POTENȚIALI CLIENȚI

Beneficiază acum de un flux de lucru organizat ce te ajută să transformi cu ușurință prospecții în clienți.

Sunt doar două metode prin care poți să ai mai mulți clienți în afacerea ta. Prima metodă este să ai mai multe contacte, iar cea de-a doua este să ai un procent de conversie semnificativ mai bun, din contacte în clienți.

Beneficiile aduse de modulul de gestionare a potențialilor clienți sunt majore pentru întreaga firmă. Știm foarte bine că pentru a vinde va trebui să generăm clienți. Modulul acesta te va ajuta în procesul de convertire a tuturor contactelor din firmă.

Prin simpla utilizare a acestui modul vei reuși să centralizezi toate oportunitățile, vei automatiza și gestiona cu ușurință potențialii clienți astfel încât să obții un raport de conversie cât mai mare.

Cu funcțiile acestui modul echipa de vânzări poate să își organizeze munca pentru a face totul mai ușor și mai rapid. O singură bază de date segmentabilă a tuturor contactelor, istoricul fiecărei acțiuni întreprinse, lista activităților și a programărilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, ofertele și comenzile.

Fii profesional, obține controlul și îmbunătățește procesul de vânzare astfel încât firma ta să aibă o creștere cât mai accelerată.

Beneficiază acum de un flux de lucru organizat ce te ajută să transformi cu ușurință prospecții în clienți.

Sunt doar două metode prin care poți să ai mai mulți clienți în afacerea ta. Prima metodă este să ai mai multe contacte, iar cea de-a doua este să ai un procent de conversie semnificativ mai bun, din contacte în clienți.

Beneficiile aduse de modulul de gestionare a potențialilor clienți sunt majore pentru întreaga firmă. Știm foarte bine că pentru a vinde va trebui să generăm clienți. Modulul acesta te va ajuta în procesul de convertire a tuturor contactelor din firmă.

Prin simpla utilizare a acestui modul vei reuși să centralizezi toate oportunitățile, vei automatiza și gestiona cu ușurință potențialii clienți astfel încât să obții un raport de conversie cât mai mare.

Cu funcțiile acestui modul echipa de vânzări poate să își organizeze munca pentru a face totul mai ușor și mai rapid. O singură bază de date segmentabilă a tuturor contactelor, istoricul fiecărei acțiuni întreprinse, lista activităților și a programărilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, ofertele și comenzile.

Fii profesional, obține controlul și îmbunătățește procesul de vânzare astfel încât firma ta să aibă o creștere cât mai accelerată.

Procesul de adăugare a unui prospect prin completarea câmpurilor personalizabile în funcție de sursa de proveniență (online sau offline) se poate face:

Prin completarea manuală cu datele potențialului client în momentul în care acesta contactează în mod direct un reprezentant al firmei tale (discuție telefonică, întâlnire pe teren, vizită la sediul firmei etc.). Pentru a ușura pasul de completare a datelor și a elimina erorile de completare (în cazul persoanelor juridice) ,noi, prin parteneriatul cu cei de la Termene.ro, vă punem la dispoziție o soluție de preluare automată a acestora.

Prin preluarea în mod automat a datelor venite de pe formularele web construite integral pe platforma MEFI fără ajutorul unui IT-ist și integrate pe site, pe pagina ta de facebook și distribuite prin diverse canale (WhatsApp, SMS, E-mail etc.).

Prin importul simplu și rapid dintr-o bază de date existentă (format Excel sau CSV).

Cum gestionezi relația cu clienții potențiali?

Pentru a dezvolta relații cu clienții potențiali echipa de vânzări poate organiza baza de date și asocia fiecărui contact o serie importantă de informații. Statusul contactului, sursa de proveniență, rolul, etc. 

Prin configurarea câmpurilor obligatorii te asiguri că ai toate datele necesare pentru a avea o comunicare cât mai eficientă cu clienții potențiali.

Prin notițe aranjate cronologic vei fi mereu la curent cu istoricul discuțiilor și vei știi ce persoane din firmă au interacționat cu acesta.

Îți aloci sarcini în calendar, legate de acest prospect pentru a nu rata o întâlnire, o discuție sau o acțiune pe care urmează să o efectuezi.

Mementourile programate sau automate te vor înștiința pe tine sau pe clientul tău potențial prin e-mail, SMS și/sau notificare pe platformă, că urmează să ai o întâlnire importantă sau ceva prioritar de făcut.

Poți salva diverse fișiere media sau text în profilul prospectului pentru a te ajuta să realizezi o ofertă de preț cât mai precisă. (schițe, planuri, fotografii, videoclipuri etc.)

Localizarea pe hartă a clienților potențiali (salvarea locației curente sau prin localizarea lui pe baza unei adrese indicate), pentru a știi zonele unde ești cel mai apreciat pentru serviciile tale. Pentru a ajunge cât mai ușor către acest prospect poți deschide direct din platformă aplicația de navigare (google maps, Waze …).

Consultă istoricul generat automat de către platforma MEFI din jurnalul de activitate pentru a știi cum a decurs procesul de vânzare cu acesta. Fără a te baza pe memorie sau prin diverse căutări greoaie în agende.

Construiește în cel mai scurt timp cea mai completă ofertă în funcție de datele colectate și transmite-o cât mai rapid către clientul potențial.

Pe un singur modul fiecare membru al echipei de vanzari poate vizualiza toate activitățile programate. Un mod simplu și sigur de a nu uita nimic.

Află mai multe despre modulul dedicat în întregime procesului de ofertare.

Cum monitorizezi evoluția discuțiilor cu clienții potențiali pentru a știi cât de eficient este procesul de vânzare din firma ta?

Urmărim pe baza rapoartelor și a notificărilor câți prospecți au fost adăugați de echipă de vânzări în mod individual sau general.

Urmărim în timp real rapoarte cu privire la cele mai bune surse de proveniență sau conversie a prospecților pentru a știi cum să alocăm în continuare bugetul de marketing sau resursele de vânzări.

Ai în timp real situația per ansamblu cât și individual pe fiecare membru al echipei, a stadiului în care se regăsesc prospecții existenți.

Poți seta targeturi pentru agenții de vânzări (creșterea numărului de prospecți/contacte, creșterea numărului de oferte realizate și monitorizarea raportului de conversie din prospect în client final).

Limitează accesul utilizatorilor doar la propriile rezultate sau în cazul unui team leader permite accesul la rezultatele întregii echipe.

Pentru a avea rapoarte exacte cu privire la: câți prospecți ai adăugat, câți ai eliminat, câți ai pierdut și câți ia-i convertit în clienți. Singurul lucru pe care trebuie să îl faci este doar să selectezi intervalul de timp și utilizatorul/utilizatorii, iar platforma îți oferă rezultatul sub forma unui grafic.

Ce spun partenerii nostri

Cine lucreaza cu noi

 
 

Permite echipei să gestioneze mai mulți clienți cu mai puțin efort, fără să-ți crească semnificativ costurile fixe.

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.