OFERTARE

Cu acest modul poți realiza ușor și rapid oferte într-un mod profesional. Ai posibilitatea de a le trimite prin E-mail și/sau SMS, iar platforma să facă revenirile în mod automat pentru a crește vânzările.

Beneficiază acum de un flux de lucru organizat ce te ajută să transformi cu ușurință prospecții în clienți cu ajutorul unui modul profesional de ofertare.

Știm cât de important este să realizezi și să transmiţi o ofertă de preț într-un timp optim.

Pentru a câștiga cât mai multe vânzări este esențial ca procesul de ofertare să fie eficient, fapt pentru care tu și echipa ta aveți nevoie de:

  • un mod de ofertare simplu și rapid (îndrăgit de agenții de vânzări) 
  • un mod de transmitere a ofertei cât mai rapid și standardizat
  • un mod de monitorizare a ofertelor (rapoarte și notificări automate)

Cum faci o ofertă?

Procesul de ofertare a unui prospect sau a unui client se poate face destul de rapid respectând următorii paşi:

  1. Selectăm persoana din baza de date 
  2. Previzualizăm datele completate automat de către platforma
    (valabilitatea, subiectul ofertei, valuta, statusul, delegatul, datele de contact preluate automat din profilul clientului)
  3. Alegem din baza de date produsele sau serviciile solicitate de către client (acestea sunt preluate automat dintr-o listă configurabilă).
  4. Alegem cum vrei să personalizezi prețul final în funcție de cantitatea aleasă  sau reducerea alocată, iar platforma face calculele în locul tău.
  5. Îi laşi clientului un mesaj personalizat sau termenii și condiții de colaborare (stilizezi oferta pe baza unor șabloane).
  6. Verifici și trimiți oferta PDF prin E-mail și/sau SMS

Cum arată o ofertă?

Ce poate să conţină o ofertă?

Cum transmiţi o ofertă?

După ce am realizat oferta într-un timp record, următorul pas este cel de transmitere a acesteia către prospect sau client final prin cele patru metode:

Transmiterea prin e-mail într-un mod profesional

  • Pe baza de mesaj standardizat ( având posibilitatea de a interveni pentru personalizări  individuale, dacă este cazul)
  • Platforma personalizează automat mesajul transmis pe e-mail cu informaţiile deja salvate în baza de date (numele persoanei, numele firmei, valabilitatea, etc.)

Transmiterea prin SMS 

  • Platforma personalizează automat mesajul SMS cu informațiile deja salvate în baza de date (numele persoanei, numele firmei, valabilitatea, etc.)

Printarea acesteia și predarea personală (la showroom sau pe teren)
Distribuirea unui link pe messenger sau whatsapp.

Cum poate interacţiona clientul cu mine după ce i-am transmis oferta?

  • Să acceseze link-ul primit (e-mail, sms, whatsapp, messenger) şi să facă următoarele acţiuni: 
  • să descarce oferta în format PDF
  • să vizualizeze oferta în browser (de pe mobil sau PC) 
  • să  lase un comentariu 
  • să refuze oferta
  • să accepte oferta
  • să acceseze secţiunea de My Account – Oferte
  • să sune persoana care a întocmit oferta
  • să răspundă la e-mailul transmis

Cum monitorizam oferta transmisa?

Cum monitorizează  utilizatorii sau administratorii ofertele transmise?

  • Pot urmări statusul ce indică trimiterea ofertei pe e-mail și dacă clientul a văzut e-mailul sau a deschis oferta.
  • Pot urmări statusul ce indică dacă oferta a fost transmisă prin SMS și dacă clientul a văzut oferta.
  • Pot urmări sugestiile clienților și le răspundem direct pe platformă.
  • Ne putem seta memento-uri pentru a nu uita când să revenim la client pentru a primi feedback.
  • Programăm sarcini legate de ofertă pentru colegii din diverse departamente.
  • Poți atașa la ofertă materiale informative sau tehnice suplimentare, ce te ajută să convingi clientul în procesul de vânzare.

Cum este notificat clientul?

  • Clientul este notificat în mod automat prin e-mail și/sau SMS atunci când o ofertă urmează să devină scadentă sau în data în care aceasta expiră. 
  • Clientul este notificat prin SMS și/sau E-mail atunci când oferta este acceptată sau atunci când agentul de vânzări lasă un comentariu.

Cum este monitorizată interacțiunea clientului cu oferta?

  • Cel care a realizat oferta este înștiințat prin notificare pe platforma de fiecare dată când clientul se uita la ofertă.
  • Cel care a realizat oferta este înștiințat pe e-mail sau sms atunci când clientul acceptă, refuză sau comentează la ofertă. 

Ce rapoarte legate de oferte putem obține?

  • O raportare Kan-Ban în funcție de stadiile ofertelor;
  • Putem genera rapoarte în funcție de intervalul de timp dorit, persoana care a întocmit ofertele și de statusurile acestora.

Ce spun partenerii nostri

Cine lucreaza cu noi

 
 

Permite echipei să gestioneze mai mulți clienți cu mai puțin efort, fără să-ți crească semnificativ costurile fixe.

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.