ClickCease

Ce spun partenerii noștri despre platforma MEFI CRM

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI, oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

În sfărşit am găsit timp să mă ocup de un proiect drag mie pe care îl ţin în sertar de foarte mult timp.În perioada 18-19 ianuarie organizam la Bacău un târg de locuri de munca – Cafeneaua cu Joburi.

Platforma Mefi ne ajuta să facem contracte, facturi şi chitanţe pe care le trimitem în câteva minute pe email. Folosim soluţia şi pentru a gestiona proiectele noastre. Totul este foarte clar şi într-adevăr user-friendly, oricine poate începe să utilizeze platforma imediat. Personalul nou angajat nu are nevoie de cursuri de formare, ceea ce inseamna că sunt în măsură să lucreze în scurt timp. Acesta este un avantaj enorm. Pur si simplu nu am timp să Inţeleg cum funcţionează platforma, eu am nevoie să găsesc cu usurinţă si repede informaţile. Vreau sa fiu în măsura să segmentez lista cu precizie pe categorii si să stiu pe cine contactez imediat prin e-mail sau SMS. Platforma Mefi este perfectă pentru a face toate astea.

Alte avantaje? Usurinţa cu care se lucrează si rapiditatea cu care poţi începe să foloseşti platforma chiar dacă nu esti un as în calculatoare. Uşurinţa utilizării si utilitatea programului pentru noi sunt factori esenţiali.
Cu noua platformă, totul este deja acolo, unde ai nevoie şi gata de utilizare. Membrii personalului sunt foarte incântaţi de felul cum organizează un volum foarte mare de date într-un timp foarte scurt.

Transformare la care am asistat in cadrul firmei a fost impresionantă. Suntem mult mai productivi si eficienţi, reuşim să mulţumim mult mai bine clienţii nostri. Acum avem o structura ce ne permite să dublam cifra de afaceri fără ca echipa mea să rămănă peste program, chiar din potriva atmosfera din cadrul firmei este mult mai linistită.

Avantaje principale: informaţii disponibile imediat, . . . posibilitatea segmentarii, accesul instant la informaţia potrivită, uşurinţa cu care se administrează un volum mare de date.
Mulţumim Mefi! Mulţumim Ciprian!

Aveam nevoie să urmărim activitatea clienților noștri, deoarece ei au nevoie de un spațiu de coworking. Aveam nevoie să coordonam și sa organizam echipa de vânzări pentru a comunica rapid cu freelancerii și a-i implica în diverse proiecte. Înainte de a folosi o platforma de tip CRM, nu aveam o soluție specifică pentru a gestiona recurenta contractelor, nu avem o baza de date cu freelancerii si cu companiile care caut
personal pentru proiecte.

Foloseam agendele personale pe care le actualizam la fiecare meeting, dacă un coleg era în concediu de odihna sau medical ne era imposibil să avem acces la agenda lui. De asemenea, nu puteam să anticipam și nici sa vedem care lead sau oportunitate de colaborare se putea încheia. Pentru noi aceste informații erau cruciale : cât timp rămâne? cât turn-over avem in general pe o perioada de timp? Cine si in ce proiect era implicat?. Acum suntem în măsura să anticipam mult mai ușor si sa sprijinim mult mai bine comunitatea locala din Bacău.

Aveam nevoie de o metoda prin care sa putem aduna toate informațiile despre clienți într-o singura bază de data . Echipa noastră a adoptat forte repede soluția oferita de Mefi deoarece toți cautam o metoda prin care sa avem acces la informațiile despre clienți, să avem acces la comunicări din trecut și nu aveam un mod pentru a putea planifica acțiuni recurente, să putem organiza un meeting sau sa trimitem memento-uri. Avantaje principale: coordonare, forecasting, sincronizare și ajutor precis cu serviciile
oferite.

Postolache Gabriel
Nest Hub Coworking and Community
nesthubcoworking@gmail.com

Un CRM de care aveam nevoie, am încercat mai multe variante, dar acesta este cel mai potrivit pentru afacerea noastră. De asemenea am găsit o echipa deschisa și disponibila pt a ne ajuta sa configuram pe nevoile noastre, recomand cu încredere.

Gavra Gabriel
MEGA IZOLATII SRL
contact@megaizolatii.ro

În sfărșit un soft care îți permite să îți administrezi afacerea mai ușor, automatizând multe sarcini consumatoare de timp iar investiția este una minoră pentru atâtea beneficii. Noi de la Dream Big Media recomandăm cu drag!

Elina Umbrărescu
DREAM BIG MEDIA SRL

Câțiva parteneri ce beneficiază de pe urma proceselor automatizate