Calculator Preț CRM
Selectează minim două module și trimite solicitarea de
preț CRM către un consultant MEFI.
Platforma MEFI CRM se integrează și cu alte soluții!
Din dorința de a pune la dispoziția ta o platformă cât mai completă și utilă afacerii tale, am decis să facem
integrări și cu alte soluții deja existente uzuale și necesare. Nu ne vom opri doar aici!
MEFI este o platformă standard care poate fi personalizată și configurată cu ușurință pentru a se adapta nevoilor specifice din companii. Iar mulțumită caracteristicii
modulare a platformei, dezvoltate în colaborare cu IMM-urile din România, poți integra ulterior și numai dacă este necesar, pe lângă modulele de bază și alte
funcționalități disponibile.
Aceste avantaje îți permit să optimizezi bugetul fără să investești zeci de mii de euro într-un soft la comandă sau în infrastructură informatică.
Pentru a realiza oferta de preț CRM MEFI alături de un consultant nu ezitați să ne contactați
Discută direct cu un consultant MEFI
Companiile ce beneficiază de avantajele platformei MEFI CRM
Întrebări frecvente
Știm că timpul înseamnă bani, și de aceea indiferent de pachetul ales, dacă în timpul utilizarii apar dubii, se întâmpină dificultăți sau ai nevoie de mai multe informații, noi, punem la dispoziția echipei tale live chat-ul direct în platforma, adresă de e-mail dedicată, suport telefonic, sau serviciul de asistență prin tichete, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 la 17:00.
Accesul în cloud la modulele achiziționate, care include, backup-uri periodice, integrări cu soluțiile compatibile, securitate, functionalitate 24/7 și serviciul de asistență, pentru utilizarea platformei în condiții optime. Platforma MEFI poate fi îmbunătățită ulterior, la cerere, prin adaugarea altor module existente pachetului ales inițial.
Un utilizator este definit ca un angajat în cadrul companiei tale, care are sau va avea acces la Platforma MEFI indiferent de rolul de acces. Utilizatorii externi (de exemplu, clienții sau furnizorii care utilizează Modulul de Zona clienți) nu sunt considerați utilizatori. De exemplu:
Un angajat care își raportează activitatea, completează o acțiune sau urmărește sarcinile pe calendar, este considerat utilizator;
Clienții și furnizorii care au acces în MEFI la facturile, proiectele ori contractele lor, NU vor fi considerați utilizatori.
Pachetul de implementare adăugat la oferta de preț CRM este conceput special în eventualitatea în care, NU ai timp, și/sau abilitățile tehnice necesare pentru configurarea platformei, ai un volum foarte mare de date pentru import și pentru actualizarea platformei, ai utilizatori care au nevoie de training la sediul firmei și/sau în fluxul tău de lucru ai nevoie de multe personalizări.
Mai exact, vei beneficia de un consultant MEFI personal, care pe baza experienței dobândite în proiecte anterioare știe cum și ce pachet să îți recomande pentru a asigura reușita proiectului. În plus, se ocupă de asistență tehnică și de serviciile de configurare. Însă, cel mai important aspect ar fi faptul că, oferindu-vă aceste servicii, ne vom asigura că platforma va fi setată complet și profesionist, fără ca detalii importante să fie omise.
Tarifele noastre se bazează pe numărul de utilizatori care lucrează pe platformă și pe numărul de module necesare optimizării și monitorizării fluxului de lucru, obținând astfel oferta de preț CRM. Plata se face lunar sau anual, într-o singură tranșă (în acest ultim caz beneficiezi de 15% reducere din total).
Nu ești legat de niciun contract sau angajament. Platforma MEFI este un serviciu preplătit (preț crm lunar sau preț crm anual), astfel încât să poți modifica planul de tarifare oricând dorești.
Abonamentul nu se reînnoiește automat, astfel încât, cu x zile înainte de data expirării, vei fi notificat regulat pentru a-ți reaminti să reînnoiți abonamentul.
Știind că datele și informațiile tale sunt mai importante decât platforma în sine, de aceea, ne-am gândit la posibilitatea ca tu sa le poți descărca atunci când îți dorești. MEFI oferă o procedura pentru exportul datelor în format CSV.
CRM (Costumer Relationship Management) este o tehnologie de gestionare a tuturor relațiilor și interacțiunilor companiei cu clienții existenți și clienții potențiali. Un sistem CRM ajută companiile să rămână conectate la clienți, să eficientizeze procesele și să îmbunătățească profitabilitatea.
Mai multe detalii: https://mefi.ro/ce-este-un-crm/
https://www.protv.ro/articol/76220-cum-ajuta-un-soft-crm-intreprinderile-mici-si-mijlocii
Ne poți contacta imediat prin live chat-ul din platformă, prin e-mail contact@mefi.ro sau telefonic la 0334 100 484
MEFI este o platformă standard care poate fi personalizată și configurată cu ușurință pentru a se adapta nevoilor specifice din companii. Iar mulțumită caracteristicii modulare a platformei, dezvoltată în colaborare cu IMM-urile din România, poți integra ulterior și numai dacă este necesar, pe lângă modulele de bază și alte funcționalități disponibile.
Află acum cum funcționează MEFI CRM și optimizează-ți investiția! Alege cele mai potrivite module pentru compania ta