Modulul 9: Asistență

Beneficiază acum de soluția cea mai eficientă de muncă!

Beneficiile aduse de acest modul facilitează comunicarea între tine și clienții tăi într-un mod profesional ce te ajută să manageriezi problemele întampinate de clienții tăi.

Adăugarea unui tichet de asistență pentru un departament alocat unui client
Adăugarea etichetelor pentru tichete, în vederea identificării lor cu ușurință
Permite alocarea tichetului unui membru al personalului
Primirea notificărilor pe email în funcție de starea tichetului
Adăugarea unui răspuns predefinit în tichet
Atașarea unor fișiere în răspunsul tichetului
Adăugarea unui link către un articol din modulul de informații în răspunsul tichetului
Există posibilitatea convertirii în sarcina a unui răspuns oferit în tichet
Permite modificarea stării tichetului (în așteptare/lucru/cu răspuns, închis)
Realizarea unui raport săptămânal referitor la tichetele deschise și gradul rezolvării lor
Există posibilitatea de export pentru fiecare tichet în parte sau în masă
Posibilitatea de adăugare a unei note personale
Posibilitatea de adăugare a unei sarcini pentru un anumit tichet
Posibilitatea clientului de a deschide tichete de asistență din my account-ul său
Modalități de filtrare detaliată a tichetelor de asistență