ClickCease

SOFT ASISTENȚĂ CLIENȚI

Tratarea profesională a tichetelor de asistență este cel puțin la fel de importantă ca procesarea rapidă a comenzilor

Platforma MEFI prin modulul său de Asistență, te ajută să oferi un serviciu de relații cu clienții de cea mai înaltă calitate prin centralizarea solicitarilor, sugestilor și a tichetelor de asistență.

De îndată ce se primește o cerere de asistență sau o sugestie din partea clienților pe platforma MEFI, prin intermediul Modulului 9 – Soft Asistență Clienți, toți angajații care sunt în contact cu respectivul client află despre acest lucru. În plus, pe lângă sugestiile primite, modulul arhivează și tichete de asistență.

Obiectivul principal este întotdeauna cel de a ajuta clientul tău într-o manieră organizată și rapidă.

Modulul de Asistență, crește performanța echipei în furnizarea serviciului de relații cu clienții, ușurează comunicarea într-un mod profesional și te ajută să manageriezi problemele întâmpinate de partenerii tăi. Permite identificarea facilă a solicitărilor de asistență și procesarea rapidă a acestora. Tichetele de asistență uitate și procesele neclare sunt de domeniul trecutului. În plus poți bloca utilizatorii problematici, subiecte și fraze jignitoare.

Soft Asistență Clienți – Cum se deschide un tichet de asistenţă cu ajutorul platformei MEFI?

Solicitările se pot adăuga manual atât de către personalul intern, cât și direct de către clienți printr-o interfață simplă și intuitivă.

Clienții tăi au posibilitatea de a solicita asistență 24/7 prin:

  • Formularul de pe site (acest formular se generează din platforma MEFI și se integrează cu site-ul tău, în timpul procesului de implementarea a sistemului);
  • Din My Account (contul oferit clienților tăi, pe o interfață special creată și pusă la dispoziție de către platforma MEFI. Acesta se configurează în timpul procesului de implementarea a platformei.)
  • În cazul în care clientul apelează telefonic la departamentu de relații cu clienții, agentul poate deschide un tichet în numele acestuia și cu problema întâmpinată, direct către departamentul vizat. 

Toate cererile clienților, indiferent dacă sunt reclamații sau solicitări de informații suplimentare, se importă automat într-un sistem unic de asistență pentru administrarea și gestionarea lor într-un mod organizat și centralizat.

Tipuri de notificări automate pe care modulul de asistență le trimite clientului cât și utilizatorului MEFI:

Un bun serviciu de post-vânzare se remarcă și prin capacitatea sa de a ști cum să răspundă clienților cât mai repede.

Către utilizatorii platformei MEFI:

  • Direct pe platformă – fiecare tichet de asistență este alocat celor care vor trebui să se ocupe de rezolvarea lui. În orice caz, platforma trimite automat o notificare către cei vizați direct, care vor fi astfel anunțați imediat despre tichetul de asistență ce urmează să fie procesat.

Către clienții ce se adresează serviciului tău de asistență

  • Pe site primesc o notificarea în timp real cu privire la trimiterea solicitării;
  • Pe adresa lui de e-mail completată în formular. Acest mesaj poate fi personalizat și este trimis automat de platformă, indiferent de ora sau ziua solicitării. Poate conține și detalii referitoare la numărul de înregistrare a solicitării;
  • Și/sau printr-un SMS pe numărul clientului de telefon atunci când un operator deschide un tichet de asistență. Acest mesaj poate fi personalizat cu ajutorul unor câmpuri de îmbinare (subiectul tichetului, numele clientului, numărul de înregistrare a solicitării, data la care a fost deschis) ce se completează și este trimis automat de platformă, indiferent de ora sau ziua solicitării. Poate conține detalii referitoare la numărul de înregistrare a solicitării;
  • My Account – vizualizarea propriilor tichete de asistență din contul oferit clienților tăi, pe o interfață special creată și pusă la dispoziție de către platforma Mefi. Acesta se configurează în timpul procesului de implementarea a platformei.
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali

Tipuri de rapoarte disponibile în modulul de asistență:

Raport general – în funcție de statusuri („deschise”, „în progres”, „răspuns”, „în așteptare”, „închise”). Se pot adăuga și personaliza statusurile tichetelor în funcție de necesitățile firmei.

Raport per utilizator (cel care a deschis tichete) – numărul de tichete alocate utilizatorului.

Raport personale (tichetele tale) – fiecare operator intern poate vizualiza un raport al tichetelor gestionate de el, afișate într-un tabel detaliat, ce cuprinde: număr de ordin, subiectul tichetului, etichete, departament, client, status, prioritate, ultimul răspuns, data creării.

Raport general – statistica săptămânală a deschiderii tichetelor (doar pe săptămâna curentă) – numărul lor pe zi;

Raportare în funcție de departamentul către care au fost deschise tichetele – te ajută să identifici probleme critice și frecvența lor pentru a le rezolva în timp;

Raport în funcție de prioritatea tichetului (scăzut”, mediu”, ridicat”).

Reduce riscul: 

  • Pentru a îmbunătăți și consolida gradul de mulțumire/satisfacție a clientului cu privire la serviciile/produsele noastre urmărim/analizăm numărul tichetelor mult mai ușor;
  • De a omite rezolvarea unor tichete, obții un control mai bun și poți urmări întârzierile apărute la preluare cât și la soluționarea tichetului;
  • De a avea stresul că angajații sunt întrerupți des din activitatea lor, atât de colegii lor cât și de apelurile clienților.

Ce alte instrumente mai am la dispoziție pentru a automatiza și a gestiona tichetele de asistență?

  1. Posibilitatea de a căuta după numele clientului;
  2. Vizualizare, ștergere și editare; 
  3. Exportare;
  4. Acțiuni grupate – ștergere în masă, putem modifica departamentul, prioritatea și statusul a mai multor tichete în același timp. 

Ce avantaje îți oferă folosirea canalelor de comunicare prin tichete?

Răspunzi imediat la fiecare solicitare a clienților tăi. Dacă un client pune o întrebare prin formularul de pe site, datorită funcționalității tichetelor de asistență, mesajul este primit pe platformă în mod centralizat. Fiecare solicitare de informații suplimentare primește un mesaj automat din partea platformei, astfel încât toată lumea va știi că mesajul lui a ajuns unde trebuie.  În acest fel, vei avea certitudinea că serviciul tău de relații cu clienții va fi un punct forte, făcând clientul mulțumit și mai loial.

Acest modul este o soluție transparentă, rapidă și eficientă pentru serviciul de relații cu clienții. În modulul de asistență pentru clienți din platforma MEFI, fiecare tichet deschis este urmărit și arhivat. Folosind câmpul de căutare, putem găsi un tichet anterior care tratează același subiect. În acest mod este atât de ușor să poți folosi istoricul cererilor deja procesate pentru a fi ajutat în rezolvarea imediată a unui nou tichet.

Reducerea timpului și a costurilor pentru asistența oferită clienților. Datorită formularului online și a acestui modul, tichetele de asistență sunt standardizate și centralizate pe platformă, iar sarcinile de rutină sunt reduse.

La adaugarea unui răspuns pe tichet de către agentul, acesta poate sa își aloce automat respectivul tichet pentru a putea fi notificat când clientul îi răspunde sau face o acțiune asupra tichetului. În cazul în care vor lucra mai mulți operatori pe un tichet și fiecare va răspunde clientului, vor putea sa își aloce tichetul pentru a fi informați în legătură cu orice modificare a tichetului.

De asemenea, ajută la fluidizarea procesului de gestionare a solicitărilor venite din partea clienților și reduce costul necesar structurii tehnologice. Asigură simplitatea și funcționalitatea necesare pentru a maximiza productivitatea angajaților și crește satisfacția tuturor clienților, folosind canalele pe care le preferă.

Ce spun partenerii MEFI CRM

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe internet softul MEFI CRM, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI CRM pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI CRM și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM - Testimonial

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI CRM mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI CRM pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI CRM a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM - Testimonial

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI CRM a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM - Testimonial

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI CRM.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM - Testimonial

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI CRM, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI CRM ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI CRM, oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa MEFI CRM ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI CRM este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI CRM, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI CRM că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI CRM și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM - Testimonial

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI CRM, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

MEFI CRM - Andrei Trivento

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Ce spun partenerii MEFI CRM

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI,oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Cine lucreaza cu noi

 
 

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.