Înainte de a decide implementarea unei platforme de tip CRM și/sau ERP asigură-te că faci alegerea potrivită. Alocă 2 minute și răspunde la 10 întrebări pentru a verifica dacă soluția MEFI este utilă firmei tale.

1. Firma ta are nevoie ca accesul la baza de date să se poată realiza de oriunde și oricând, în condiții de siguranță?

2. Dorești ca informațiile din baza de date a firmei să poată fi consultate în funcție de importanța posturilor (director, agent, operator, etc) ?

3. Ai nevoie de o raportare exactă a provenienței clienților, în funcție de diferitele surse?

4. Îți este necesar un sistem de monitorizare a ofertelor lansate și a termenelor de expirare?

5. Vrei să câștigi un control deplin al cheltuielilor din firmă obținând rapoarte detaliate în funcție de categoriile existente și de evoluția acestora în timp?

6. Dorești o perspectivă mai clară asupra sarcinilor (atât a celor repetitive cât și ocazionale) alocate personalului din firmă?

7. Ai clienți care întârzie plata facturilor și ai nevoie de un sistem care să îi notifice prin SMS sau e-mail în mod automat?

8. În colaborarea firmei cu clienții sunt necesare acțiuni de recurență și raportare periodică?

9. În firma ta se pierde timp inutil pentru generarea diverselor documente utilizate frecvent?

10. Firma ta poate susține o investiție lunară de până la 90 €, pentru optimizarea tuturor aspectelor prezentate mai sus?

  • Start
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Final