Modulul 12. Utilități

Beneficiază acum de soluția cea mai eficientă de muncă!

Veți beneficia de alte funcționalități utile companiei dumneavoastră precum urmărirea calendaristică a evenimentelor din firmă, realizarea și urmărirea obiectivelor sau efectuarea unor sondaje în rândul clienților sau a echipei.

Permite afișarea informațiilor media din toate conturile înregistrate
Realizează export în masă- PDF în funcție de data informațiilor
Permite vizualizarea calendaristică a tuturor acțiunilor efectuate
Permite urmărirea obiectivelor (membrii personal/firmă)
Realizarea unor sondaje alocate membrilor personalului sau clienților
Adăugarea unei descrieri la sondajul creat
Adăugarea unor câmpuri personalizate la sondaj
Permite transmiterea link-ului sondajului prin email la toți clienții/membrii personalului
Adăugarea unui anunț nou afișat personalului/clienților cu statistici de vizualizare
Realizarea unor copii de rezervă a bazei de date efectuate manual/automat
Generează jurnal de înregistrare a tichetelor

a) Media
Posibilitatea de a gestiona fișierele media încărcate pe contul tău

b) Exportare PDF
Posibilitatea de export în masă a documentelor emise într-un anumit interval de timp (facturi, proforme, chitanțe, facturi storno și oferte)

c) Calendar
Permite vizualizarea anumitor evenimente înregistrate în calendarul platformei
Posibilitatea de filtrare a evenimentelor din calendar în funcție de diversele acțiuni efectuate

d) Anunțuri
Posibilitatea de a realiza un anunț vizibil pentru membrii personalului sau clienților
Anunțurile adăugate vor fi vizibile în my account-ul clientului sau în interfața de înregistrare a membrilor personalului (în funcție de selecția făcută)

e) Sondaje
Posibilitatea de adăugare a unui sondaj în cadrul firmei atât pentru membrii personalului cât și pentru clienți sau potențiali clienți
Permite organizarea întrebărilor sub mai multe forme de câmpuri (căsuța de bifare, căsuța de tip radio, câmp text și zona text)
Permite formatarea întrebarilor ca fiind câmpuri obligatorii pentru sondajul realizat
Sondajele pot fi transmise filtrate doar pentru anumite categorii de clienți/potențiali clienți
Sondajele sunt transmise prin intermediul email-ului facând astfel posibilă participarea utilizatorilor prin simpla accesare a unui link generat
Posibilitatea de generare a unor liste de email deja salvate în baza de date în vederea transmiterii sondajelor
Posibilitatea de export a sondajelor deja realizate în diverse formate (Excel, CSV, PDF, Print)

f) Urmărirea obiectivelor
Există posibilitatea de adăugare a unor obiective pentru membrii personalului
posibilitatea setării unui interval de timp în care persoana avizată să-și atingă targhetul
Notificarea membrilor personalului în momentul în care un agent și-a atins sau nu obiectivul setat
Primul obiectiv ce poate fi setat este acela de a genera unui membru al personalului un anumit venit în companie
Un al doilea obiectiv ce poate fi setat este acela de a stabili pentru un anumit membru numărul potențialilor clienți pe care acesta i-a transformat în clienți finali
Un al 3-lea obiectiv este acela de a seta un targhet de a crește numărul de contacte din firma
Un alt obiectiv ar fi acela de a realiza contracte de un anumit timp ce vor fi contorizate de la data adăugarii lor in sistem
Posibilitatea de a seta un obiectiv de calcul al realizării de contracte de un anumit tip în funcție de data de începere a acestora
Generarea unui obiectiv de convertire a unui număr definit de proforme în facturi
Obiectivele marcate pentru membrii personalului vor apărea sub formă de raport în panoul principal al platformei

g) Backup bază de date

Platforma Mefi permite utilizatorului sa efectueze un backup manual asupra bazei de date
Permite setarea de backup in mod automat de unde avem posibilitatea de a seta intervalul de timp dorit
Permite setarea de stergere automata a backup-urilor intr-o anumita perioada de timp
Posibilități de export a unui raport reprezentant backup-urile efectuate (Excel, CSV, PDF, Print)

h) Jurnalul de activități
Posibilitatea de previzualizare a unui jurnal de activități efectuate de către membrii personalului pe platforma Mefi
Posibilitatea de export în diverse formate a jurnalului de activități
Posibilitatea de filtrare a jurnalului în funcție de date
Posibilitatea de ștegere a jurnalului pentru a nu ocupa spațiul de stocare

i) Înregistrarea tichetelor
Afișarea unui jurnal de activități ce face referire la înregistrarea tichetelor
Posibilitatea de filtrare a jurnalului aferent tichetelor în funcție de date
Posibilitatea de ștegere a jurnalului tichetelor pentru a nu ocupa spațiul de stocare