Ce este un CRM? 6 luni ago

Ce este un CRM

Sistemul CRM (Customer Relationship Managament) este cunoscut ca Managementul Relatiilor cu Clientii și are în vedere optimizarea relatiilor cu clientii in diverse intreprinderi (mici și mijlocii), având scopul de a creste vanzarile si de a satisface clientii in afacerea dvs.

Aplicatiile unui CRM sunt esentiale cand vine vorba de centralizarea si organizarea unor informatii referitoare la clienti, aceste informatii vor ajuta managerul  in optimizarea si coordonarea procesului de vanzare al fiecarei companii.

Roluri importante ale unui CRM:

  • acesta gestioneaza activitatile externe (referitor la clienti, parteneri de afaceri) si interne ale firmei (referitor la angajati);
  • poate fi implementat la nivelul intregii companii;
  • ajuta la aducerea de noi clienti si la crearea de oportunitati  pentru cei existenti
  • puteti comunica cu clientii dvs. mult mai eficient;
  • CRM poate fi folosit in automatizarea procesului de vanzari si realizarea vanzarilor in parteneriat cu clientii;
  • folosind acest sistem puteti creste satisfactia clientilor dvs. raspunzand imediat la cerintele lor.

        Softul CRM este disponibil in doua variante: online (pe baza de abonament lunar) si locala (pe baza de licenta valabila nelimitat). Daca optezi pentru varianta online, aceasta nu necesita instalare, poate fi accesata de oriunde pe baza de utilizator si parola, iar daca optezi pentru varianta locala acesta functioneaza pe sistemul Windows si nu necesita conexiune la internet. Optand pentru un soft CRM, echipa de vanzari se poate concentra eficient pe gasirea de noi clienti, incheierea de contracte si fidelizarea clientilor actuali, fara a mai pierde timpul cu gestionarea propriei baze de date.

De ce sa utilizam un CRM?

Cand vei folosi sistemul, vei observa o crestere a veniturilor, vei aveai mai mult timp, şi o transparenţă mai mare. Specialistii în marketing realizeaza campanii targetate. Agentii de vânzări închid mai multe vânzări mai rapid. Directorii Generali şi de Vânzări examineaza şi coordonează procesele mai eficient. În MEFI vei gasi toate informaţiile pentru a-ţi gestiona relaţiile cu clienţii in cel mai profesionist mod.

Conectează MEFI cu alte aplicaţii sau software-uri. Gestionează relaţiile cu clienţii chiar şi atunci când eşti în mişcare – utilizeaza MEFI pe smartphone sau tabletă. Aceste lucruri te vor ajuta să observi  cât de util este un CRM şi cât de mult îţi poate injumatati munca. MEFI  este un software sofisticat care te va ajuta să devii mai bun decât concurența ta. O soluţie ideala pentru cei ce-şi doresc un software simplu de folosit disponibil oriunde şi oricând. Este o optiune foarte bună pentru întreprinderile mici şi mijlocii sau alte companii.

Management Central pentru Companii

MEFI realizeaza gestionarea sarcinilor mai uşoară şi îţi stochează istoricul complet al clientului. Face managementul oportunităţilor transparent, ţi le arata pe cele cu cel mai mare randament şi îţi afişează sarcinile în funcţie de prioritatea acestora.
Noile funcţii sunt disponibile in mod constant în sistemul tău. MEFI este pregătit şi pentru soluţii unice – dacă ai anumite preferinţe deosebite, venim in sprijinul tau pentru a  găsi cea mai potrivită soluţie pentru tine.

Iata care sunt avantajele unui CRM!

  1. Creste productivitatea angajatilor – CRM le pune la dispozitie automatizarea activitatilor repetitive de marketing, cum ar fi raspunsuri automatizate la intrebarile care apar frecvent din partea clientilor si tot ceea ce tine de vanzari sau servicii;
  2. Cresc vanzarile – datorita imbunatatirii procesului de vanzare se remarca in acelasi timp si o crestere a numarului de contracte incheiate intr-o anumita perioada, CRM permitand gestionarea in acelasi timp a mai multor proiecte printr-o buna alocare a resurselor utilizate;
  3. Soft-ul CRM automatizeaza activitatile de marketing online si email marketing -transformand vizitele de pe site in bune oportunitati de vanzare, astfel solicitarile clientilor sunt centralizate, urmand ca reprezentatii companiei sa genereze un raspuns in timp scurt;
  4. Creste calitatea relatiei cu clientii oferind angajatilor toate informatiile necesare despre clienti;
  5. Contribuie la planificarea si crearea proiectelor, la optimizarea costurilor si la analiza rezultatelor obtinute.

Cand vei folosi sistemul, vei observa o crestere a veniturilor, vei aveai mai mult timp, şi o transparenţă mai mare. Specialistii în marketing realizeaza campanii targetate. Agentii de vânzări închid mai multe vânzări mai rapid. Directorii Generali şi de Vânzări examineaza şi coordonează procesele mai eficient. În MEFI vei gasi toate informaţiile pentru a-ţi gestiona relaţiile cu clienţii in cel mai profesionist mod.

CRM (Managementul Relațiilor cu Clientii) a devenit o prioritate pentru firmele care doresc sa detina un avantaj competitiv intr-o economie care se afla in continua schimbare, de aceea  recomandarea noastra este MEFIo solutie CRM data de firma MENTSEC IT.

Ce servicii oferă un CRM?

Un sistem CRM face ca toate operațiunile interne ale firmei să se stabilească într-un singur loc digital, accesibil la orice oră, și care totodată oferă și un feedback real.

Ce înseamnă acest lucru pentru o firmă? Digitalizarea tuturor informațiilor, centralizarea lor, o urmărire exactă a fiecărei comenzi (achiziții sau producție), îmbunătățire în relația cu lead-urile sau cu clienții, raporte automate și multe altele. Acest sistem nu numai că te ajută în companie, dar îți oferă încredere și liniște, deoarece știi că toată informația este centralizată/ analizată și îți poate oferi chiar și sfaturi/ statusuri.

     Ce face un program CRM?

Mai pe înțelesul tuturor, un CRM are grijă să te țină la curent și să te informeze cu unele aspecte referitoare la afacerea ta, cum ar fi:

  • te anunță în fiecare zi (printr-un e-mail) ce întâlniri ai stabilit cu anumiți clienți;
  • te anunță ce clienți au întârziat cu plata;
  • te anunță în ce stadiu se află comenzile tale.

CRM-Mefi este un mecanism foarte bine pus la punct care elemină timpul mort al angajaților, erorile umane și ne ajută să respectăm toate promisiunile făcute clienților, pentru a ne îmbunătăți relația cu aceștia și a da dovadă de seriozitate. Cu acest program ai la dispoziție o serie de fluxuri de lucru pe care poți să le personalizezi în funcție de firma pe care o deții. Cu ajutorul acestora, dacă respecți o serie de etape, poți automatiza activitățile interne ale firmei, cum ar fi avansarea unui client de la o etapă la alta în procesul de vânzare și multe altele.

Servicii oferite de CRM:

  • planifică echipele și procesele de vânzări;
  • gestionează potențialii clienți și contractele;
  • analizează vânzările;
  • gestionează oportunitățile de vânzare, clienții;
  • planifică activitățile de marketing;
  • generează rapoarte și analizează serviciile;
  • manageriază activitățile de service, clienții și contractele;
  • planifică proiectele;
  • gestionează resursele;
  • programează activitățile;
  • optimizează costurile;
  • analizează rezultatele etc.

Un comentariu pentru Ce este un CRM?

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu