ClickCease

Configurator de preț CRM module disponibile

Selectează minim 2 module și trimite solicitarea de ofertă de preț CRM către un consultant MEFI.

Integrările gratuite disponibile pentru fiecare pachet

Alege planul de implementare

Cere unui reprezentant MEFI o ofertă de preț CRM personalizată

Serviciul de implementare conceput special în eventualitatea în care dispuneți de timp, și/sau aveți un volum redus de date pentru import,și/sau până la 5 utilizatori, și/sau de abilitățile tehnice necesare pentru configurarea platformei după specificul activității dumneavoastră.

Serviciul de implementare conceput special în eventualitatea în care NU dispuneți de timp, și/sau aveți un volum mediu de date pentru import,și/sau aveti între 5 și 9 utilizatori, și/sau NU dispuneți de abilitățile tehnice necesare pentru configurarea platformei după specificul activității dumneavoastră.

Analiza
1. Analiza fluxurilor comerciale: Construim împreună traseul pe care clienții (atât cei noi cât și cei existenți) îl parcurg alături de echipa ta de vânzări.
2. Analiza fluxurilor administrative:Ce documente sunt necesare procesului de vânzare? Oferte de preț, facturi proforme, facturi, chitanțe, contracte
3. Analiza echipei: Cine trebuie să utilizeze platforma și rolul de acces?

Setari
1. Deschiderea contului și configurarea setărilor generale;
2. Configurăm câmpurile personalizate și automatizăm;
3. Adăugăm utilizatorii și configurăm accesul pe platformă în funcție de rolul lor;
4. Integrările cu instrumentele externe compatibile.

Instruire
1. prima etapă: o imagine generală a modului de utilizare a software-ului ce permite utilizatorilor să efectueze operațiunile de bază;
2. a doua etapă de instruire discutăm despre dificultățile întâmpinate și aprofundăm funcțiile mai avansate.

Serviciul de implementare conceput special în eventualitatea în care NU dispuneți de timp, și/sau aveți un volum mediu spre mare de date pentru import, și/sau aveți între 9 și 14 utilizatori utilizatori, și/sau Nu dispuneți de abilitățile și resurse tehnice necesare pentru configurarea platformei după specificul activității dumneavoastră.

Analiza
1. Analiza fluxurilor comerciale: Construim împreună traseul pe care clienții (atât cei noi cât și cei existenți) îl parcurg alături de echipa ta de vânzări.
2. Analiza fluxurilor administrative:Ce documente sunt necesare procesului de vânzare? Oferte de preț, facturi proforme, facturi, chitanțe, contracte
3. Analiza echipei: Cine trebuie să utilizeze platforma și rolul de acces?

Setari
1. Deschiderea contului și configurarea setărilor generale;
2. Configurăm câmpurile personalizate și automatizăm;
3. Adăugăm utilizatorii și configurăm accesul pe platformă în funcție de rolul lor;
4. Integrările cu instrumentele externe compatibile.

Instruire
1. prima etapă: o imagine generală a modului de utilizare a software-ului ce permite utilizatorilor să efectueze operațiunile de bază;
2. a doua etapă de instruire discutăm despre dificultățile întâmpinate și aprofundăm funcțiile mai avansate.

Serviciul de implementare conceput special în eventualitatea în care NU dispuneți de timp, și/sau aveți un volum mare de date pentru import,și/sau aveți peste 10 utilizatori ce au nevoie de instruire tehnică, și/sau NU dispuneți de abilitățile și resurse tehnice necesare pentru configurarea platformei după specificul activității dumneavoastră.

Analiza la sediul firmei:
1. Transpunerea fluxului de lucru stabilit pe platformă;
2. Construirea organigramei;
3. Stabilirea departamentelor și a rolurilor de acces;
4. Configurarea platformei cu datele generale pentru o funcționare optimă;
5. Importul în MEFI conform modelului standardizat: clienți potențiali, clienți finali, produse, servicii și utilizatori.

Configurare platforma la sediul firmei:
1. Configurarea individuală a fiecărui modul;
2. Configurarea și testarea notificărilor automate transmise de platformă;
3. Configurarea automatizărilor: fluxuri de lucru, procese și instrumente de control;
4. Actualizarea platformei cu situația la zi a firmei.

Training la sediul firmei
1. Testarea fluxurilor și instruirea personalului;
2. Proceduri de lucru scrise;
3. Tutoriale video specifice fluxului dumneavoastră de lucru.

10€/ lunar (fără TVA)
LUNAR ANUAL

Optimizează-ți investiția și economisește 15% cu planul anual

Nr. utilizatori
Nr. module
Preț CRM module: €/lună
Preț CRM utilizatori: €/lună
Preț CRM final: €/lună
Discount 15% - economisiți
Preț CRM cu discount: €/lună
*Fiecare utilizator suplimentar adăugat la planul actual are un preț de 5 € fără TVA.
*Prețurile afișate nu conțin TVA.

MEFI este o platformă standard care poate fi personalizată și configurată cu ușurință pentru a se adapta nevoilor specifice din companii. Iar mulțumită caracteristicii modulare a platformei, dezvoltate în colaborare cu IMM-urile din România, poți integra ulterior și numai dacă este necesar, pe lângă modulele de bază și alte funcționalități disponibile.

Aceste avantaje îți permit să optimizezi bugetul fără să investești zeci de mii de euro într-un soft la comandă sau în infrastructură informatică.

Pentru a realiza oferta de preț CRM MEFI alături de un consultant nu ezitați să ne contactați prin e-mail contact@mefi.ro sau telefonic la 0334 100 484

Ce spun pertenerii noștri

preț crm

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Vezi studiu de caz

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

preț crm

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

preț crm

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

preț crm

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un preț CRM de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

preț crm

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI,oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

preț crm

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

preț crm

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cu  cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

preț crm

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

Ce spun pertenerii noștri

preț crm

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

preț crm

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

preț crm

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

preț crm

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

preț crm

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI,oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

preț crm

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

preț crm

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

preț crm

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cu  cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

preț crm

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

Câțiva parteneri ce beneficiază de pe urma proceselor automatizate

 
 

Întrebări frecvente

Știm că timpul înseamnă bani, și de aceea indiferent de pachetul ales, dacă în timpul utilizarii apar dubii, se întâmpină dificultăți sau ai nevoie de mai multe informații, noi, punem la dispoziția echipei tale live chat-ul direct în platforma, adresă de e-mail dedicată, suport telefonic, sau serviciul de asistență prin tichete, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 la 17:00. 

Accesul în cloud la modulele achiziționate, care include, backup-uri periodice, integrări cu soluțiile compatibile, securitate, functionalitate 24/7 și serviciul de asistență, pentru utilizarea platformei în condiții optime. Platforma MEFI poate fi îmbunătățită ulterior, la cerere, prin adaugarea altor module existente pachetului ales inițial.

Un utilizator este definit ca un angajat în cadrul companiei tale, care are sau va avea acces la Platforma MEFI indiferent de rolul de acces. Utilizatorii externi (de exemplu, clienții sau furnizorii care utilizează Modulul de Zona clienți) nu sunt considerați utilizatori. De exemplu:

Un angajat care își raportează activitatea, completează o acțiune sau urmărește sarcinile pe calendar, este considerat utilizator;

Clienții și furnizorii care au acces în MEFI la facturile, proiectele ori contractele lor, NU vor fi considerați utilizatori.

Pachetul de implementare adăugat la oferta de preț CRM este conceput special în eventualitatea în care, NU ai timp, și/sau abilitățile tehnice necesare pentru configurarea platformei, ai un volum foarte mare de date pentru import și pentru actualizarea platformei, ai utilizatori care au nevoie de training la sediul firmei și/sau în fluxul tău de lucru ai nevoie de multe personalizări.

Mai exact, vei beneficia de un consultant MEFI personal, care pe baza experienței dobândite în proiecte anterioare știe cum și ce pachet  să îți recomande pentru a asigura reușita proiectului.  În plus, se ocupă de asistență tehnică și de serviciile de configurare. Însă, cel mai important aspect ar fi faptul că, oferindu-vă aceste servicii, ne vom asigura că platforma va fi setată complet și profesionist, fără ca detalii importante să fie omise. 

Tarifele noastre se bazează pe numărul de utilizatori care lucrează pe platformă și pe numărul de module necesare optimizării și monitorizării fluxului de lucru, obținând astfel oferta de preț CRM. Plata se face lunar sau anual, într-o singură tranșă (în acest ultim caz beneficiezi de 15% reducere din total).

Nu ești legat de niciun contract sau angajament. Platforma MEFI este un serviciu preplătit (preț crm lunar sau preț crm anual), astfel încât să poți modifica planul de tarifare oricând dorești.

Abonamentul nu se reînnoiește automat, astfel încât, cu x  zile înainte de data expirării, vei fi notificat regulat pentru a-ți reaminti să reînnoiți abonamentul.

Știind că datele și informațiile tale sunt mai importante decât platforma în sine, de aceea, ne-am gândit la posibilitatea ca tu sa le poți descărca atunci când îți dorești. MEFI oferă o procedura pentru exportul datelor în format CSV.

Ne poți contacta imediat prin live chat-ul din platformă, prin e-mail contact@mefi.ro sau telefonic la 0334 100 484

Preț: 10€/ lună Nr. utilizatori: -2 +