Software pentru gestionarea clientilor 3 luni ago

gestionarea clientilor

gestionarea clientilor

Gestionează clienții afacerii tale cu ajutorul Software-ului CRM-Mefi!

Aplicația CRM-Mefi oferită de Mentsec IT este o soluție privind gestionarea activităților unor întreprinderi indiferent de tipul acesteia. Când vine vorba de gestionarea clienților, acest software te ajută să-ți menții clienții, prin faptul că îți oferă o multitudine de informații benefice despre aceștia, iar acest fapt contribuie la îmbunătățirea serviciilor, a produselor și a creșterii producției. Și cine nu-și dorește acest lucru? Această aplicație te ajută să obții date concrete despre fiecare client pentru a cunoaște cu exactitate ce își doresc, ce îi interesează, pentru ce optează, și astfel vei merge la sigur, fără bănuieli și fără riscuri.

Serviciile pe care le oferă Mefi se bazează pe gestionarea bazei de date a clienților în stransă legatură cu documentele de orice tip in format electronic. Începând de la o simplă vizită sau ofertă trimisă unui client și urmată cu încheierea unor contracte, campanii și proiecte, sistemul este perceput ca un centru de control al tuturor activităților pentru clienți, cu o interfață ușor de utilizat si foarte ușor de adaptat ce se pliază pe necesitațile firmei și structura organizațională.

Software-ul se prezintă cu numeroase beneficii aduse companiei, printre care se enumeră: creșterea fidelității/loialității clientului și totodată creșterea vânzărilor, îmbunătățirea imaginii firmei, îmbunătățirea produselor/ serviciilor prin oferirea unui feedback de către client, ajută la personalizarea și configurarea campaniilor ce țin de marketing/ sondaje/ email-uri, menținerea clienților deja existenți, consolidarea relațiilor cu anumiți clienți importanți etc.

CRM-Mefi îndeplinește următoarele funcții pentru gestionarea clientilor:

  • adaugă noi clienți;
  • permite importul si exportul de clienți în diverse formate;
  • adaugă Note pentru membrii personalului referitoare la client;
  • generează automat un raport contabil;
  • gestionează facturi pentru client;
  • gestionează plați efectuate de client;
  • atribuie propuneri de colaborare pentru client;
  • permite atribuirea unei oferte pentru client;
  • permite atribuirea creditelor de retur pentru client;
  • înregistrează cheltuielile suplimentare pentru client;
  • gestionează proiectele atribuite clientului;
  • oferă posibilitatea de gestionare a contractelor atribuite clientului;
  • permite atribuirea unei sarcini clientului;
  • gestionează tichete de suport;
  • gestionează fișierele atașate de către client sau de către membrii personalului;
  • oferă posibilitatea de adăugare a informațiilor într-un seif securizat pe un server;
  • setează memento-uri pentru membrii personalului cu referire la client;
  • afișează pe hartă locația clientului tau (Google Maps).

Avantajele adoptării acestui program CRM sunt numeroase, iar efectele aduse companiei sunt foarte vizibile după un anumit timp de utilizare. Datorită faptului că la baza unor creșteri a vânzărilor, cea mai importantă componentă o reprezintă loialitatea clienților, prin alegerea acestui sistem, gestionarea clienților tăi nu va mai fi greu de realizat, ba din contra va deveni un mod simplu de a-ți menține clienții.

Pentru mai multe informații cu privire la acest program, nu ezitați să ne contactați!

Niciun comentariu pentru Software pentru gestionarea clientilor

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu

error: Continutul este protejat!