MY ACCOUNT

My account-ul pentru clienți este un modul foarte util ce permite partenerilor tăi comerciali să acceseze direct informațiile de care au nevoie într-un spațiu virtual dedicat lor. Mai mult, în această pagină web personală, clienții tăi vor putea interacționa cu compania ta într-un cadru profesional, la orice oră.

  • Vizualizarea/actualizarea datelor personale, prezente în sistem (utile și din punct de vedere al confidențialității GDPR: – dreptul de a fi informat, dreptul de a edita, dreptul de a exporta datele, dreptul la acces și dreptul de a vizualiza sau oferi un nou consimțământ);
  • Pot deschide Tichete de asistență și vizualiza progresul lor, se pot schimba informații despre acestea prin comentarii direct pe platformă;
  • Pot consulta datele referitoare la contractele și/sau proiectele lor;
  • Pot vizualiza comenzile/facturile având posibilitatea de a plăti cu cardul. 
  • Pot vizualiza, încărca și descărca documente necesare colaborării cu firma ta.

Pentru a satisface nevoile clienților noștri, am creat o versiune personalizabilă a portalului My Account din platforma MEFI. Acest modul oferă clientului tău o experiență completă, cu o grafică plăcută și intuitivă. Pagina web personală este în totalitate responsive și permite clienților pe care îi ai să gestioneze comunicarea cu tine și de pe tabletă sau smartphone.

Cui i se adresează acest modul?

Acest modul se adresează tuturor clienților ce colaborează cu tine. Cu ajutorul lui, tu, simplifici activitățile administrative și birocratice prin partajarea documentelor și a datelor din acordul comercial. Clientul are la dispoziție un portal web dedicat lui, mereu accesibil.

Prin configurarea paginii web personale a clientului, este posibilă limitarea sau acordarea accesului la vizualizarea, descarcarea sau încărcarea anumitor documente, informații sau date specifice.

Automatizează procesul de comunicare dintre tine și client pentru ca echipa ta să nu fie nevoită să caute și să trimită documente cu privire la comunicarea dintre voi. De ex.: – atunci când un client dorește să consulte facturile emise de firma ta către el, trebuie doar să se conecteze la portal și să dea click pe Facturi.

Riscuri reduse:

Fără riscul de a pierde documente: toate comunicațiile confidențiale dintre firma ta și clienții sunt înregistrate pe o pagină personală. Spre deosebire de e-mail-urile ce pot fi șterse, tichetele de asistență sau documentele rămân stocate și pot fi verificate de-a lungul timpului.

Fără riscul frecvent de confuzie și lipsă de profesionalism: fiecare informaţie, document sau tichet de asistență este încărcat într-un mod centralizat şi automat de platformă în pagina web personală a clientului imediat ce a fost emisă, iar dacă este necesar se poate descărca și analiza. 

Modulul de My Account este compus din:

Meniul de unde clientul tău poate accesa:

  • informații – poate vedea informații, rubrica de întrebări frecvente, manuale de utilizare sau chiar un blog cu acces limitat doar pentru clienții tăi;
  • vânzări:
  • produse și servicii – un catalog de produse și servicii pus la dispoziția clientului în baza acordului încheiat anterior pentru ai permite acestuia să facă singur comanda și de ce nu plata (cu cardul sau cu OP);
  • facturi – vizualizează un istoric al facturilor pentru a analiza și descărca documentele;
  • oferte – poate vizualiza istoricul ofertelor de preț propuse;
  • proforme – regăsește facturi proforme în baza cărora poate efectua plata online.
  • proiecte – clientul poate monitoriza proiectele și statusul acestora pentru a fi la curent cu evoluția lor;
  • contracte – aici se regăsesc toate contractele încheiate între voi;
  • asistență – de aici se pot deschide tichete de asistență și se pot monitoriza rezolvare acestora;
  • GDPR – este un instrument ce te ajuta să respecți legislația în vigoare, oferind acces clientului la drepturile lui;
  • încărcarea de fișiere – clientul poate încărca fișiere suplimentare sau le poate vizualiza pe cele încărcate de tine (ex: documente Word, poze, etc.);
  • vizualizare calendar – poate vizualiza o planificare a evenimentelor pentru a acționa în consecință. 
  • Rapoarte: clientul tău poate organiza informațiile dorinte după:
  • statusul acestora (ex: „achitat”, „neachitat”, „ plătit parțial”, „scadent”);
  • numărul de înregistrare;
  • data creării;
  • data scadentă; 
  • sumă; 
  • status;
  • subiectul lor.

Tipuri de notificări automate

Pentru gestionarea eficientă a colaborării cu clienții tăi, este esențial să ai un proces automat de comunicare prin notificări pe e-mail și/sau SMS pe tot parcursul acestui proces. Astfel încât clientul să fie mereu la curent și să poată fi contactat în cazul în care noi avem nevoie de mai multe informații.

Platforma poate trimite notificări automate prin e-mail și sau SMS:

  • Când se înregistrează tichetul de asistență;
  • Când se adresează un comentariu;
  • Când se schimbă statusul tichetului de asistență;
  • Cu privire la actualizările anumitor etape.

Aceste notificări conțin un șablon prestabilit în mod implicit. Cu toate acestea, se poate personaliza mesajul după preferințele tale.

Cum are clientul tău acces la My Account?

De pe un link fără a fi asociat cu site-ul tău de prezentare: platforma MEFI generează automat pentru fiecare client un link către o pagină web personală. Accesând link-ul creat se deschide portalul personal a firmei tale.

Pentru o protecție sporită, accesarea fiecărui cont personal este realizată în trei pași: nume utilizator, parolă și recaptcha. Datele de autentificare sunt trimise automat de platformă prin e-mail și/sau prin SMS în momentul creării contului.

De pe site-ul de prezentarea a firmei tale: platforma MEFI pune la dispoziția persoanei ce administrează site-ul tău, toate link-ul și informațiile necesare pentru a crea un portal dedicat clienților tăi. În acest caz, pentru o protecție sporită, accesarea fiecărui cont personal este realizată în trei pași: nume utilizator, parolă și recaptcha. Datele de autentificare sunt trimise automat de platformă prin e-mail și/sau prin SMS în momentul creării contului.

Ce documente sau informații se pot partaja cu clientul prin portalul My Account?

Facturile, ofertele de preț, contractele, produsele dedicate lui, rapoarte calendaristice, tipizate, activitățile și proiectele pot fi afișate clienților tăi, dacă este necesar, prin intermediul portalului pentru clienți, al platformei MEFI. Accesul va fi rezervat exclusiv de pe pagina web alocată acelui client și nu va fi posibil pentru alții să acceseze astfel de informații confidențiale. Configurarea acestui modul de partajare a documentelor se face în timpul procesului de implementare sau ori de câte ori este necesar.

Ce opțiuni am legate de My Account?

Filtrarea după elemente: statusul acestora, numărul de înregistrare, data creării, data scadentă, sumă, status și subiectul acestora;

Bara de căutare;

Construirea unui catalog de servicii/produse ce sunt disponibile pentru client. El, poate să comande la orice oră, să-și emită factura proformă și să o achite din pagina web dedicată lui, fără a cere ajutorul echipei tale;

Permite adăugarea de fișiere;

Vizualizarea calendarului (valabilitatea documentelor generate cu ajutorul platformei).

 Tipuri de interacțiuni în My Account (între client și echipa ta) 

  • prin tichete de asistență –  instrument de organizare eficientă a procesului de asistență pentru clienți, ori de câte ori ei au nevoie de sprijin.
  • prin comentarii direct pe pagina web personală – pentru ca utilizatorii să poată comunica interactiv cu echipa ta, ușurând și facilitând schimbul de informații.

Avantaje:

Principalul avantaj obținut din implementarea unui pagini web personală a fiecărui client, este cu siguranță capacitatea sa de a  reduce volumul de lucru al echipei tale. Multinaționalele se concentrează din ce în ce mai mult pe centralizarea serviciilor de relații cu clienții, pentru a obține o economie clară asupra costurilor și evitând neînțelegerile cu aceștia. Din acest motiv, platforma MEFI cu ajutorul acestui modul face accesibile instrumentele companiilor internaționale, firmelor mici și mijlocii din România.

– Îmbunătățirea serviciului de relații cu clienții și creșterea loialității acestora: – clientul tău are întotdeauna situația solicitărilor sub control (ex: tichete de asistență, raport contabil, facturi achitate/neachitate, etc.), în orice zi și la ce ora dorește. Acest lucru îl liniștește și îi îmbunătățește experiența cu privire la firma ta.

El percepe de asemenea, că are la dispoziție sa un consultant dedicat cu care este permanent în contact. Iar firma ta are întotdeauna sub control produsele sale și funcționarea lor. Acest modul este instrumentul perfect care face din procesul de post-vânzarea cea mai bună oportunitate de a atrage noi clienți.

– Economie de timp și resurse: pagina web personală a clienților îți permite să gestionezi chiar și cantități mari de solicitări în cadrul proceselor de post-vânzare. Aceasta înseamnă economii de timp și resurse, deci prin urmare, de bani. Companiile care aleg să implementeze un sistem automatizat de relații cu clienți și să utilizeze pe deplin potențialul lor au mai mult timp și resurse la dispoziție pentru a se dedica dezvoltării produselor.

– Portal My Account personalizabil fără Coduri de dezvoltare:

Interfața paginii web personală a clientului permite personalizarea completă a portalului fără linii de cod și fără abilități tehnice de dezvoltare software.

În plus, fiecare funcție oferită este complet configurabilă pe baza unor reguli precise, ce îți permit să alegi ce informații poate vizualiza, descărca sau încărca utilizatorul când accesează serviciul.

Modulul My Account îți oferă posibilitatea să modifici cu câteva click-uri portalul web la care se vor conecta clienții tăi, pentru ca ei să fie mereu la curent și pentru a putea colabora mult mai eficient cu compania ta într-o manieră convenabilă și în timp util.

Ce spun partenerii nostri

Cine lucreaza cu noi

 
 

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.