Cum îți poți mări vânzările cu peste 30% prin marketing multichannel? 3 luni ago

Marketing-ul multichannel

Cum definim marketing-ul multichannel?

Marketing-ul multichannel sau marketing-ul multi-canal, se referă la practica de a interacționa cu clienții prin mai multe metode: prin canalele clasice cum sunt rețelele de retail, cataloage de comandă, direct prin poștă sau prin canale digitale gen e-mail, mobil și site-uri de tip e-commerce. Scopul este de a le furniza informații care să le influențeze percepția asupra produsului sau serviciului promovat și să-i determine în final să cumpere.

Cât de important este marketing-ul multichannel?

Putem spune că într-o lume în care publicitatea a devenit de-a dreptul agresivă, această practică de promovare este importantă prin simplul fapt că ofertantul interacționează cu potențialii săi clienți și le atrage atenția prin prezența în medii cât mai diverse.

Pentru promovarea prin canale multiple, un motiv în plus ar fi și faptul că acei clienți prezenți în mai multe medii sunt diferiți de cei care se informează printr-un singur canal. Clienții descoperiți prin targetarea multi-canal câștigă mai mulți bani și, prin urmare, cumpăra mai mult.  Există studii care arată că frecvența de cumpărare în cazul clienților targetați pe mai multe canale este cu 12% mai mare și aceștia cheltuie cu 32% mai mult.

Partea bună pe care trebuie să o știi este faptul că clienții cu care comunici pe mai multe canale de comunicare sunt mai puțin reactivi la preț, cheltuie mai mult și sunt mai ușor de atins prin canalele de marketing digitale, care sunt mai ieftine decât cele clasice.

În momentul de față, clienții și potențialii clienți au mai mult control asupra procesului de cumpărare, prin multitudinea de surse de informare pe care o au la dispoziție. În acest context, pentru ca un furnzior să conteze, el trebuie să fie prezent în mediile de unde potențialii lui clienți culeg informații. Iar o prezență de calitate în aceste medii presupune un efort de construire a mesajelor, de planificare a campaniei, de execuție a ei, dar și accesul la infrastructura care face posibile campaniile în mediul digital. Cu cât toate acestea fac asta mai simplu, mai bine și mai ieftin, cu atât mai mult crește competitivitatea și vizibilitatea ofertantului, în detrimentul competiției.

Niciun comentariu pentru Cum îți poți mări vânzările cu peste 30% prin marketing multichannel?

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu