Modulul 8: Cheltuieli

Beneficiază acum de soluția cea mai eficientă de muncă!

Utilizând acest modul vei caștiga un control deplin al cheltuielilor din firmă obținând rapoarte detaliate în funcție de categoriile existente. Prin evidențierea tipurilor de cheltuieli vei ști exact ce strategie să aplici pentru a reduce diversele plăți efectuate inutil.

Permite adăugarea unor cheltuieli noi pentru evidență
Permite adăugarea unor categorii de cheltuieli
Realizează export în PDF a cheltuielii
Există funcția de a seta cheltuiala facturabilă/nefacturabilă
Posibilitatea atașării de documente aferente cheltuielilor
Posibilitatea setării cheltuielii ca fiind recurentă la un anumit interval de timp
Atribuie valută, modalitatea de plată pentru cheltuială
Permite adăugarea referinței la cheltuială pentru a face legătura cu factura în cauză dacă aceasta există
Realizează un raport detaliat pentru cheltuielile existente
Există posibilitatea de a selecta modalitatea prin care ai efectuat plata
Posibilitatea de a adăuga sarcini angajaților
Posibilitatea de adăugare a memento-urilor
Există modalitatea de filtrare detaliată a cheltuielilor