ClickCease

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

O gestionare completă și eficientă a relației cu clienții, îmbunătățește toate etapele fluxului comercial: de la prima întâlnire până la o propunere ulterioară de vânzare.

Soluția MEFI CRM (Customer Relationship Management) își propune să ajute firmele în această provocare și oferă un suport adecvat pentru gestionarea informațiilor despre clienți, cu beneficii reale pentru departamentul de vânzări și pentru planificarea în timp util a activităților necesare administrării acestora.

Cu modulul de gestionare a clienților, personalul din departamentul de vânzări poate să își organizeze munca de la birou și ceea de pe teren, pentru a face totul mai ușor, mai eficient și mai rapid.

O singură bază de date centrală a tuturor contactelor, istoricul acțiunilor întreprinse, lista activităților și a întâlnirilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, a ofertelor, a facturilor, a încasărilor, a contractelor și a proiectelor.

Gestionarea contactelor în MEFI este mult mai mult decât o simplă agendă sau un fișier Excel: – este un instrument pentru profilarea și segmentare.

Vei putea să-ți clasifici și să organizezi clienții în funcție de criteriile tale, să identifici clienții cu potențial de colaborare ridicat, precum și să filtrezi oportunitățile profitabile.

Datorită acestei abordări, poţi converti mai multe oportunități de vânzare în contracte.

Customer Relationship Management

Cum pot segmenta lista de clienți folosind modulul de gestionare a clienților?

  • După grupuri de clienți sau categori de clienți (cu selecție multiplă); 
  • După  câmpuri personalizate necesare pentru a filtra clienții urmând criteriile stabilite de tine;
  • După statusul: clienți activi și inactivi (personalizabile);
  • După persoanele care gestionează raportul profesional cu clientul;
  • După  poziția geografică (Oraș, Județ, Poziție precisă prin localizarea pe google maps); 

Cu MEFI, personalul de vânzări are acces de oriunde la toate informațiile companiilor atribuite. Dintr-un singur loc poate vizualiza istoricul activităților și documentele create special pentru client.

Date despre companie: date complete și mereu actualizate ale companiei partenere.

Cronologie pentru activități și notițe: activitățile și notițele pot fi asociate cu firma parteneră pentru planificare și schimbul de informații.

Cronologia documentelor: Cu sistemul de automatizare și gestionare MEFI ai acces la toate documentele create pentru fiecare client individual (oferte, facturi, chitanțe, contracte).

Fiecare client are un profil personalizat unde se arhivează toate informațiile referitoare la:

  • Date generale (denumire firmă, CUI, Nr. Reg. Comerțului, telefon, e-mail)
  • Adrese (adresa de facturare și adresa de expediere)
  • Persoanele de contact – Nume, prenume, telefon, E-mail, Funcția din firmă)
  • Informații fundamentale extra, notate prin alte câmpuri pe care le putem construi instant pe masura exigentelor tale pentru a avea o profilare personalizată.

Instrumente ce ajută angajații firmei să comunice eficient cu clienții:

  • Notițe (și istoric) Îți cunoști cu adevărat clienții: toate informațiile sunt stocate împreună în istoricul clientului, inclusiv istoricul comunicărilor care au avut loc, numele persoanei ce s-a ocupat de client precum și data la care au avut loc discuțiile;
  • Mementouri programabile trimise automat de către platformă atât pentru echipa ta cât și pentru clienți, pentru a nu uita nimic (notificari directe pe platformă, notificări prin SMS și e-mail)
  • Fișiere (și istoric) de asemenea, poți stoca cu ușurință documente și fotografii utile pe parcursul colaborării cu clientul
  • Localizare pe Google maps – afișarea contactelor pe hartă pentru organizarea vizitelor și pentru a identifica mult mai ușor zonele din care ai cei mai mulți clienți cu scopul de a planifica campanii de marketing specifice;
  • Salvează datele persoanelor de contact implicate în colaborarea cu tine, după funcția acestora în  cadrul firmei partenere pentru o abordare personalizată;
  • Sarcini – Planifică acțiunile pe care le ai de efectuat atât tu cât și alți colegi implicați în mod direct în colaborarea cu clientul, pentru a organiza mult mai eficient activitatea zilnică;
  • Costuri (cheltuieli) – Monitorizează costurile pe care le ai cu fiecare client. Ex: Ce costuri ai generat pentru a oferi serviciul tău? Câte ore facturabile au fost efectuate? Află mai multe detaliile despre costurile unui proiect aferent clientului, astfel încât dacă costurile cresc să poți interveni la timp păstrându-ți marja de profit;
  • Produse și servicii dedicate lui în exclusivitate, avem posibilitatea de a seta o reducere personalizată (procentuală sau fixă).
  • Raport contabil PDF (fișa clientului ) – Istoric (când ai emis factura, când ai primit banii, modalitatea de plată, care este soldul actualul) – poți filtra pe o anumită perioadă.

Cum pot gestiona colaborare cu clienții folosind modulul de gestionare a clienților?

Fiecare persoană poate gestiona colaborarea cu partenerii individual, iar în funcție de rolul său din firma primește anumite permisiuni.

  Urmarind …

  1. Oferte – scrie o oferta de preț în câteva minute fără erori, trimite-o în format PDF prin e-mail sau SMS ca să fii anunțat atunci când ea a fost vizualizată de către client. Vinde mai mult cu oferte de preț personalizate.
  2. Proforme – convertește într-un mod mai simplu oferta în proformă, transmite-o cu ușurință pe E-mail și SMS și urmărește documentul în baza căruia clientul va efectua plata. Stabilind valabilitatea acesteia vei automatiza un flux de notificări astfel încât să te asiguri că plata va fi făcută în termenii stabiliți.
  3. Facturi – trimiți facturile pe e-mail în câteva clipe, facturi flexibile direct dintr-un proiect sau prin convertirea unei oferte de preț și/sau a unei proforme. 
  4. Încasări – permite clienților tăi să plătească online, vizualizați statusul plății oricând și de oriunde, configurați mementouri automate pentru a crește încasările.
  5. Contracte alege un draft de contract care se completează în mod automat cu toate datele necesare și trimite-l prin e-mail sau SMS în mai puțin de un minut. Iar după ce îl primești semnat îl poți arhiva în sistem, pentru a fi notificat de platformă cu câteva zile înainte ca acesta să expire (dacă este necesar).
  6. Proiecte – mențineți cheltuielile sub control. MEFI adună toate elementele fundamentale ale proiectului într-o prezentare generală. Verificați simultan bugetul, etapele și orele lucrate. Pentru a ști întotdeauna ce trebuie să încasați și ce să îmbunătățești la proiectele viitoare. 
  7. Asistență – răspunzi imediat la fiecare solicitare. Dacă un client pune o întrebare prin formularul de pe site, datorită funcționalității ticketelor de asistență, mesajul este primit pe platformă în mod centralizat. Fiecare solicitare de informații primește un mesaj automat din partea platformei,astfel încât toată lumea va știi că urmează să primească răspunsul. O soluție transparentă, rapidă și eficientă pentru serviciul de relații cu clienții.
  8. My accountOferă clientului tău posibilitatea de a comunica cu tine la orice oră într-un cadru B2B profesional de unde ei pot accesa, încărca și descărca documente: oferte, proforme, facturi, contracte, rapoarte calendaristice cât și tipizate. În plus, ei pot vedea evoluția stadiului la care s-a ajuns în baza serviciilor ofertate, contractate și facturate.

Ce spun partenerii MEFI CRM

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe internet softul MEFI CRM, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI CRM pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI CRM și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM - Testimonial

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI CRM mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI CRM pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI CRM a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM - Testimonial

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI CRM a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM - Testimonial

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI CRM.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM - Testimonial

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI CRM, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI CRM ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI CRM, oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa MEFI CRM ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI CRM este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI CRM, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI CRM că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI CRM și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM - Testimonial

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI CRM, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

MEFI CRM - Andrei Trivento

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Ce spun partenerii MEFI CRM

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI,oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Cine lucreaza cu noi

 
 

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.