Ce este un CRM? 9 luni ago

Ce este un CRM

CE ESTE UN CRM?

Sistemul CRM (Customer Relationship Managament) este cunoscut ca Managementul Relațiilor cu Clienții și are în vedere optimizarea relațiilor cu clienții în diverse intreprinderi (mici și mijlocii), având scopul de a crește vânzările și de a satisface clienții în afacerea dvs.

Aplicațiile unui CRM sunt esențiale când vine vorba de centralizarea și organizarea unor informații referitoare la clienți, aceste informații vor ajuta managerul  în optimizarea și coordonarea procesului de vânzare al fiecarei companii.

Roluri importante ale unui CRM:

  • acesta gestionează activitățile externe (referitor la clienți, parteneri de afaceri) și interne ale firmei (referitor la angajati);
  • poate fi implementat la nivelul întregii companii;
  • ajută la aducerea de noi clienți și la crearea de oportunități  pentru cei existenți
  • puteți comunica cu clienții dvs. mult mai eficient;
  • CRM poate fi folosit în automatizarea procesului de vânzări și realizarea vânzărilor în parteneriat cu clienții;
  • folosind acest sistem puteți crește satisfacția clienților dvs. răspunzând imediat la cerințele lor.

        Softul CRM este disponibil în două variante: online (pe bază de abonament lunar) și locală (pe baza de licență valabilă nelimitat). Dacă optezi pentru varianta online, aceasta nu necesită instalare, poate fi accesată de oriunde pe bază de utilizator și parolă, iar dacă optezi pentru varianta locală aceasta funcționează pe sistemul Windows și nu necesită conexiune la internet. Optând pentru un soft CRM, echipa de vânzări se poate concentra eficient pe găsirea de noi clienți, încheierea de contracte și fidelizarea clienților actuali, fără a mai pierde timpul cu gestionarea propriei baze de date.

De ce să utilizăm un CRM?

Când vei folosi sistemul, vei observa o creștere a veniturilor, vei avea mai mult timp, şi o transparenţă mai mare. Specialiștii în marketing realizează campanii targhetate. Agenții de vânzări închid mai multe vânzări mai rapid. Directorii Generali şi de Vânzări examinează şi coordonează procesele mai eficient. În MEFI vei găsi toate informaţiile pentru a-ţi gestiona relaţiile cu clienţii în cel mai profesionist mod.

Conectează MEFI cu alte aplicaţii sau software-uri. Gestionează relaţiile cu clienţii chiar şi atunci când eşti în mişcare – utilizează MEFI pe smartphone sau tabletă. Aceste lucruri te vor ajuta să observi  cât de util este un CRM şi cât de mult îţi poate injumătăți munca. MEFI  este un software sofisticat care te va ajuta să devii mai bun decât concurența ta. O soluţie ideală pentru cei ce-şi doresc un software simplu de folosit disponibil oriunde şi oricând. Este o opțiune foarte bună pentru întreprinderile mici şi mijlocii sau alte companii.

Management Central pentru Companii

MEFI realizează gestionarea sarcinilor mai uşoară şi îţi stochează istoricul complet al clientului. Face managementul oportunităţilor transparent, ţi le arată pe cele cu cel mai mare randament şi îţi afişează sarcinile în funcţie de prioritatea acestora.
Noile funcţii sunt disponibile în mod constant în sistemul tău. MEFI este pregătit şi pentru soluţii unice – dacă ai anumite preferinţe deosebite, venim în sprijinul tău pentru a  găsi cea mai potrivită soluţie pentru tine.

Iată care sunt avantajele unui CRM!

  1. Crește productivitatea angajaților– CRM le pune la dispoziție automatizarea activităților repetitive de marketing, cum ar fi răspunsuri automatizate la întrebările care apar frecvent din partea clienților și tot ceea ce ține de vânzări sau servicii;
  2. Cresc vânzările– datorită îmbunătățirii procesului de vânzare se remarcă în același timp și o creștere a numărului de contracte încheiate într-o anumită perioadă, CRM permițând gestionarea în același timp a mai multor proiecte printr-o bună alocare a resurselor utilizate;
  3. Soft-ul CRM automatizează activitățile de marketing online și email marketing-transformând vizitele de pe site în bune oportunități de vânzare, astfel solicitările clienților sunt centralizate, urmând ca reprezentații companiei să genereze un răspuns în timp scurt;
  4. Crește calitatea relației cu cliențiioferind angajaților toate informațiile necesare despre clienți;
  5. Contribuie la planificarea și crearea proiectelor, la optimizarea costurilor și la analiza rezultatelor obținute.

Când vei folosi sistemul, vei observa o creștere a veniturilor, vei avea mai mult timp, şi o transparenţă mai mare. Specialiștii în marketing realizează campanii targetate. Agenții de vânzări închid mai multe vânzări mai rapid. Directorii Generali şi de Vânzări examinează şi coordonează procesele mai eficient. În MEFI vei găsi toate informaţiile pentru a-ţi gestiona relaţiile cu clienţii în cel mai profesionist mod.

CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții) a devenit o prioritate pentru firmele care doresc să dețină un avantaj competitiv într-o economie care se află în continuă schimbare, de aceea  recomandarea noastră este MEFIo soluție CRM dată de firma MENTSEC IT.

 

Ce servicii oferă un CRM?

Un sistem CRM face ca toate operațiunile interne ale firmei să se stabilească într-un singur loc digital, accesibil la orice oră, și care totodată oferă și un feedback real.

Ce înseamnă acest lucru pentru o firmă? Digitalizarea tuturor informațiilor, centralizarea lor, o urmărire exactă a fiecărei comenzi (achiziții sau producție), îmbunătățire în relația cu lead-urile sau cu clienții, rapoarte automate și multe altele. Acest sistem nu numai că te ajută în companie, dar îți oferă încredere și liniște, deoarece știi că toată informația este centralizată/ analizată și îți poate oferi chiar și sfaturi/ statusuri.

Ce face un program CRM?

Mai pe înțelesul tuturor, un CRM are grijă să te țină la curent și să te informeze cu unele aspecte referitoare la afacerea ta, cum ar fi:

  • te anunță în fiecare zi (printr-un e-mail) ce întâlniri ai stabilit cu anumiți clienți;
  • te anunță ce clienți au întârziat cu plata;
  • te anunță în ce stadiu se află comenzile tale.

CRM-Mefi este un mecanism foarte bine pus la punct care elemină timpul mort al angajaților, erorile umane și ne ajută să respectăm toate promisiunile făcute clienților, pentru a ne îmbunătăți relația cu aceștia și a da dovadă de seriozitate. Cu acest program ai la dispoziție o serie de fluxuri de lucru pe care poți să le personalizezi în funcție de firma pe care o deții. Cu ajutorul acestora, dacă respecți o serie de etape, poți automatiza activitățile interne ale firmei, cum ar fi avansarea unui client de la o etapă la alta în procesul de vânzare și multe altele.

Servicii oferite de CRM:

  • planifică echipele și procesele de vânzări;
  • gestionează potențialii clienți și contractele;
  • analizează vânzările;
  • gestionează oportunitățile de vânzare, clienții;
  • planifică activitățile de marketing;
  • generează rapoarte și analizează serviciile;
  • manageriază activitățile de service, clienții și contractele;
  • planifică proiectele;
  • gestionează resursele;
  • programează activitățile;
  • optimizează costurile;
  • analizează rezultatele etc.

Niciun comentariu pentru Ce este un CRM?

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu