ClickCease

MY ACCOUNT CRM

My account-ul pentru clienți este un modul foarte util ce permite partenerilor tăi comerciali să acceseze direct informațiile de care au nevoie într-un spațiu virtual dedicat lor. Mai mult, în această pagină web personală, clienții tăi vor putea interacționa cu compania ta într-un cadru profesional, la orice oră.

  • Vizualizarea/actualizarea datelor personale, prezente în sistem (utile și din punct de vedere al confidențialității GDPR: – dreptul de a fi informat, dreptul de a edita, dreptul de a exporta datele, dreptul la acces și dreptul de a vizualiza sau oferi un nou consimțământ);
  • Pot deschide Tichete de asistență și vizualiza progresul lor, se pot schimba informații despre acestea prin comentarii direct pe platformă;
  • Pot consulta datele referitoare la contractele și/sau proiectele lor;
  • Pot vizualiza comenzile/facturile având posibilitatea de a plăti cu cardul. 
  • Pot vizualiza, încărca și descărca documente necesare colaborării cu firma ta.

Pentru a satisface nevoile clienților noștri, am creat o versiune personalizabilă a portalului My Account CRM din platforma MEFI. Acest modul oferă clientului tău o experiență completă, cu o grafică plăcută și intuitivă. Pagina web personală este în totalitate responsive și permite clienților pe care îi ai să gestioneze comunicarea cu tine și de pe tabletă sau smartphone.

Cui i se adresează acest modul?

Acest modul se adresează tuturor clienților ce colaborează cu tine. Cu ajutorul lui, tu, simplifici activitățile administrative și birocratice prin partajarea documentelor și a datelor din acordul comercial. Clientul are la dispoziție un portal web dedicat lui, mereu accesibil.

Prin configurarea paginii web personale a clientului, este posibilă limitarea sau acordarea accesului la vizualizarea, descarcarea sau încărcarea anumitor documente, informații sau date specifice.

Automatizează procesul de comunicare dintre tine și client pentru ca echipa ta să nu fie nevoită să caute și să trimită documente cu privire la comunicarea dintre voi. De ex.: – atunci când un client dorește să consulte facturile emise de firma ta către el, trebuie doar să se conecteze la portal și să dea click pe Facturi.

Riscuri reduse:

Fără riscul de a pierde documente: toate comunicațiile confidențiale dintre firma ta și clienții sunt înregistrate pe o pagină personală. Spre deosebire de e-mail-urile ce pot fi șterse, tichetele de asistență sau documentele rămân stocate și pot fi verificate de-a lungul timpului.

Fără riscul frecvent de confuzie și lipsă de profesionalism: fiecare informaţie, document sau tichet de asistență este încărcat într-un mod centralizat şi automat de platformă în pagina web personală a clientului imediat ce a fost emisă, iar dacă este necesar se poate descărca și analiza. 

Modulul de My Account CRM este compus din:

Meniul de unde clientul tău poate accesa:

  • informații – poate vedea informații, rubrica de întrebări frecvente, manuale de utilizare sau chiar un blog cu acces limitat doar pentru clienții tăi;
  • vânzări:
  • produse și servicii – un catalog de produse și servicii pus la dispoziția clientului în baza acordului încheiat anterior pentru ai permite acestuia să facă singur comanda și de ce nu plata (cu cardul sau cu OP);
  • facturi – vizualizează un istoric al facturilor pentru a analiza și descărca documentele;
  • oferte – poate vizualiza istoricul ofertelor de preț propuse;
  • proforme – regăsește facturi proforme în baza cărora poate efectua plata online.
  • proiecte – clientul poate monitoriza proiectele și statusul acestora pentru a fi la curent cu evoluția lor;
  • contracte – aici se regăsesc toate contractele încheiate între voi;
  • asistență – de aici se pot deschide tichete de asistență și se pot monitoriza rezolvare acestora;
  • GDPR – este un instrument ce te ajuta să respecți legislația în vigoare, oferind acces clientului la drepturile lui;
  • încărcarea de fișiere – clientul poate încărca fișiere suplimentare sau le poate vizualiza pe cele încărcate de tine (ex: documente Word, poze, etc.);
  • vizualizare calendar – poate vizualiza o planificare a evenimentelor pentru a acționa în consecință. 
  • Rapoarte: clientul tău poate organiza informațiile dorinte după:
  • statusul acestora (ex: „achitat”, „neachitat”, „ plătit parțial”, „scadent”);
  • numărul de înregistrare;
  • data creării;
  • data scadentă; 
  • sumă; 
  • status;
  • subiectul lor.

Tipuri de notificări automate

Pentru gestionarea eficientă a colaborării cu clienții tăi, este esențial să ai un proces automat de comunicare prin notificări pe e-mail și/sau SMS pe tot parcursul acestui proces. Astfel încât clientul să fie mereu la curent și să poată fi contactat în cazul în care noi avem nevoie de mai multe informații.

Platforma poate trimite notificări automate prin e-mail și sau SMS:

  • Când se înregistrează tichetul de asistență;
  • Când se adresează un comentariu;
  • Când se schimbă statusul tichetului de asistență;
  • Cu privire la actualizările anumitor etape.

Aceste notificări conțin un șablon prestabilit în mod implicit. Cu toate acestea, se poate personaliza mesajul după preferințele tale.

Cum are clientul tău acces la My Account CRM?

De pe un link fără a fi asociat cu site-ul tău de prezentare: platforma MEFI generează automat pentru fiecare client un link către o pagină web personală. Accesând link-ul creat se deschide portalul personal a firmei tale.

Pentru o protecție sporită, accesarea fiecărui cont personal este realizată în trei pași: nume utilizator, parolă și recaptcha. Datele de autentificare sunt trimise automat de platformă prin e-mail și/sau prin SMS în momentul creării contului.

De pe site-ul de prezentarea a firmei tale: platforma MEFI pune la dispoziția persoanei ce administrează site-ul tău, toate link-ul și informațiile necesare pentru a crea un portal dedicat clienților tăi. În acest caz, pentru o protecție sporită, accesarea fiecărui cont personal este realizată în trei pași: nume utilizator, parolă și recaptcha. Datele de autentificare sunt trimise automat de platformă prin e-mail și/sau prin SMS în momentul creării contului.

Ce documente sau informații se pot partaja cu clientul prin portalul My Account CRM?

Facturile, ofertele de preț, contractele, produsele dedicate lui, rapoarte calendaristice, tipizate, activitățile și proiectele pot fi afișate clienților tăi, dacă este necesar, prin intermediul portalului pentru clienți, al platformei MEFI. Accesul va fi rezervat exclusiv de pe pagina web alocată acelui client și nu va fi posibil pentru alții să acceseze astfel de informații confidențiale. Configurarea acestui modul de partajare a documentelor se face în timpul procesului de implementare sau ori de câte ori este necesar.

Ce opțiuni am legate de My Account CRM?

Filtrarea după elemente: statusul acestora, numărul de înregistrare, data creării, data scadentă, sumă, status și subiectul acestora;

Bara de căutare;

Construirea unui catalog de servicii/produse ce sunt disponibile pentru client. El, poate să comande la orice oră, să-și emită factura proformă și să o achite din pagina web dedicată lui, fără a cere ajutorul echipei tale;

Permite adăugarea de fișiere;

Vizualizarea calendarului (valabilitatea documentelor generate cu ajutorul platformei).

 Tipuri de interacțiuni în My Account CRM (între client și echipa ta) 

  • prin tichete de asistență –  instrument de organizare eficientă a procesului de asistență pentru clienți, ori de câte ori ei au nevoie de sprijin.
  • prin comentarii direct pe pagina web personală – pentru ca utilizatorii să poată comunica interactiv cu echipa ta, ușurând și facilitând schimbul de informații.

Avantajele Modulului My Account CRM:

Principalul avantaj obținut din implementarea unui pagini web personală a fiecărui client, este cu siguranță capacitatea sa de a  reduce volumul de lucru al echipei tale. Multinaționalele se concentrează din ce în ce mai mult pe centralizarea serviciilor de relații cu clienții, pentru a obține o economie clară asupra costurilor și evitând neînțelegerile cu aceștia. Din acest motiv, platforma MEFI cu ajutorul acestui modul face accesibile instrumentele companiilor internaționale, firmelor mici și mijlocii din România.

– Îmbunătățirea serviciului de relații cu clienții și creșterea loialității acestora: – clientul tău are întotdeauna situația solicitărilor sub control (ex: tichete de asistență, raport contabil, facturi achitate/neachitate, etc.), în orice zi și la ce ora dorește. Acest lucru îl liniștește și îi îmbunătățește experiența cu privire la firma ta.

El percepe de asemenea, că are la dispoziție sa un consultant dedicat cu care este permanent în contact. Iar firma ta are întotdeauna sub control produsele sale și funcționarea lor. Acest modul este instrumentul perfect care face din procesul de post-vânzarea cea mai bună oportunitate de a atrage noi clienți.

– Economie de timp și resurse: pagina web personală a clienților îți permite să gestionezi chiar și cantități mari de solicitări în cadrul proceselor de post-vânzare. Aceasta înseamnă economii de timp și resurse, deci prin urmare, de bani. Companiile care aleg să implementeze un sistem automatizat de relații cu clienți și să utilizeze pe deplin potențialul lor au mai mult timp și resurse la dispoziție pentru a se dedica dezvoltării produselor.

– Portal My Account CRM personalizabil fără Coduri de dezvoltare:

Interfața paginii web personală a clientului permite personalizarea completă a portalului fără linii de cod și fără abilități tehnice de dezvoltare software.

În plus, fiecare funcție oferită este complet configurabilă pe baza unor reguli precise, ce îți permit să alegi ce informații poate vizualiza, descărca sau încărca utilizatorul când accesează serviciul.

Modulul My Account CRM îți oferă posibilitatea să modifici cu câteva click-uri portalul web la care se vor conecta clienții tăi, pentru ca ei să fie mereu la curent și pentru a putea colabora mult mai eficient cu compania ta într-o manieră convenabilă și în timp util.

Ce spun partenerii MEFI CRM

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe internet softul MEFI CRM, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI CRM pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI CRM și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM - Testimonial

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI CRM mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI CRM pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI CRM a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM - Testimonial

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI CRM a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM - Testimonial

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI CRM.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM - Testimonial

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI CRM, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI CRM ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI CRM, oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa MEFI CRM ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI CRM este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI CRM, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI CRM că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI CRM și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM - Testimonial

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI CRM, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

MEFI CRM - Andrei Trivento

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Ce spun partenerii MEFI CRM

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI,oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Cine lucreaza cu noi

 
 

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.