CLIENȚI

O gestionare completă și eficientă a relației cu clienții, îmbunătățește toate etapele fluxului comercial: de la prima întâlnire până la o propunere ulterioară de vânzare.

Soluția MEFI își propune să ajute firmele în această provocare și oferă un suport adecvat pentru gestionarea informațiilor despre clienți, cu beneficii reale pentru departamentul de vânzări și pentru planificarea în timp util a activităților necesare administrării acestora.

Cu modulul de Gestionare a clienților, personalul din departamentul de vânzări poate să își organizeze munca de la birou și ceea de pe teren, pentru a face totul mai ușor, mai eficient și mai rapid.

O singură bază de date centrală a tuturor contactelor, istoricul acțiunilor întreprinse, lista activităților și a întâlnirilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, a ofertelor, a facturilor, a încasărilor, a contractelor și a proiectelor.

Gestionarea contactelor în MEFI este mult mai mult decât o simplă agendă sau un fișier Excel: – este un instrument pentru profilarea și segmentare.

Vei putea să-ți clasifici și să organizezi clienții în funcție de criteriile tale, să identifici clienții cu potențial de colaborare ridicat, precum și să filtrezi oportunitățile profitabile.

Datorită acestei abordări, poţi converti mai multe oportunități de vânzare în contracte.

Cum pot segmenta lista de clienți?

  • După grupuri de clienți sau categori de clienți (cu selecție multiplă); 
  • După  câmpuri personalizate necesare pentru a filtra clienții urmând criteriile stabilite de tine;
  • După statusul: clienți activi și inactivi (personalizabile);
  • După persoanele care gestionează raportul profesional cu clientul;
  • După  poziția geografică (Oraș, Județ, Poziție precisă prin localizarea pe google maps); 

Cu MEFI, personalul de vânzări are acces de oriunde la toate informațiile companiilor atribuite. Dintr-un singur loc poate vizualiza istoricul activităților și documentele create special pentru client.

Date despre companie: date complete și mereu actualizate ale companiei partenere.

Cronologie pentru activități și notițe: activitățile și notițele pot fi asociate cu firma parteneră pentru planificare și schimbul de informații.

Cronologia documentelor: Cu sistemul de automatizare și gestionare MEFI ai acces la toate documentele create pentru fiecare client individual (oferte, facturi, chitanțe, contracte).

Fiecare client are un profil personalizat unde se arhivează toate informațiile referitoare la:

  • Date generale (denumire firmă, CUI, Nr. Reg. Comerțului, telefon, e-mail)
  • Adrese (adresa de facturare și adresa de expediere)
  • Persoanele de contact – Nume, prenume, telefon, E-mail, Funcția din firmă)
  • Informații fundamentale extra, notate prin alte câmpuri pe care le putem construi instant pe masura exigentelor tale pentru a avea o profilare personalizată.

Instrumente ce ajută angajații firmei să comunice eficient cu clienții:

  • Notițe (și istoric) Îți cunoști cu adevărat clienții: toate informațiile sunt stocate împreună în istoricul clientului, inclusiv istoricul comunicărilor care au avut loc, numele persoanei ce s-a ocupat de client precum și data la care au avut loc discuțiile;
  • Mementouri programabile trimise automat de către platformă atât pentru echipa ta cât și pentru clienți, pentru a nu uita nimic (notificari directe pe platformă, notificări prin SMS și e-mail)
  • Fișiere (și istoric) de asemenea, poți stoca cu ușurință documente și fotografii utile pe parcursul colaborării cu clientul
  • Localizare pe Google maps – afișarea contactelor pe hartă pentru organizarea vizitelor și pentru a identifica mult mai ușor zonele din care ai cei mai mulți clienți cu scopul de a planifica campanii de marketing specifice;
  • Salvează datele persoanelor de contact implicate în colaborarea cu tine, după funcția acestora în  cadrul firmei partenere pentru o abordare personalizată;
  • Sarcini – Planifică acțiunile pe care le ai de efectuat atât tu cât și alți colegi implicați în mod direct în colaborarea cu clientul, pentru a organiza mult mai eficient activitatea zilnică;
  • Costuri (cheltuieli) – Monitorizează costurile pe care le ai cu fiecare client. Ex: Ce costuri ai generat pentru a oferi serviciul tău? Câte ore facturabile au fost efectuate? Află mai multe detaliile despre costurile unui proiect aferent clientului, astfel încât dacă costurile cresc să poți interveni la timp păstrându-ți marja de profit;
  • Produse și servicii dedicate lui în exclusivitate, avem posibilitatea de a seta o reducere personalizată (procentuală sau fixă).
  • Raport contabil PDF (fișa clientului ) – Istoric (când ai emis factura, când ai primit banii, modalitatea de plată, care este soldul actualul) – poți filtra pe o anumită perioadă.

Cum pot gestiona colaborare cu clienții?

Fiecare persoană poate gestiona colaborarea cu partenerii individual, iar în funcție de rolul său din firma primește anumite permisiuni.

  Urmarind …

  1. Oferte – scrie o oferta de preț în câteva minute fără erori, trimite-o în format PDF prin e-mail sau SMS ca să fii anunțat atunci când ea a fost vizualizată de către client. Vinde mai mult cu oferte de preț personalizate.
  2. Proforme – convertește într-un mod mai simplu oferta în proformă, transmite-o cu ușurință pe E-mail și SMS și urmărește documentul în baza căruia clientul va efectua plata. Stabilind valabilitatea acesteia vei automatiza un flux de notificări astfel încât să te asiguri că plata va fi făcută în termenii stabiliți.
  3. Facturi – trimiți facturile pe e-mail în câteva clipe, facturi flexibile direct dintr-un proiect sau prin convertirea unei oferte de preț și/sau a unei proforme. 
  4. Încasări – permite clienților tăi să plătească online, vizualizați statusul plății oricând și de oriunde, configurați mementouri automate pentru a crește încasările.
  5. Contracte alege un draft de contract care se completează în mod automat cu toate datele necesare și trimite-l prin e-mail sau SMS în mai puțin de un minut. Iar după ce îl primești semnat îl poți arhiva în sistem, pentru a fi notificat de platformă cu câteva zile înainte ca acesta să expire (dacă este necesar).
  6. Proiecte – mențineți cheltuielile sub control. MEFI adună toate elementele fundamentale ale proiectului într-o prezentare generală. Verificați simultan bugetul, etapele și orele lucrate. Pentru a ști întotdeauna ce trebuie să încasați și ce să îmbunătățești la proiectele viitoare. 
  7. Asistență – răspunzi imediat la fiecare solicitare. Dacă un client pune o întrebare prin formularul de pe site, datorită funcționalității ticketelor de asistență, mesajul este primit pe platformă în mod centralizat. Fiecare solicitare de informații primește un mesaj automat din partea platformei,astfel încât toată lumea va știi că urmează să primească răspunsul. O soluție transparentă, rapidă și eficientă pentru serviciul de relații cu clienții.
  8. My accountOferă clientului tău posibilitatea de a comunica cu tine la orice oră într-un cadru B2B profesional de unde ei pot accesa, încărca și descărca documente: oferte, proforme, facturi, contracte, rapoarte calendaristice cât și tipizate. În plus, ei pot vedea evoluția stadiului la care s-a ajuns în baza serviciilor ofertate, contractate și facturate.

Instrumente ce ajută angajații firmei să comunice eficient cu clienții:

Notițe (și istoric) Îți cunoști cu adevărat clienții: toate informațiile sunt stocate împreună în istoricul clientului, inclusiv istoricul comunicărilor care au avut loc, numele persoanei ce s-a ocupat de client precum și data la care au avut loc discuțiile;

Mementouri programabile trimise automat de către platformă atât pentru echipa ta cât și pentru clienți, pentru a nu uita nimic (notificari directe pe platformă, notificări prin SMS și e-mail);

Fișiere (și istoric) de asemenea, poți stoca cu ușurință documente și fotografii utile pe parcursul colaborării cu clientul;

Localizare pe Google maps – afișarea contactelor pe hartă pentru organizarea vizitelor și pentru a identifica mult mai ușor zonele din care ai cei mai mulți clienți cu scopul de a planifica campanii de marketing specifice;

Salvează datele persoanelor de contact implicate în colaborarea cu tine, după funcția acestora în  cadrul firmei partenere pentru o abordare personalizată;

Sarcini – Planifică acțiunile pe care le ai de efectuat atât tu cât și alți colegi implicați în mod direct în colaborarea cu clientul, pentru a organiza mult mai eficient activitatea zilnică;

-Costuri(cheltuieli) – Monitorizează costurile pe care le ai cu fiecare client. Ex: Ce costuri ai generat pentru a oferi serviciul tău? Câte ore facturabile au fost efectuate? Află mai multe detaliile despre costurile unui proiect aferent clientului, astfel încât dacă costurile cresc să poți interveni la timp păstrându-ți marja de profit;

– Produse și servicii dedicate lui în exclusivitate, avem posibilitatea de a seta o reducere personalizată (procentuală sau fixă).

– Raport contabil PDF (fișa clientului ) – Istoric (când ai emis factura, când ai primit banii, modalitatea de plată, care este soldul actualul) – poți filtra pe o anumită perioadă.

Ce spun partenerii nostri

Cine lucreaza cu noi

 
 

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.