ClickCease

SOFT MANAGEMENT PROIECTE

Automatizare, control, rapiditate și eficiență: cuvintele cheie ale modulului de Gestionarea a proiectelor.

Modulul de proiecte integrează managementul activităților cu planificarea resurselor interne. Controlul general asupra proiectului permite optimizarea lui în baza scadenței, a echipei, a costurilor și a profitului.

Modulul de management al proiectului din platforma MEFI îți permite să planifici și să coordonezi activitățile și resursele pentru a încuraja colaborarea tuturor persoanelor implicate în proiect prin:

  1. Prezentarea generală încă de la prima afișare într-un mod structurat îți oferă toate datele, planurile și activitățile organizate în proiect;
  2. Etapele proiectului, favorizează planificarea flexibilă într-un flux de lucru coerent a fazelor proiectului și a operațiunilor utilizate frecvent;
  3. Sarcini alocate unui utilizator specific cu scopul de a gestiona proiecte complexe cu ușurință și pentru a primi mesaje din partea platformei în caz de intarziere. Pe măsură ce activitățile sunt alocate, preluate și finalizate, va fi posibilă vizualizarea clară și simplă a evoluției proiectului;
  4. Notițe cu privire la  proiect pentru a avea toate specificațiile la îndemână;
  5. Discuții pentru indicații cu privire la termene, sarcini finalizate sau mesaje de la colegii din proiect și/sau de la clienți. Asigură-te că sunteți pe aceeași lungime de undă, schimbând mesaje prin Platforma MEFI;
  6. Contractele asociate unui proiect te ajută într-un mod clar să rămâi în buget, pentru întregul proiect. Află mai multe despre detaliile bugetului, astfel încât să puteți interveni la timp și să fi cu adevărat transparent față de clienți, colaboratori sau superiori;
  7. Tichetele de asistență permit clientului să contacteze colaboratorii tăi direct pe platformă pentru informații suplimentarea, la orice oră fără să cauzeze disconfort;
  8. Vânzări – îți menține sub control profitul. Astfel, vei avea estimări mai bune și câștiguri mai mari. În plus, vei observa proiectele profitabile pentru a lua decizii mai bune în viitor. Poți îmbunătăți cu ușurință tot ceea ce măsori și controlezi;
  9. Pontaje- optimizează performanța angajaților. Utilizează la maxim timpul și bugetul pentru a profita de fiecare resursă;
  10. Vizualizare Gantt din modulul proiectului asigură distribuirea optimă a volumului de muncă în conformitate cu termenele și bugetele stabilite. Redu volumul de muncă  sau atribuie noi sarcini, dacă este cazul;

Jurnalul de activitate oferă oportunitatea de a vedea progresul și istoricul unui proiect.

Cum se poate realiza un proiect folosind modulul de proiecte MEFI?

  1. Realizarea unui proiect personalizat pe cerințele clientului
  1. Profilarea proiectului (selectăm clientul pentru care facem proiectul și adăugăm diverse detalii precum: titlul proiectului, subiectul proiectului, termenul limită, defineşti echipa, defineşti persoanele care se ocupă de acel proiect și poți adăuga o descriere a proiectului vizibilă pentru echipa implicată;
  2. Soft Management Proiecte – Definirea etapelor/fazelor și a termenelor limită;
  3. Întocmirea de sarcini concrete alocate membrilor acestui proiect în funcție de etapele/fazele acestuia; 
  4. Folosirea altor instrumente pentru a avea o evidenţă mai clară asupra proiectului (notițe, fișiere, discuții interactive cu clienți, contracte, asistență, facturi, proforme, cheltuieli, comenzi către furnizori). 
  1. Aplicarea unui flux de lucru – avem posibilitatea de a construi fluxuri de lucru standardizate în funcție de cele mai solicitate servicii. Aceste fluxuri pot conţine: profilare personalizată a proiectului, etape/faze predefinite cu termene standardizate de execuție, sarcini alocate colegilor noștri din diverse departamente.
  2. Copierea unui proiect existent și alocarea lui pentru un alt client – dacă lista operațiunilor care urmează să fie efectuată la fiecare proiect se repetată, ar fi inutil să investim timp prețios pentru a-l crea întotdeauna de la zero. Din acest motiv, modulul îți permite să crezi un model de proiect care poate fi copiat, ori de câte ori este nevoie și fiecare activitate prevăzută va fi atribuită automat utilizatorului. Petrece mai puțin timp cu planificarea activității și acordă mai multă atenție clienților – cea mai bună modalitate de a profita la maxim de resurse.

Soft Management Proiecte – Tipuri de rapoarte

Cu un singur click, poți crea rapoarte actualizate la zi despre proiecte în orice moment:

  1. Rapoarte în funcție de statusul proiectelor (proiect Neînceput”, proiect În lucru”, proiect În așteptare”, proiect Finalizat”și proiect Anulat”);
  2. Raportarea sarcinilor efectuate”/ neefectuate”; 
  3. Raport ce te ajută să urmărești timpul rămas pentru a finaliza proiectul;
  4. Rapoarte după tipul de cheltuieli (cheltuieli Totale”, cheltuieli Facturabile”, cheltuieli Facturate”, cheltuieli Nefacturate”); 
  5. Raportare orelor de activitate pe săptămână sau pe lună.

Tipuri de notificări automate pe care platforma le trimite clientului cât și utilizatorului MEFI:

  1. Pe e-mail – notificări în mod automat emise către client, dar și către membrii personalului, pentru majoritatea acțiunilor petrecute pe proiect și pentru a înștiința clientul în ce etapă se afla proiectul dedicat acestuia.
  2. Pe SMS – notificări în mod automat emise către client, dar și către membrii personalului pentru majoritatea acțiunilor petrecute pe proiect
  3. Prin notificarea directă pe platformă a utilizatorilor conectați.

Cum poate verifica clientul evolutia proiectului?

My account – Oferă clientului tău posibilitatea de a comunica cu tine la orice oră într-un cadru B2B profesional de unde ei pot accesa, încărca și descărca documente cu privire la proiect. În plus, ei pot vedea evoluția stadiului la care s-a ajuns în baza serviciilor prevăzute în contract.

Soft Management Proiecte – Avantaje:

MEFI organizează toate fișierele necesare fiecărui proiect – făcând mai clare termenul de livrare, echipa implicată și datele financiare. De asemenea, va fi mai ușor să arhivezi întregul conținut pentru a-l găsi în viitor.

MEFI creează un proces de lucru simplu pentru toată echipa. Fluxurile de lucru pot fi  automatizate și optimizate pentru a economisi timp și a preveni eroarea umană. Tot ce ai nevoie pentru a gestiona un proiect într-un singur loc.

Informații oportune despre costuri și venituri în același timp, fără a îngreuna activitatea operatorilor, deoarece soluția oferă rapoarte clare care simplifică cât mai mult intervenția manuală a utilizatorului.

Companiile pot monitoriza progresul lucrărilor și costurile fiecărui proiect individual. Echipa poate analiza datele și poate implementa cele mai eficiente acțiuni strategice în timp util.

Datorită modulului de management al proiectelor este posibilă organizarea corectă a fluxurilor de lucru și identificarea resurselor/departamentelor/furnizorilor care vor fi implicați. Structura modulului sprijină compania în identificarea  probleme economice și îți permite să le remediezi.

Diagrama Gantt și posibilitatea de a efectua pontajul personalului prezente în platformă oferă  un control mai bun  asupra resurselor interne implicate. Orele, costurile, resursele, bugetul și profitul sunt gestionate de la faza inițială și până la încasarea soldului final.

Ce spun partenerii MEFI CRM

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe internet softul MEFI CRM, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI CRM pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI CRM și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM - Testimonial

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI CRM mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI CRM pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI CRM a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM - Testimonial

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI CRM a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM - Testimonial

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI CRM.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM - Testimonial

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI CRM, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI CRM ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI CRM, oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa MEFI CRM ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI CRM este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI CRM, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI CRM că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI CRM și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM - Testimonial

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI CRM, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

MEFI CRM - Andrei Trivento

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Ce spun partenerii MEFI CRM

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI,oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Cine lucreaza cu noi

 
 

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.