O scurtă listă pentru a realiza un model de ofertă de preț de nerefuzat 3 luni ago

model de ofertă de preț

O ofertă de preț de nerefuzat nu este doar o listă de prețuri îmbunătățită. Există multe lucruri cărora trebuie să le acordați atenție pentru a vă convinge clientul.

Ai o solicitare nouă de la un client potențial? Te-a găsit prin “reclama din gură în gură” sau printr-o campanie de marketing. Ai făcut o treabă bună. Este momentul potrivit pentru o ofertă, iar scopul ei este, pur și simplu, acela de a comunica prețurile pe care le practici, nu-i așa?

Nu chiar. Dorești să realizezi o ofertă de nerefuzat, care să nu corespundă pur și simplu unei liste de prețuri înfrumusețate, atunci există multe lucruri de luat în considerare, iar dacă ai intenția să-ți convingi clientul, mai jos găsești o listă cu 6 sugestii:

1. Model de ofertă de preț: elemente fundamentale

Să începem cu bunele practici de bază. Probabil că aceste elemente sunt deja prezente în modelul de ofertă de preț pe care îl folosești, dar le subliniem oricum din anumite motive:

  • Datele de identificare a firmei tale și ale clientului.
  • Fiecare ofertă de preț trebuie să aibă data emiterii și valabilitatea ei.
  • Dacă trimiteți multe oferte de preț, atunci numărul de identificare este foarte util.
  • Este întotdeauna indicat să includeți termenii și condițiile generale în ofertă.

2. Asigură-te că aspectul este plăcut și că formularul ofertei de preț conține logo-ul firmei

Oferta de preț este primul document pe care un client nou îl primește de la firma pe care o reprezinți și, prin urmare, este ocazia potrivită pentru a face o primă impresie impecabilă.

Din acest motiv, trebuie să te asiguri că aspectul ofertei de preț pe care o folosești este perfect ordonat și că este însoțit de logo-ul tău.

Platforma de tip CRM MEFI, folosind unul sau mai multe șabloane pe care le poți crea singur, generează un model de ofertă de preț cu un aspect grafic plăcut. Este suficient un efort inițial doar o singură dată, pentru a crea șablonul pe care îl puteți reutiliza apoi pentru toate ofertele viitoare cu câteva clickuri.

3. Oferă cât mai multe detalii posibile

Pentru a îți justifica prețul, transparența este esențială. În ofertă indică prețul materialelor și al serviciului (în ore) cât mai exact cu putință. Este greu să fii 100% precis în legătură cu timpii de realizare a produsului sau serviciului, dar fă tot posibilul, doar astfel, clientul tău va știi la ce să se aștepte.

4. Personalizează textul cu detalii despre client

Ești foarte ocupat, te cred și te înțeleg. Dar un aspect care face diferența este textul ce însoțește modelul de ofertă de preț.

Privește dintr-o altă perspectivă: trebuie să oferi clientului, cu ajutorul ofertei de preț motivele pentru care să prefere serviciile/produsele tale, iar un text personalizat îl asigură că vei depune toate eforturile necesare pentru a primii un serviciu potrivit.

Platforma MEFI personalizează modelul de ofertă de preț în mod automată, astfel:

  • Personalizează cu numele și prenumele solicitantului ori de câte ori este nevoie;
  • Personalizează, dacă este cazul, cu detaliile firmei solicitantului;
  • Personalizează, dacă este cazul, cu numele firmei ce a solicitat cotația de preț;
  • Personalizează, dacă este cazul, funcția persoanei ce a solicitat oferta;

Căutați un model de ofertă de preț pe care să-l personalizezi după preferințele tale, fără să completezi manual fiecare detaliu? Aici găsești mai multe detalii.


CRM-ul este și trebuie să fie un instrument de productivitate și nu o povară pentru oamenii care îl folosesc.


5. Verifică modelul ofertei de preț

Există o “greșleală” de ortografie? Acest lucru face ca oferta să fie mult mai puțin profesională. Toată lumea ar trebui să fie ajutată în corectarea erorilor de ortografie și de tastare. Roagă un coleg să verifice modelul de ofertă de preț.

În platforma MEFI, pentru că putem salva câte șabloane sunt necesare procesului tău de ofertare, nu ești nevoit să-ți verifici fiecare ofertă. Acest lucru înseamnă că reduci timpul de emitere și trimitere a modelului de ofertă de preț.

6. Facilitează procesul de acceptare a modelului de ofertă de preț

Procesul de revenire pentru a avea un feedback la oferta de preț, este foarte important pentru a crește rata de conversie. Din fericire, acest proces poate fi automatizat cu MEFI prin notificări prin email și SMS.

Deasemenea, din platforma MEFI, clientul care primește oferta o poate accepta, comenta sau descărca și de pe telefonul mobil. Persoana responsabilă din firma ta cu procesul de ofertare, este notificat când apar noutăți, chiar și atunci când oferta este vizualizată.

Cu ajutorul tehnologiei prezentă în platforma MEFI poți completa, trimite și gestiona propriul tău modelul profesional de ofertă de preț, pentru a răspunde cât mai repede solicitărilor de ofertă. Ai grijă de text, acordă atenție detaliilor și personalizează cât mai mult modelul de ofertă de preț și vinde cât mai mult.

Căutați un model de ofertă de preț pe care să-l personalizezi după preferințele tale, fără să completezi manual fiecare detaliu? Aici găsești mai multe detalii.

Niciun comentariu pentru O scurtă listă pentru a realiza un model de ofertă de preț de nerefuzat

Lasa un comentariu