Module ce te ajută să gestionezi relația cu colaboratorii și costurile companiei

Furnizori

Cu acest modul ai acces la toți furnizorii pe care îi ai, toate datele despre aceștia și salvează datele de contact ale persoanelor cu care interacționezi.

Comenzi furnizori

Lansează direct din platformă comenzi pe care le transmiți către principalii tăi furnizori urmând să monitorizezi cu acest modul și stadiile comenzilor.

Gestionarea costurilor din firmă

Cu acest modul planifici costurile firmei și le notezi pe cele efectuate pentru a ține sub control evoluția acestora.

Câțiva parteneri ce beneficiază de pe urma proceselor automatizate

 
 

MEFI este o platformă standard care poate fi personalizată și configurată cu ușurință pentru a se adapta nevoilor specifice din companii. Iar mulțumită caracteristicii modulare a platformei, dezvoltate în colaborare cu IMM-urile din România, poți integra ulterior și numai dacă este necesar, pe lângă modulele de bază și alte funcționalități disponibile.

Află acum cum funcționează MEFI CRM și optimizează-ți investiția! Alege cele mai potrivite module pentru compania ta,