Pentru afaceri de succes!

Crește controlul afacerii tale în mai puțin de trei luni de la implementarea soluției noastre de tip CRM și ERP, noi te vom ajuta să o duci la următorul nivel.

ÎNCEARCĂ GRATUIT CONTACTEAZĂ-NE
mefi gestiune firma automatizare afacere

Soluția MEFI este potrivită pentru firme ce doresc

mefi gestiune firma automatizare afacere

O creștere mai rapidă

Un management mai simplu

mefi gestiune firma automatizare afacere

O orientare mai bună către nevoile clienților

mefi gestiune firma automatizare afacere

Un profit mai mare

Mefi.ro este noua platformă în cloud, de tip CRM și ERP ce îți permite să gestionezi cât mai multe activități din firmă.

Spre deosebire de alte soluții CRM existente pe piață, care oferă soluții minimaliste, platforma este dezvoltată în întregime de către noi. Ne permite să o îmbunătățim rapid după experiențele și posibilele recomandări venite din partea antreprenorilor români. Îți îmbunătățește capacitatea de control, îți reduce costurile, îți mărește profitul și îți accelerează comunicarea prin 14 module intuitive pentru un management eficient.

Top 10 beneficii ale utilizării acestei platforme

Practic, acest program de tip CRM și ERP te va ajuta să:


Reduci numărul de angajați


Ai control și acces la datele firmei de oriunde


Obții mai mult timp liber pentru tine și familia ta


Comunici mult mai eficient și profesional cu clienții tăi


Beneficiezi de un sistem care îți conferă siguranță și libertate


Verifici mai ușor situația afacerii tale


Mărești numărul de contacte ale firmei


Obții o creștere mai rapidă a raportului de conversie


Realizezi documente în mai puțin de un minut


Ești mereu conectat cu echipa și la curent cu rezultatele firmei

mefi gestiune firma automatizare afacere

Află cum te poate ajuta MEFI!

MODULUL 1: Panou de control

În acest modul verifici direcția în care merge afacerea ta și câștigi mai mult control.
Cu acest modul ce se deschide o dată cu accesarea interfeței de administrare, vei fi mereu conectat cu cele mai importante date din firmă. Tot aici de această interfață beneficiază și angajații tăi astfel încât vor putea vizualiza rapoarte clare ale activității lor.

Posibilitatea de vizualizare în CRM a ultimelor activități desfașurate pe proiecte

Acces la statistici rapide din diverse module

Permite vizualizarea rapoartelor financiare

Afișează informații utile pentru utilizatori

Afișează un grafic ce permite vizualizarea plăților înregistrate săptămânal

Permite o vizualizare rapidă a sarcinilor ce urmează a fi efectuate

Previzualizează un scurt rezumat actualizat al statusurilor pentru potențialii clienți

Afișează un raport bazat pe statusurile proiectelor

Permite personalizarea modului de vizualizare a statisticilor existente în panoul principal

Permite accesul direct asupra tuturor modulelelor principale

Posibilitatea de căutare a informației

Posibilitatea de acces direct la profilul meu

Există posibilitatea de acces la un messenger intern

Permite accesul la o listă de sarcini personală

Acces rapid la cronometru și fișe de pontaj

Acces la notificări și la istoricul acestora

Acces la informații despre abonament

MODULUL 2: Potențiali clienți

Beneficiile aduse de acesta sunt majore pentru întreaga firmă. Știm foarte bine, că pentru a vinde, va trebui să generăm clienți. Modulul acesta te va ajuta în procesul de convertire a tuturor contactelor din firmă. Prin simpla utilizare a acestui modul vei reuși să centralizezi toate oportunitățile și vei gestiona cu ușurință potențialii clienți astfel încat vei reuși să obții un raport de conversie cât mai mare.

Cu MEFI CRM poți realiza profilul potențialului client în vederea încheierii unei colaborări cât mai rapide
Permite înregistrarea de potențiali clienți în CRM
Opțiune de Import/Export ale listelor de potențiali clienți în diverse formate
Permite importul în CRM de potențiali clienți de pe formulare web integrate
Permite importul în CRM de potențiali clienți de pe email-uri
Generează din CRM raportul de activitate a potențialului client
Atribuie diverse oferte în vederea colaborării
Permite atribuirea de sarcini pentru membrii personalului
Permite accesul pentru membrii personalului la jurnalul de activitate al potențialului client
Atribuie memento-urile legate de potențialul client unui membru al personalului
Oferă posibilitatea convertirii a potențialului client în client
Atribuie un status predefinit pentru potențialul client
Permite atribuirea unei surse de proveniență a potențialului client
Desemnează un membru al personalului pentru relaționarea sau gestionarea potențialului client
Afișează statistici referitoare la conversia potențialilor clienți
Permite atașarea de fișiere în profilul potențialului client
Permite atribuirea localizării geografice (GPS) a locației curente a potențialului client
Permite atribuirea coordonatelor GPS în funcție de adresa înregistrată a potențialului client
Permite accesarea funcției de navigare către locația potențialului client
Permite înregistrarea de notițe pentru a avea un istoric cu diverse discuții pe care agentul de vânzări le-a avut cu potențialul client
Respectarea legii cu privire la GDPR atunci când vine vorba de salvarea datelor, platforma generează un link de unde potențialul client își poate vizualiza datele pe care tu le deții cu privire la colaborarea cu el
Posibilitatea de filtrare a potențialilor clienți utilizând diverse elemente din CRM
Previzualizarea în timp real a statisticilor legate de conversie
Posibilitatea de previzualizare a listei de potențiali clienți în modul de afișare Kanban

MODULUL 3: Clienți

În acest modul vei găsi cele mai bune metode prin care te asiguri că fiecare client va rămâne pe termen lung, și mai mult, te va recomanda și altor clienți.
Vei primi acces la toate opțiunile necesare unei bune colaborări și vei reuși să aplici ușor orice funcționalitate prin care să transformi clienții tăi în fani, care mai apoi să te recomande.

a) Opțiuni generale
Permite adăugarea noilor clienți în CRM
Permite adăugarea persoanelor de contact pentru clienții existenți sau cei noi
Permite importul și exportul de clienți în diverse formate
Permite adăugarea unei note pentru membrii personalului referitoare la clienți
CRM-ul MEFI generează automat un raport contabil
Gestionează facturi pentru clienți
Gestionează chitanțele clientului selectat
Atribuie o ofertă de colaborare pentru client
Permite atribuirea unei proforme clientului
Permite atribuirea unei facturi clientului selectat
Permite atribuirea facturilor storno pentru client
Permite înregistrarea cheltuielilor suplimentare pentru client
Gestionează proiectele atribuite clientului
Există posibilitatea de gestionare a contractelor atribuite clientului
Permite atribuirea unei sarcini pentru membrii personalului asupra clientului selectat
Gestionează tichetele de asistență
Gestionează fișierele atașate de către client sau de către membrii personalului
Există posibilitatea de adăugare a unei informații într-un seif securizat pe server
Permite setarea de memento-uri pentru membrii personalului cu referire la client
Permite afișarea pe hartă a locației clientului tău (Google Maps)
Permite acționarea butonului de navigare către client, ce deschide aplicațiile GPS existente pe dispozitiv, coordonatele fiind importate de pe adresa înregistrată în sistem a clientului

b) My account pentru clienții tăi conectați la CRM
Generează un my account pentru toate contactele clienților tăi
Personalizează accesul la my account în funcție de fiecare contact
Setează pentru fiecare contact al companiei pentru care generezi un my account o parolă aleasă de tine sau una generată automat
Clientul poate gestiona în my account-ul creat în CRM proiectele alocate
Clientul poate gestiona în my account-ul creat în CRM contractele create
Clientul poate gestiona în my account-ul creat în CRM facturile și chitanțele
Clientul poate gestiona în my account-ul creat în CRM tichetele de asistență
Clientul poate gestiona în my account-ul creat în CRM ofertele și proformele
Clienții au posibilitatea de atașare a diverselor fișiere în vederea unei mai bune colaborări cu firma dumneavoastră
Clienții vor avea acces și la un calendar unde vor putea previzualiza evenimentele petrecute pe parcursul colaborării
În my account va exista și o pagină dedicată informațiilor pe care dumneavoastră le veți oferi clienților
Clientul are acces la previzualizarea și editarea profilului
Clientul poate vizualiza anunțurile pe care compania dumneavoastră le-a facut acestora
My account-ul creat respectă în totalitate regulamentul GDPR și oferă clienților anumite drepturi precum: dreptul de a fi informat, dreptul la acces și dreptul de a vizualiza sau oferi un nou consimțământ
Clientul poate genera un raport contabil pe o anumită perioadă selectată din perioada colaborării

MODULUL 4: Vânzări

Cel mai important aspect este profitabilitatea firmei tale, de aceea MEFI CRM a fost creat să deservească prin modulul de vânzări, diverse facilități prin care firma ta să genereze mai mulți bani.
Doar prin simpla utilizare a acestei funcționalități vei vinde mult mai rapid și mult mai inteligent.

a) Oferte generate din CRM -ul MEFI
Permite introducerea unor noi oferte cu elemente personalizate
Atribuie oferte unor clienți înregistrați în CRM
Setează termenul de valabilitate a ofertei
Permite adăugarea etichetelor în ofertele create pentru identificarea acestora cu ușurință
Permite alegerea tipului de reducere aplicată pe ofertă
Permite modificarea statusului ofertei în funcție de alegerea clientului
Desemnează un membru al personalului pentru gestionarea ofertei
Importă automat datele de contact a potențialilor clienți sau a clienților
Permite comentarii scrise de client referitoare la oferta atribuită
Permite calcularea valorii serviciilor/produselor raportată la orele de lucru
Permite aplicarea unor reduceri pe suma totală a ofertei
Permite ajustarea prețului final pentru oferta finală în funcție de cerințele clientului
Există o funcție a ofertei de Salvare sau Salvare & Trimitere directă pe email-ul clientului
Permite alocarea ofertei în panoul clientului respectiv pentru o vizualizare ușoară
Permite descărcarea ofertei în format PDF
Permite trimiterea pe e-mail a ofertei utilizând șabloanele predefinite în platformă
Permite atașarea diferitelor fișiere pentru oferta alocată
Există posibilitatea trimiterii de memento-uri pentru membrii personalului
Permite adăugarea sarcinilor pentru membrii personalului
Realizează urmărirea activității clientului în raport cu oferta
Realizează convertirea ofertei în factură
Realizează un raport bine evidențiat a tuturor ofertelor
Permite previzualizarea urmăririi statusurilor e-mailurilor transmise (vizualizat/nevizualizat)
Permite opțiunea de clonare a ofertei în vederea alocării acesteia către un potențial client/client
Posibilitatea de convertire în mod automat a ofertei în proformă/factură
Opțiune de activare a unei semnături electronice în momentul în care clientul acceptă oferta
Modalitatea de filtrare detaliată a ofertelor
Modul de afișare a listei de oferte în Kanban
Opțiune de notificare sms în momentul în care oferta expiră
Opțiune de notoficare sms în momentul în care un client/un membru al personalului lasă un comentariu la ofertă

b) Proforme generate de CRM – ul MEFI
Permite adăugarea proformelor noi de colaborare
Atribuie proformele unui client
Permite setarea predefinită a termenului de valabilitate a proformei
Permite adăugarea etichetelor în proformele noi create
Permite alegerea unui tip de reducere aplicat proformei de colaborare
Permite modificarea statusului aferent proformei de colaborare alocate unui client
Permite desemnarea unui membru responsabil pentru gestionarea proformei de colaborare alocate clientului
Există o opțiune de import automată a datelor de contact a clienților pentru a permite realizarea rapidă de noi proforme
Permite importarea serviciilor/produselor setate predefinite pe proforma de colaborare nou creată
Permite calcularea valorii serviciilor/produselor raportată a orelor de lucru
Realizează aplicarea unor reduceri pe suma totală a proformei
Permite ajustarea prețului final proformei realizate
Există opțiunea de Salvare/Salvare & Trimitere directă a proformei
Permite alocarea proformei în panoul de administrare a clientului
Permite descărcarea proformei de colaborare în PDF
Permite trimiterea pe email a proformei pe baza șabloanelor
Permite trimiterea pe email a proformei utilizând șabloanele predefinite, setate în platformă
Trimite memento-uri pentru membrii personalului referitor la noua propunere de colaborare creată
Permite adăugarea sarcinilor pentru membrii personalului
Permite urmărirea activității clientului în raport cu proforma de colaborare
Posibilitatea de a converti proforma în factură
Generează un raport automat și bine definit a tuturor proformelor de colaborare
Permite previzualizarea urmăririi statusurilor email-urilor transmise (vizualizat/nevizualizat)
Opțiune de activare a unei semnături electronice în momentul în care clientul acceptă proforma
Modalitate de filtrare detaliată a proformelor
Modul de afișare a listei de proforme în Kanban
Notifică în mod automat atât clienții cât și membrii personalului desemnați în momentul în care o proformă a fost convertită în factură, acceptată sau scadentă
Opțiune de notificare sms în momentul în care proforma expiră

c) Facturi generate de CRM -ul MEFI
Permite adăugarea de noi facturi
Permite atribuirea directă a facturii unui client din baza de date
Permite setarea predefinită a datei de scadență a facturii
Permite setarea prefixului și a numărului de factură ce vor fi alocate
Permite facturarea pe un anumit proiect existent alocat clientului
Permite atribuirea clientului a unor modalități de plată disponibilă pe factură
Realizează setarea emiterii recurente a facturilor (săptămânal/lunar/la 3 luni,etc)
Desemnează un membru al personalului ca desemnat vizibil pe factură
Permite alegerea tipului de reducere aplicată pe factură (procentaj/valoare)
Există posibilitatea unui membru al personalului de a lăsa o notă explicativă pe factură
Permite importarea serviciilor/produselor pe factură, fie ele deja definite în platformă sau unele noi adăugate ulterior
Permite calcularea valorii serviciilor/produselor raportat la orele de lucru
Permite aplicarea unor reduceri pe suma totală a facturii
Realizează importarea sarcinilor existente sub formă de servicii/produse în factură
Realizează ajustarea prețurilor pentru produsele/serviciile existente pe factură
Realizează aplicarea unor taxe variabile pentru fiecare element din factură (TVA)
Permite importul pe factură a unei note opționale pentru client
Permite importul unor temeni și condiții pe factură
Permite salvarea ca schiță/salvare/salvare&trimitere a facturii
Permite atașarea unor fișiere la facturile emise
Permite urmărirea activității clientului în raport cu factura (dacă factura a fost vizualizată/nu)
Realizează memento-uri pentru factură
Realizează jurnalul activității în raport cu factura (dacă a fost vizualizată de client)
Realizează editarea, printarea, descărcarea facturii în format PDF
Permite trimiterea pe e-mail a facturii pe baza unui șablon existent în platformă
Realizează un mod de vizualizare a facturii din perspectiva clientului
Permite alocarea unei facturi storno pentru o factură deja emisă
Permite atașarea de documente la factura emisă
Există o funcție de clonare rapidă a facturii și alocarea către un nou client
Realizează marcarea automată a statusului facturii (anulat, trimis, schiță..)
Există o funcție de ștergere/anulare a facturii
Permite încorporarea pe factură a adresei de expediere a clientului
Permite generarea unei chitanțe pentru factura selectată
Realizează un raport bine evidențiat a tuturor facturilor, valorilor încasate, facturilor scadente,etc
Există opțiuni de filtrare a facturilor
Permite previzualizarea urmăririi statusurilor generate de email-urile de notificare transmise (vizualizat/nevizualizat)
Există posibilitatea de facturare în mai multe monede precum Lei, Euro și Dolari fiind afișat în mod automat cursul valutar BNR din ziua emiterii
Există și posibilitatea efectuării calculelor de conversie făcând astfel posibilă afișarea totalului atât în Lei cât și în moneda selectată
Permite setarea intervalului de notificare a clienților în mod automat atunci când o factură este achitată sau scadentă
Există posibilitatea de a notifica prin sms în momentul în care factura devine scadentă

d. Chitanțe generate de CRM -ul MEFI
Există posibilitatea de a vizualiza/edita chitanțele
Permite Import/Export a chitanțelor în diferite formate (.csv, .pdf)
Realizează înterogarea chitanței aferentă facturii
Realizează înregistrarea chitanței în funcție de anumite modalități (transfer bancar, cash,etc.)
Există o opțiune de editare a chitanței înregistrate
Permite vizualizarea chitanței în format PDF
Realizează adăugarea unei note explicative la chitanța înregistrată
Permite alocarea în contul de client a dovezii de plată a chitanței și a statusului
Exista posibilitatea de a seta din sistem un prefix și un numar de start
Exista posibilitatea de a notifica clientul prin sms în momentul în care se emite chitanța
e. Facturi storno generate de CRM- ul MEFI
Realizează adăugarea facturilor storno clienților
Permite alocarea facturilor storno a unui anumit proiect
Permite importarea datelor de facturare/expediere din contul clientului
Realizează aplicarea datei în care a fost alocat creditul de retur
Realizează aplicarea unei reduceri a facturilor storno
Realizează adăugarea unei referințe facturilor storno
Permite notificarea pentru membrii personalului referitoare la facturile storno
Permite alocarea facturilor storno pentru serviciile sau serviciile predefinite în sistem
Realizează cuantificarea în ore a serviciilor menționate în facturile storno
Există posibilitatea de adăugare a unui mesaj opțional pentru facturile storno înregistrate
Realizează adăugarea de termeni și condiții pe facturile storno oferite clientului
Există opțiunea de aplicare a facturilor storno pe o anumită factură
Există posibiliatea de Salvare/Salvare&Trimitere a facturilor storno pe email-ul clientului
Există o opțiune de editare/printare/descărcare a facturilor storno în fomat PDF
Există o opțiune de trimitere pe e-mail pe baza unui șablon a facturilor storno
Realizează adăugarea unor facturi storno pentru client fără că acesta să corespundă unei facturi
Există o opțiune de anulare/ștergere a facturilor storno
Există o opțiune de filtrare a facturilor storno

f. Produse sau servicii
Realizarea grupurilor pentru produse și servicii
Permite alocarea produselor/serviciilor în grupurile create
Permite adăugarea titlului și descrierii pentru fiecare produs/serviciu
Permite adăugarea unui preț de produs/serviciu și alocarea unei taxe variabile
Permite adăugarea unei unități de măsură pentru un produs/serviciu
Permite adăugarea unitații de măsură pe produs/serviciu
Permite exportul produselor/serviciilor în diverse formate (Excel, PDF, CSV, Print)
Permite editarea/ștergerea din sistem a produselor/serviciilor deja înregistrate

MODULUL 5: Contracte generate de CRM -ul MEFI

Realizează și trimite un contract clientului în mai puțin de 1 minut. Știm că în vânzări rapiditatea de a interacționa cu clientul este un punct cheie a firmelor de succes. Ajutat de acest modul vei genera un contract în mai puțin de un minut, facilitând astfel eficiența la locul de muncă a angajaților cât și profesionalismul de care dai dovadă.

Permite adăugarea de contracte noi alocate clienților
Realizează import predefinit pentru subiect, tipul contractului, valoare și valabilitate
Permite adăugarea unei descrieri pentru membrii personalului atribuiți contractului creat
Realizează import predefinit pentru datele de contact ale clientului direct pe contract
Permite selecția grupată a tipurilor de contracte înregistrate
Permite atașarea documentelor în format electronic la contract
Există o funcție de vizualizare în PDF, printare și descărcare a contractului
Permite trimiterea contractului pe email pe baza unui șablon predefinit
Permite generarea automată a unui tip predefinit de contract
Permite integrarea unor câmpuri de îmbinare predefinite ale clientului în cadrul conținutului contractului
Permite alocarea în panoul de client a contractului în PDF
Realizează filtrarea bazei de date a contractelor
Realizează un raport detaliat a tuturor contractelor
Există o opțiune de reînnoire a contractelor la un anumit interval de timp
Permite încărcarea sau salvarea unor șabloane de contract
Permite actualizarea sau ștergerea șabloanelor de contracte
Permite clientului să previzualizeze online contractul
Există posibilitatea de a adăuga comentarii din partea clientului și a membrii personalului
Posibilitatea de adăugare a unei sarcini pentru membrii personalului referitoare la contract
Permite utilizarea multiplelor câmpuri de îmbinare ce sunt utilizate ca și variabile ce importă automat date înregistrate deja
Permite previzualizarea urmăririi statusurilor email-urilor transmise (vizualizate/nevizualizate)
Există o opțiune de notificare SMS către client în momentul în care un membru al personalului adaugă un comentariu la contract
Notificarea prin SMS pentru membrii personalului în momentul în care un client adaugă un comentariu
Notificarea prin SMS către client în momentul în care un contract expiră
Posibilitatea de organizare a contractelor pe tipuri pentru o sortare mult mai ușoară

MODULUL 6: Proiecte gestionate cu CRM -ul MEFI

Activitatea într-o firmă e mult mai organizată atunci când se lucrează pe un modul specializat, ce are ca obiectiv scurtarea perioadei de execuție a oricărui proiect cât și mărirea productivității întregii echipe. Colaborarea cu clientul pe baza proiectelor, este foarte bine definită, deoarece întreaga echipă poate colabora eficient cu clientul.

Permite adăugarea noilor proiecte în sistem
Permite vizualizarea din CRM a statisticilor aferente proiectelor
Permite adăugarea din CRM unor sarcini aferente proiectului
Există posibilitatea de pontaj a membrilor personalului pe baza sarcinilor alocate proiectelor
Permite adăugarea obiectivelor proiectelor și urmărirea acestora
Permite gestionarea fișierelor atașate clientului pe proiect
Permite începerea discuțiilor cu clienții pe baza proiectelor
Există posibilitatea afișării în CRM a statisticilor proiectelor în diagrama Gantt
Există posibilitatea de deschidere a tichetelor de asistență pentru membrii personalului/clienți
Permite afișarea stării tichetelor deschise pe proiect
Permite adăugarea etichetelor în proiectul nou creat
Permite adăugarea de note pe proiect pentru membrii personalului
Permite vizualizarea unui jurnal de activități în care sunt regăsiți membrii personalului și clientii
Afișarea stării tichetelor deschise de către client/personal pe proiect
Adăugarea de etichete în proiectul nou creat pentru o identificare mai rapidă a acesteia
Posibilitatea de a aloca membrii ai personalului ca desemnați ai acestui proiect
Posibilitatea de alocare a unui număr estimativ de ore petrecute până la finalizarea proiectelor
Permite activarea notificării de înștiințare a clientului pe email despre realizarea unui nou proiect
Posibilitatea de a personaliza elementele pe care clientul le poate vizualiza din tabul din modulul de proiecte alocat în contul clientului
Posibilitatea de facturare multiplă a unui proiect creat în CRM (preț fix/oră/sarcină)
Posibilitatea de adăugare a diverselor obiective alocate proiectului
Există posibilitatea de a fixa proiectul în meniul principal de module având ca scop o accesibilitate mai rapidă
Permite clonarea proiectului și alocarea ulterioară a acestuia către un alt client
Posibilitatea de export a unui PDF de unde sunt salvate într-un raport bine definit toate datele prelucrate pentru acest proiect
Există posibilitatea de generare a unei facturi generate strict pe baza unui raport a proiectului
Notificări în mod automat emise către client/membrii personalului pentru majoritatea acțiunilor petrecute pe un anumit proiect
Posibilitatea de export a listei de proiecte în diverse formate (Excel, CSV, PDF, Print)
Modalitatea de filtrare detaliată a proiectelor existente în CRM

MODULUL 7: Sarcini

MEFI CRM vă oferă cel mai bun modul de management al sarcinilor interne, ce vă ajută să aveți o echipă fantastică, ce va genera din ce în ce mai multe rezultate. Vei fi mereu la curent cu toată activitatea angajaților doar printr-o simplă accesare a panoului de sarcini. Utilizând acest modul veți avea un control mult mai bun asupra activităților de zi cu zi, cât și un foarte bun management al echipei.

Permite adăugarea sarcinilor personalizate pentru membrii personalului
Aloca diferite priorități sarcinii (prioritate scăzută, medie, înaltă, urgentă)
Permite atribuirea unei date de început și de finalizare a sarcinii
Permite alocarea unei sarcini în funcție de proiect/factură/contract sau altă funcționalitate
Adăugarea unor etichete pentru sarcinile create, pentru identificarea lor cu ușurință
Adăugarea unei descrieri pentru sarcinile introduse
Realizează setarea unei sarcini în mod repetat la un anumit interval de timp
Permite alocarea sarcinilor pentru membrii personalului
Permite adăugarea de urmăritori la sarcina respectivă
Permite atașarea documentelor la sarcina creată
Permite adăugarea comentariilor la sarcină
Permite pontarea membrilor alocați la sarcina respectivă în funcție de timpul lucrat
Permite realizarea unui raport detaliat pentru sarcinile existente
Există un export pentru sarcini în diferite extensii
Permite modul de afișare a sarcinilor în Kanban
Permite alocarea mai multor elemente de check list pentru o organizare etapizată a unei sarcini mari
Permite realizarea unui pontaj manual pentru durata de efectuare a sarcinii
Notificarea în mod automat a membrilor personalului în momentul în care sunt realizate noi sarcini
Notificarea persoanei ce urmărește sarcina în momentul în care un reprezentat o marchează ca fiind finalizată
Notificarea membrilor în momentul realizării unor noi comentarii a sarcinii existente
Permite setarea memento-urilor pentru a urmări finalizarea sarcinii
Modalitatea de filtrare detaliată a ofertelor
Prezentarea detaliată a rapoartelor de activitate a modului de sarcini

MODULUL 8: Cheltuieli

Utilizând acest modul vei câștiga un control deplin al cheltuielilor din firmă obținând rapoarte detaliate în funcție de categoriile existente. Prin evidențierea tipurilor de cheltuieli vei ști exact ce strategie să aplici pentru a reduce diversele plăți efectuate inutil.

Permite adăugarea unor cheltuieli noi pentru evidență
Permite adăugarea unor categorii de cheltuieli
Realizează export în PDF a cheltuielii
Există funcția de a seta cheltuiala facturabilă/nefacturabilă
Posibilitatea atașării de documente aferente cheltuielilor
Posibilitatea setării cheltuielii ca fiind recurentă la un anumit interval de timp
Atribuie valută, modalitatea de plată pentru cheltuială
Permite adăugarea referinței la cheltuială pentru a face legătura cu factura în cauză dacă aceasta există
Realizează un raport detaliat pentru cheltuielile existente
Există posibilitatea de a selecta modalitatea prin care ai efectuat plata
Posibilitatea de a adăuga sarcini angajaților
Posibilitatea de adăugare a memento-urilor
Există modalitatea de filtrare detaliată a cheltuielilor

MODULUL 9: Asistență

Beneficiile aduse de acest modul facilitează comunicarea între tine și clienții tăi într-un mod profesional ce te ajută să manageriezi problemele întâmpinate pe baza unor tichete de asistență.

Adăugarea unui tichet de asistență pentru un departament alocat unui client
Adăugarea etichetelor pentru tichete, în vederea identificării lor cu ușurință
Permite alocarea tichetului unui membru al personalului
Primirea notificărilor pe email în funcție de starea tichetului
Adăugarea unui răspuns predefinit în tichet
Atașarea unor fișiere în răspunsul tichetului
Adăugarea unui link către un articol din modulul de informații în răspunsul tichetului
Există posibilitatea convertirii în sarcina a unui răspuns oferit în tichet
Permite modificarea stării tichetului (în așteptare/lucru/cu răspuns, închis)
Realizarea unui raport săptămânal referitor la tichetele deschise și gradul rezolvării lor
Există posibilitatea de export pentru fiecare tichet în parte sau în masă
Posibilitatea de adăugare a unei note personale
Posibilitatea de adăugare a unei sarcini pentru un anumit tichet
Posibilitatea clientului de a deschide tichete de asistență din my account-ul său
Modalități de filtrare detaliată a tichetelor de asistență

MODULUL 10: Informații

Acest modul se bazează pe relaționarea cu clienții tăi și prin schimbul de articole informative. Beneficiezi de posibilitatea de a informa mult mai ușor clienții tăi cu privire la oferte sau diverse informații din domeniul tău. Procedurile firmei sau alte informații pentru angajații tăi vor putea fi publicate fiind disponibile doar pentru membrii personalului.

Realizarea categoriilor de articole informative pentru clienți
Adăugarea unei culori de diferențiere a grupurilor bazei de cunoștințe
Adăugarea unei descrieri pentru categoriile de informații oferite
Există posibilitatea unor setări de vizibilitate a informațiilor adăugate în grupuri diferite
Adăugarea articolelor cu editor de text, încorporarea video-urilor publicate online
Alocarea articolului într-un anumit grup din baza de cunoștințe
Există o opțiune de dezactivare a articolului din baza de cunoștințe
Afișarea informațiilor în panoul de client
Generarea unui link de acces a noului articol adăugat
Există posibilitatea de contorizare a vizualizărilor per articol
Posibilitatea de adăugare a unui sondaj de opinie bazat pe votul clientului
Acest modul permite adăugarea unui grup în care se regăsesc articole unde pot fi incluse proceduri de muncă

MODULUL 11: Nr. înregistrare

Prin acest modul poți emite de oriunde te-ai afla numere de înregistrare astfel încât atât tu cât și echipa ta veți avea acces la un registru online. Scapă de grija registrelor și emite acum mult mai simplu și într-un mod contorizat numere de intrare/ieșire a diverselor documente din firma ta.

a) Numere intrare
Permite înregistrarea în sistem a numerelor de intrare
Alocarea în mod automat a numerelor de înregistrare corelate cu data adăugării
Atribuirea automată a desemnatului ce înregistrează numerele
Posibilitatea de editare a câmpului de descriere alocat a unui anumit număr
Permite exportul datelor în diferite formate: Excel, CSV, PDF, Print, atât a numerelor de intrare și ieșire
Permite setarea unui număr de înregistrare ce pornește în continuarea ultimului număr înregistrat
Există funcția de căutare în registru

b) Numere ieșire
Permite înregistrarea în sistem a numerelor de ieșire
Alocarea în mod automat a numerelor de înregistrare corelate cu data adăugării
Atribuirea automată a desemnatului ce înregistrează numerele
Posibilitatea de editare a câmpului de descriere alocat a unui anumit număr
Permite exportul datelor în diferite formate: Excel, CSV, PDF, Print, atât a numerelor de intrare și ieșire
Permite setarea unui număr de înregistrare ce pornește în continuarea ultimului număr înregistrat
Există funcția de căutare în registru

MODULUL 12: Utilități

Veți beneficia de alte funcționalități utile companiei dumneavoastră precum urmărirea calendaristică a evenimentelor din firmă, realizarea și urmărirea obiectivelor sau efectuarea unor sondaje în rândul clienților sau a echipei.

Permite afișarea informațiilor media din toate conturile înregistrate
Realizează export în masă- PDF în funcție de data informațiilor
Permite vizualizarea calendaristică a tuturor acțiunilor efectuate
Permite urmărirea obiectivelor (membrii personal/firmă)
Realizarea unor sondaje alocate membrilor personalului sau clienților
Adăugarea unei descrieri la sondajul creat
Adăugarea unor câmpuri personalizate la sondaj
Permite transmiterea link-ului sondajului prin email la toți clienții/membrii personalului
Adăugarea unui anunț nou afișat personalului/clienților cu statistici de vizualizare
Realizarea unor copii de rezervă a bazei de date efectuate manual/automat
Generează jurnal de înregistrare a tichetelor

a) Media
Posibilitatea de a gestiona fișierele media încărcate pe contul tău

b) Exportare PDF
Posibilitatea de export în masă a documentelor emise într-un anumit interval de timp (facturi, proforme, chitanțe, facturi storno și oferte)

c) Calendar
Permite vizualizarea anumitor evenimente înregistrate în calendarul platformei
Posibilitatea de filtrare a evenimentelor din calendar în funcție de diversele acțiuni efectuate

d) Anunțuri
Posibilitatea de a realiza un anunț vizibil pentru membrii personalului sau clienților
Anunțurile adăugate vor fi vizibile în my account-ul clientului sau în interfața de înregistrare a membrilor personalului (în funcție de selecția făcută)

e) Sondaje
Posibilitatea de adăugare a unui sondaj în cadrul firmei atât pentru membrii personalului cât și pentru clienți sau potențiali clienți
Permite organizarea întrebărilor sub mai multe forme de câmpuri (căsuța de bifare, căsuța de tip radio, câmp text și zona text)
Permite formatarea întrebarilor ca fiind câmpuri obligatorii pentru sondajul realizat
Sondajele pot fi transmise filtrate doar pentru anumite categorii de clienți/potențiali clienți
Sondajele sunt transmise prin intermediul email-ului facând astfel posibilă participarea utilizatorilor prin simpla accesare a unui link generat
Posibilitatea de generare a unor liste de email deja salvate în baza de date în vederea transmiterii sondajelor
Posibilitatea de export a sondajelor deja realizate în diverse formate (Excel, CSV, PDF, Print)

f) Urmărirea obiectivelor
Există posibilitatea de adăugare a unor obiective pentru membrii personalului
posibilitatea setării unui interval de timp în care persoana avizată să-și atingă targhetul
Notificarea membrilor personalului în momentul în care un agent și-a atins sau nu obiectivul setat
Primul obiectiv ce poate fi setat este acela de a genera unui membru al personalului un anumit venit în companie
Un al doilea obiectiv ce poate fi setat este acela de a stabili pentru un anumit membru numărul potențialilor clienți pe care acesta i-a transformat în clienți finali
Un al 3-lea obiectiv este acela de a seta un targhet de a crește numărul de contacte din firma
Un alt obiectiv ar fi acela de a realiza contracte de un anumit timp ce vor fi contorizate de la data adăugarii lor in sistem
Posibilitatea de a seta un obiectiv de calcul al realizării de contracte de un anumit tip în funcție de data de începere a acestora
Generarea unui obiectiv de convertire a unui număr definit de proforme în facturi
Obiectivele marcate pentru membrii personalului vor apărea sub formă de raport în panoul principal al platformei

g) Backup bază de date

Platforma MEFI permite utilizatorului sa efectueze un backup manual asupra bazei de date
Permite setarea de backup in mod automat de unde avem posibilitatea de a seta intervalul de timp dorit
Permite setarea de stergere automata a backup-urilor intr-o anumita perioada de timp
Posibilități de export a unui raport reprezentant backup-urile efectuate (Excel, CSV, PDF, Print)

h) Jurnalul de activități
Posibilitatea de previzualizare a unui jurnal de activități efectuate de către membrii personalului pe platforma MEFI
Posibilitatea de export în diverse formate a jurnalului de activități
Posibilitatea de filtrare a jurnalului în funcție de date
Posibilitatea de ștegere a jurnalului pentru a nu ocupa spațiul de stocare

i) Înregistrarea tichetelor
Afișarea unui jurnal de activități ce face referire la înregistrarea tichetelor
Posibilitatea de filtrare a jurnalului aferent tichetelor în funcție de date
Posibilitatea de ștegere a jurnalului tichetelor pentru a nu ocupa spațiul de stocare

MODULUL 13: Rapoarte

MEFI vă oferă cel mai bun modul de management al rapoartelor, ce vă ajută să aveți o echipă fantastică, ce va genera din ce în ce mai multe vânzări. Vei fi mereu la curent cu toată activitatea angajaților doar printr-o simplă accesare a rapoartelor.Utilizând acest modul veți avea un control mult mai bun asupra activităților de zi cu zi, cât și un management foarte bun al echipei.

Rapoarte simple/pe diagrame pentru o anumită perioadă cu privire la vânzări

Rapoarte avansate generate pentru fiecare client înregistrat în CRM

Există posibilitatea de export a rapoartelor din CRM în diferite extensii

Statistici referitoare la potențialii clienți

Raport de conversie generat de CRM în funcție de sursele de potențiali clienți

Raport săptămânal de conversie a potențialilor clienți din săptămâna curentă

Raport bazat pe conversia potențialilor clienți în funcție de fiecare membru

Raport de analiză a pontajului în funcție de sarcinile alocate

a) Vânzări

Rapoarte detaliate despre facturi

Raportul cu privire la vânzarea de produse sau servicii

Raportul chitanțelor

Raportul facturilor standard

Raport, oferte și proforme

Afișarea unui raport despre colaborarea cu clienții

Rapoarte grafice cu privire la venitul total din companie

Rapoarte grafice referitoare la modalitățile de plată alese de către clienți

Valoarea totală a vânzărilor în funcție de grupurile de clienți existente

b) Cheltuieli vs Venituri

Afișarea unei diagrame unde vor fi expuse în timp real raportul dintre cheltuieli și venituri având posibilitatea de a vizualiza rezultatele din lunile anterioare

c) Cheltuieli

Vizualizarea unor rapoarte detaliate cu privire la toate cheltuielile din companie

d) Potențiali clienți

Rapoarte detaliate cu privire la potențialii clienți atunci când vine vorba despre sursele de conversie cât și un raport detaliat în funcție de membrii personalului

e) Analiza pontajului

Vizualizarea raportului general cu privire la pontajul angajaților

f) Harta potențiali clienți

Permite previzualizarea hărților google a locației setată pentru fiecare potențial client în parte

g) Harta clienți

Permite previzualizarea hărților google a locației setată pentru fiecare client în parte direct din CRM

h) Informații

Rapoarte detaliate cu privire la numărul vizualizărilor per articol

MODULUL 14: Organizare

Veți organiza într-un mod simplist întregul sistem de management al clienților cât și a angajaților bazându-ne pe funcționalitățile modulelor existente. Prin configurarea platformei și organizarea diverselor activități veți automatiza și gestiona mult mai ușor întreaga activitate a firmei.

a) Membrii personalului
Adăugarea unor noi membri ai personalului sau managementul celor deja existenți
Selectarea permisiunilor de acces pentru noul membru adăugat
Crearea unui profil cu informații pentru noul membru

b) Clienți
Adăugarea unor grupuri de clienți

c) Potențiali clienți
Realizarea setărilor pentru integrarea de pe email a potențialilor clienți
Realizarea setărilor pentru importul clienților potențiali prin formulare web integrate
Adăugarea surselor de proveniență a potențialilor clienți
Posibilitatea de adăugare a statusurilor utilizate pentru potențialii clienți

d) Finanțe
Adăugarea impozitelor și taxelor predefinite pentru secțiunea de vânzări
Adăugarea valutelor pentru vânzări
Adăugarea modurilor de plată predefinite pentru efectuarea plăților
Adăugarea unor categorii de cheltuieli

e) Contracte
Adăugarea unor tipuri predefinite de contracte

f) Asistență
Adăugarea unor departamente de asistență
Adăugarea unor răspunsuri predefinite pentru tichetele de asistență
Adăugarea unor nivele de prioritate a tichetelor
Adăugarea unor statusuri predefinite pentru tichete
Adăugarea de servicii noi predefinite pentru asistență afișate la deschiderea tichetelor
Adăugare de filtre spam pentru blocarea anumitor fraze/subiecte obscene introduse în tichete

g) Șabloane de e-mail
Setarea și personalizarea șabloanelor de email

h) Roluri
Adăugarea predefinită a unor roluri pentru membrii personalului (în funcție de departamente)

i) GDPR
Posibilitatea de activare a setărilor ce configurează platforma conform legislației GDPR
Modulul GDPR facilitează reglementarea de portabilitate a informațiilor legate de datele potențialilor clienți sau a contactelor pentru anumite firme
MEFI respectă politica GDPR și le dă dreptul clienților de a solicita eliminarea datelor personale din baza de date
MEFI conține prin acest modul și dreptul la informații utile pentru clienții tăi
Prin dreptul la acces și dreptul la rectificare a datelor MEFI le acordă clienților posibilitatea de a previzualiza datele de acces
Prin platforma MEFI societatea dumneavoastră poate colecta consimțământul potențialilor clienți sau ai clienților existenți deja

j) Setări

I. General:
Posibilitatea de adăugare sau modificare a logo-urilor în două variante precum și setarea unei denumiri de brand a companiei dumneavoastră și a informațiilor despre companie

II. Informații despre companie:
În acest modul se vor seta datele companiei dumneavoastră cât și antetul prezent pe factură

III. Localizare:
Sunt prezente informații despre fusuri orare, formatul datei și a formatului de timp

IV. Email:
Sunt regăsite setări cu privire la serverul ce se ocupă de trimiterea email-urilor cât și o semnătură predefinită a adreselor

V. Finanțe:
Putem seta din modulul general informații despre modul de afișare a cifrelor pe diverse documente emise
Prin modulul de facturi se vor putea edita date cu privire la emiterea acestora precum prefixul seriei cât și numărul acesteia
Prin modulul de facturi storno se vor putea edita date cu privire la emiterea acestora precum prefixul seriei cât și numărul acesteia
Prin modulul de proforme se vor putea edita date cu privire la emiterea acestora precum prefixul seriei cât și numărul acesteia
Prin modulul de oferte se vor putea edita date cu privire la emiterea acestora precum prefixul seriei cât și numărul acesteia
Prin modulul de contracte se poate adăuga numărul urmatorului contract ce va fi emis urmând ca contorul implementat să adauge în mod automat un nou număr
Modulul de chitanțe permite setarea predefinită a prefixului de chitanță precum și numărul acesteia

VI. Clienți:
Modulul de clienți permite activarea/dezactivarea anumitor permisiuni cât și editarea modului de afișare a datelor despre client afișate pe ofertă, proformă și factură

VII. Sarcini:
Modulul de sarcini permite activarea/dezactivarea anumitor permisiuni cât și editarea modului de afișare a datelor despre client

VIII. Asistență:
Modulul de asistență permite activarea/dezactivarea anumitor permisiuni cât și posibilitatea de generare a unui cod CTMN pe care îl veți putea introduce pe website-ul propriu pentru ca clienții dumneavoastră să deschidă cu usurință tichetele de asistență

IX. Potențiali clienți:
Vom putea permite activarea/dezactivarea anumitor permisiuni

X. Calendar:
Acest modul permite configurarea calendarului cât și stilizarea acestuia
Posibilitatea de integrare a calendarului google prin introducerea unui ID
Vom putea configura evenimentele din calendar pe diverse departamente

XI. Semnatura digitală:
Această funcție prin activarea ei permite solicitarea unei semnături electronice pe care clientul o poate utiliza la aprobarea ofertelor, proformelor sau a contractelor

XII. PDF:
Accesând modulul de setare a PDF-ului vom putea personaliza anumite elemente de afișare a informațiilor pe documentele emise

XIII. SMS:
Prin activarea modulului de SMS oferit de către TWILIO și Clickatell vom putea permite platformei să transmită notificări către clienți

XIV. Cron job:
Permite rularea programată în mod automat a diverselor notificări legate de (facturi, proforme, oferte, cheltuieli, contracte, sarcini, tichete și sondaje)

XV. Etichete:
Acest modul permite vizualizarea tuturor etichetelor înregistrate în sistem

XVI. Notificari dekstop:
Prin utilizarea serviciului Pusher vom putea folosi coduri de tip API ce permite să primim notificări în timp real pe browser sau desktop-ul PC-ului

XVII. Altele:
Regăsim în acest modul diverse opțiuni de setare APIKEY-urilor: Google și Dropbox precum și a limitelor de upload cât și a modurilor de previzualizare a informațiilor în tabel

k) Ajutor
În acest modul regasim informații despre abonamentul pe care îl avem pe platforma MEFI

Vei fi mereu conectat cu platforma ce îți automatizează afacerea!

mefi gestiune firma automatizare afacere

DE ACASĂ

mefi gestiune firma automatizare afacere

DE LA BIROU

mefi gestiune firma automatizare afacere

DIN VACANȚĂ

Practic, de oriunde ai o conexiune la internet,
fără deplasări și costuri inutile.

Prețuri

Vrei sa îmbunătățești procese din firma ta cât mai rapid? Echipa noastră pune la dispoziție următoarele oferte de preț pentru automatizarea afacerii tale!

MEFI Standard
Pachetul de start
397 lei preț lunar la reînnoire
  • Acces la toate modulele
  • 1-5 Utilizatori
  • 5 GB stocare
  • Asistență utilizatori 1191 lei
  • Actualizări incluse
  • La abonamentul ales se adaugă și prețul de implementare, ce va fi plătit o singură dată
    2382 lei
    794,16 lei
    66%Reducere
MEFI Plus
Pachetul de start
597 Lei preț lunar la reînnoire
  • Acces la toate modulele
  • 6-10 Utilizatori
  • 10 GB stocare
  • Asistență utilizatori 1391 Lei
  • Actualizări incluse
  • La abonamentul ales se adaugă și prețul de implementare, ce va fi plătit o singură dată
    2982 lei
    1192,80 lei
    60%Reducere
MEFI Pro
Pachetul de start
797 Lei preț lunar la reînnoire
  • Acces la toate modulele
  • 11-15 Utilizatori
  • 15 GB stocare
  • Asistență utilizatori1591 Lei
  • Actualizări incluse
  • La abonamentul ales se adaugă și prețul de implementare, ce va fi plătit o singură dată
    3582 lei
    1611,90 lei
    55%Reducere

Ce urmează după ce soliciți un demo?

Vei testa cea mai completă soluție de tip CRM și ERP pentru organizarea firmei tale

mefi gestiune firma automatizare afacere

SOLICIȚI UN DEMO

Spune nu haosului!
Fă vânzările simple!

mefi gestiune firma automatizare afacere

DECIZI DACĂ SOLUȚIA MEFI ȚI SE POTRIVEȘTE

Pentru un management
mai simplu și mai bun!

mefi gestiune firma automatizare afacere

IMPLEMENTĂM ȘI CONFIGURĂM MEFI PENTRU FIRMA TA

Platforma pentru
succesul firmei tale!

Integrări disponibile

Pentru gestiunea firmei

 
 

Garanție 200%

Garanția acestei platforme este că vei fi mai productiv odată ce începi să lucrezi pe ea, iar dacă, după primele 3 luni de la achiziția pachetului de start nu ești mulțumit de rezultatele obținute deoarece acestea nu depășesc suma investită sau așteptările tale, spune-ne și îți returnăm toți banii. În plus datele pe care le-ai salvat pe platforma mefi.ro le vei putea exporta chiar tu în diferite formate înainte de a lua această decizie. Îndrăznim să facem astfel de garanții pentru că noi credem în ceea ce oferim.
Cerința minimă pentru a rămâne activă această garanție este dată de faptul că trebuie să lucrezi pe platforma noastră în această perioadă pentru a contribui împreună la creșterea firmei tale.

Bonusuri

Acces gratuit la cele mai noi actualizări

Training gratuit pentru persoanele din conducere și angajați

Acces la un grup secret de facebook dedicat doar clienților mefi.ro

Obții consultanță specializată în ceea ce privește optimizarea proceselor din firmă

Ce pierzi dacă nu implementezi CRM-ul mefi.ro


Pierzi posibilitatea de a avea controlul și accesul la datele firmei în timp real de oriunde te-ai afla.


Dai cu piciorul unei soluții ce te ajută să optimizezi și să automatizezi procesele din firmă și nu vei beneficia de un sistem care să îți confere siguranță și libertate.


Pentru tine clienții nu sunt importanți? Pierzi posibilitatea de a avea accesul la o platformă care e menită să te ajute în relaționarea pe un termen cât mai lung cu aceștia.


Rămâi fără un instrument complet compus din 14 module disponibile ce sunt personalizabile și optimizate să iți aducă prosperitatea financiară.


Nu vei reuși să scurtezi timpii de generare a documentelor și de eliminare a erorile de întocmire a: contractelor, ofertelor, rapoartelor …)


Vei pierde în continuare timp prețios cu vechile instrumente, timp pe care ai fi putut îl folosești pentru a atrage venituri noi


Întrucât nu utilizezi platforme ce sunt menite să îți ofere in timp real rapoarte si informații cu privire la evoluția activități tale nu vei știi ce să îmbunătățești.


Vei avea în continuare angajați ce vor lucra cu instrumente învechite și greoaie iar tu în continuare vei refuza să iei decizia de automatizare a proceselor.


Riști să pierzi informații vitale ale companiei odată cu plecarea unui membru din echipă deoarece nu ai încăun instrument ce îți centralizează activitatea angajaților.


În cazul actualei crize de forță de muncă pierzi ajutorul enorm pe care un astfel de sistem ți-l aduce.

mefi gestiune firma automatizare afacere

Ce spun clienții nostri

Solicită o prezentare personalizată

Află mai multe informații de la unul dintre consultanții noștri

Beneficiază de o Demonstrație Gratuită!

  • Ai o afacere și dorești să se dezvolte rapid?
  • Muncești mai mult decât e cazul, dar rezultatele întârzie să apară?
  • Sfârșitul zilei te prinde cu multe lucruri neterminate?
  • Sacrifici prea mult din timpul tău cu cei dragi ca să stai la muncă?
  • Oamenii din firma ta pot fi mai eficienți, dar sunt dificil de organizat?

Dacă te regăsești în măcar unul din cazurile de mai sus, atunci completează formularul și testează gratuit alături de un consultant mefi. Vei rămâne surprins de cât de multe beneficii îți poate aduce platforma!

Beneficiază de o Demonstrație Gratuită!

Cine beneficiază de un management profesional și automatizat?

Îți prezentăm mai jos companiile cu care colaborăm și care utilizează platforma mefi.ro