

Segmentarea clienților

Împărțirea contactelor pe baza informațiilor pe care le-ai colectat despre aceștia, cum ar fi poziția în pâlnia de vanzari, sursa de proveniență, etc. ajută echipa de vânzări să găsească lead-urile cele mai “calde” pentru a închide mai multe vânzări în cel mai scurt timp posibil.

Angajatul tău digital

Una dintre cele mai importante schimbări în business-uri din ultima perioada, este migrarea tehnologiei în mână angajaților. Firmele se întrec pentru a oferi un avantaj competitiv prin intermediul aplicațiilor ce devin o parte fundamentală a zile de lucru.

Rezultatul? Posibilitatea de a furniza și a pune la dispoziția angajaților informațiile de care au nevoie, într-un mod practic și rapid, este fundamentală pentru eficiența firmei.

Să oferi angajatilor tai un coleg digital, specializat pe schimbul de cunoștințe, pe gestionare eficientă a proiectelor, cu o capacitate de memorare imensă, disponibil mereu pentru a răspunde instant, este combinația perfectă pentru îmbunătățirea rezultatelor.

 

CRM – Creșterea vânzărilor

1. Automatizarea anumitor părți din fluxul de lucru

Adoptarea tehnologiei potrivite permite firmelor să ușureze munca echipei prin automatizarea proceselor recurente. Automatizarea anumitor părți din fluxul de lucru îți va elibera angajații astfel încât să poată dedica mai mult timp interacțiunii cu clienții potențiali și să consolideze raportul profesional cu cei existenți.

Dă-i echipei tale instrumentele necesare pentru a se putea concentra asupra vânzării într-un mod eficient și oferă-i mai mult timp pe care să-l dedice clienților.

Operații manuale ca introducerea datelor de contact în baza de date, completarea contractelor și comunicarea cu partenerii pot fi gestionate mult mai eficient.

Elimină risipa (de bani, de timp și de resurse), permite obținerea unui flux de lucru mai rapid, mai ieftin, mai facil și mai sigur decât cel actual, cu scopul de a deveni cât mai competitiv pe piață.

2. Controlul asupra procesului de vânzări

Pe lângă rapoartele echipei de vânzări, CRM-ul menține informat în timp real managerul de vânzări. Aceste instrumente permit managerului de vânzări să țină evidența ofertelor trimise dar, mai important, îl ajută să monitorizeze etapa din pâlnia de vânzări în care se află fiecare tranzacție, evidențiind în același timp și blocajele.

CRM-ul permite managerului tău de vânzări să își păstreze atenția asupra întregului proces de vânzări al companiei și îi simplifică cerințele de raportare.

CRM-ul simplifică multe aspecte din procesul de vânzare al echipei. Aceasta include raportarea activităților de vânzare – câți clienți potențiali au fost contactați într-o anumită zi sau câte oferte au fost trimise, câte au fost acceptate și câte s-au încasat.

3. Crează sisteme „Web to Lead”

Un CRM bun îți oferă posibilitatea de a crea un formular pe site-ul tău pentru a captura și importă în baza de date clienții potențiali.
Apoi, sistemul notifică direct persoana responsabilă din departamentul de vânzari care poate contacta clientul potențial.

4. Segmentează-ți baza de clienți

Nu toți clienții sunt la fel, chiar dacă cumpără același produs sau serviciu.  Salvează istoricul discuțiilor în CRM și segmentează-ți clienții pe baza criteriilor stabilite de tine. Ideea este să le poți răspunde cu mesaje personalizate sau oferte de preț specifice doar în funcție de preferințele lor.

Fii dinamic și mai ales personalizează cât mai mult în abordarea ta.

Crește-ți vânzările printr-o cunoaștere mai bună a clienților potențiali.  Acesta reprezintă nucleul central a ceea ce poate face un CRM: îți permite să tratezi clienții potențiali ca persoane. 

5. Notificările și mementourile

Așa cum trebuie să monitorizezi evoluția unui contact sau client potențial, trebuie și să-ți amintești când este necesar să respecți “cuvântul dat” în timpul discuțiilor.
Nerespectarea monitorizării poate însemna pierderea unei relații comerciale importante. Așadar, CRM-urile oferă notificări și memento-uri de tot felul despre acțiunile importate și te ajută să nu uiți nimic din ceea ce ai promis. (de exemplu: de o întalnire, despre trimiterea unei oferte, despre procesul de revenire pentru feedback la oferă, etc).

Ce face din MEFI CRM o opțiune extrem de potrivită pentru întreprinderile mici și mijlocii?

Automatizarea

Cu platforma MEFI de tip CRM și ERP ai posibilitatea să automatizezi procesele din firmă. Prin automatizarea anumitor sarcini se optimizează timpul de lucru și reduce necesarul de resurse. În același timp scade probabilitatea de eroare și crește eficiența echipei.

Eliminarea proceselor sau activităților recurente dar necesare

Datorită sistemului MEFI, poți identifica imediat operațiunile repetitive sau inutile. Acest lucru nu înseamnă că tu nu poți organiza activitatea zilnică și fără platformă, dar memorarea sarcinilor este complicată și ceva îți poate scăpa mereu.

Reducerea cheltuielilor

Implementarea soluție MEFI permite automatizarea proceselor și elimină probabilitatea erorii umane contribuind la reducerea costurilor. Fără îndoială, dacă este utilizat corect, sistemul de gestionare a fluxurilor de lucru MEFI, poate economisi bani, deoarece poți atinge același număr de obiective cu mai puține resurse.

Capacitatea de a răspunde rapid problemelor

Una dintre calitățile pe care o firmă nu o poate neglija este capacitatea de a răspunde rapid problemelor. Sistemul de gestionare a fluxurilor de lucru MEFI te ajută să vizualizezi toate etapele unei operațiuni, astfel încât monitorizarea acestora devine mult mai ușoară. În caz de urgență cu doar câteva clicuri poți identifica problema și propune soluții posibile.

Gestionează mai bine staff-ul intern

Sistem de management al fluxurilor de lucru MEFI, te ajută să gestionezi sarcinile într-un mod clar și ordonat, contribuind astfel la îmbunătățirea managementului personalului.
Dacă cineva nu respectă procedurile și termenele, fluxul nu poate continua: acest lucru te ajută să identificați imediat cine și ce nu s-a făcut.

Documente completate în mai puțin de un minut

Alegi un draft de contract care se completează în mod automat cu toate datele necesare și trimite-l prin e-mail sau SMS în mai puțin de un minut. Iar după ce îl primești semnat îl poți arhiva în sistem, pentru a fi notificat de platformă cu câteva zile înainte ca acesta să expire.

CUM SĂ CREȘTI VÂNZĂRILE

Un CRM crește veniturile companiei.

Echipele de vânzări se confruntă adesea cu o problemă comună: își petrec doar 25-30% din timp în procesul de vânzare, restul este alocat pentru sarcini administrative precum profilarea, raportarea, emiterea, trimiterea și monitorizarea ofertei și prospectarea pieței.

Apariția noilor tehnologii planificarea, organizarea și monitorizarea  fluxului de lucru a schimbat drastic procesul de vânzare (atât B2B, cât și B2C).

Dacă dorești să-ți crești vânzările, să-ți organizezi și monitorizezi cu ușurință procesul de vânzare pentru a deveni scalabil, ai nevoie de un CRM puternic, ușor de utilizat și de personalizat cu interfață modernă și orientată către utilizatori.

Relația cu contactele și clienții firmei este piatra de temelie a unei afaceri de succes.


Verifică ACUM gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea dintre platforma MEFI și provocările business-ului tău.

Programează acum prima discuție telefonică!
Programează o discuție!


Niciun comentariu pentru CRM – Cum să crești vânzările

Lasa un comentariu