Implementarea unui soft de tip CRM și ERP în companie este o operațiune importantă care implică adesea mai multe activități: de management, de marketing, de vânzări, administrative și IT. Nu este vorba doar de implementarea unui soft nou, ci de reorganizarea proceselor după modul tău de lucru.
SERVICII
Implementarea platformei MEFI
Conform procedurii în 5 pași
Implementarea platformei MEFI
Conform procedurii în 5 pași
Procedura noastră, dezvoltată de-a lungul anilor prin colaborarea cu partenerii noștri, îți asigură o implementare eficientă a softului MEFI și îți garantează o îmbunătățire a fluxurilor de lucru.

Descoperă cum funcționează procedura noastră în 5 pași
Procedură de comercializare testată și garantată 100%
Compară compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.
Analiză și consultanță personalizată
Stabilirea obiectivelor, analiza fluxului de lucru și a documentelor.
Plan de implementare
Configurarea platformei MEFI și integrarea cu alte programe.
Sesiuni de training cu utilizatorii
Sesiuni de training online în grup sau individual.
Suport și asistență.
Asistență pentru utilizatori cu scopul de a crește performanța.

Alegerea platformei potrivite
Implementarea cu succes a unei platforme de tip CRM și ERP este condiționată de exigențele specifice fiecărei firme în parte și nu de către numele platformei.

Mai mult timp la dispoziția ta
Optimizezi cât mai bine timpul echipei prin automatizarea unui număr cât mai mare de proceduri interne.

Totul sub control
Rapoarte ce te ajuta să ai o viziune de ansamblu cât și individuală asupra rezultatelor. Susține-ți colaboratorii pentru ca ei să obțină cele mai bune rezultate din munca lor și pentru a genera mai multe venituri.
Găsirea unei platforme de tip CRM și ERP potrivită afacerii pe care o reprezinți, este cu siguranță strâns legată de organizare internă a firmei tale. Schimbarea instrumentelor de lucru cere o planificare atentă, atât pentru analiza fluxurilor cât și pentru automatizarea lor.
Găsirea unei platforme de tip CRM și ERP potrivită afacerii pe care o reprezinți, este cu siguranță strâns legată de organizare internă a firmei tale. Schimbarea instrumentelor de lucru cere o planificare atentă, atât pentru analiza fluxurilor cât și pentru automatizarea lor.
Ți-ar plăcea…
Ca echipa de vânzări să răspundă solicitărilor venite de la prospecți într-un timp cât mai scurt și mult mai bine organizat în funcție de un flux deja cunoscut în firmă?
Să poți scrie oferta de preț într-un timp scurt și fără erori, să o trimiți în format PDF automat prin e-mail sau SMS și să fii anunțat atunci când ea a fost vizualizată de către prospect sau client?
Să alegi un draft de contract care se completează în mod automat cu toate datele necesare și să îl poți transmite prin e-mail sau SMS în mai puțin de un minut? Iar după ce îl primești semnat să îl poți arhiva în sistem, pentru a fi notificat de platformă cu câteva zile înainte ca acesta să expire?
Să îi oferi clientului tău posibilitatea de a comunica cu tine la orice oră într-un cadru B2B profesional de unde ei pot accesa, încărca și descărca documente: oferte, proforme, facturi, contracte, rapoarte calendaristice cât și tipizate? În plus pot vedea evoluția stadiului la care s-a ajuns în baza serviciilor ofertate, contractate și facturate.
Să pui bazele unui serviciu de relații cu clienții profesional prin intermediul căruia răspunzi la solicitările venite din partea lor într-un mod organizat.
Să organizezi și să automatizezi, sub formă de fluxuri, procedurile interne prin care furnizezi serviciile tale către clienți? Cum ar fi să știi cât timp aloci pentru fiecare client în parte și cine se ocupă de fiecare etapă?
Ca planificarea întâlnirilor sau a acțiunilor recurente pe care personalul firmei le are, să fie alocate în mod automat sau manual în calendarul general al companiei? Cu ajutorul calendarului poți organiza programul în funcție de acțiunile pe care le ai de efectuat tu și colegii tăi. Cum ar fi să poți organiza, gestiona, automatiza și monitoriza activitatea echipei mult mai ușor.
Ca baza ta de date să fie segmentată în funcție de stadiile la care se află clienții în procesul lor de cumpărare (înainte de vânzare, în timpul vânzării cât și după)? Iar accesul utilizatorului să fie permis în baza departamentului din care face parte, cât și a rolului pe care-l are în firmă? În plus, permite actualizarea ei simultan de către mai mulți utilizatori, ajutându-i să urmărească în timp real rapoartele individuale.
Să ai cât mai multe rapoarte într-un singur loc (ușor de filtrat pe o anumită perioada de referință cât și pentru fiecare membru al echipei) astfel încât să știi în ce direcție merge firma ta?