Cum funcționează un CRM? 4 săptămâni ago

Software-ul in cloud MEFI – mai mult decat un CRM – ajută companiile mijlocii romanești care activează în sfera serviciilor și a intermedierilor, să beneficieze de o mai bună gestionare și colaborare cu clienții lor, astfel încat să obțină siguranța datelor din firmă, câștigand astfel stocarea informațiilor din companie cât și a greșelilor legate de întocmirea documentelor fiscale si nefiscale. Mefi te ajută să îți atingi mult mai rapid obiectivele prin creșterea productivității angajaților obținând astfel în companie o creștere asupra fluxului de numerar. Un alt avantaj adus de programul Mefi este faptul că îți permite să înmagazinezi toate informațiile legate de clienții trecuți, actuali și potențiali, astfel încât să poți câstiga prin automatizările proceselor o creștere rapidă a ratelor de conversie și retenție a clienților.  Diferența dintre celelalte soluții disponibile până în prezent în Romania și software-ul MEFI, constă în faptul că Mefi îți oferă toate modulele într-un singur loc (un singur soft în cloud) ce îți dă acces la toate funcțiile integral în limba romană și este pliat specific pe nevoile companiilor din domeniul serviciilor romanești.

Poate te întrebi cum funcțiuonează un astfel de program, ei bine, află că orice afacere începe cu o bază de relații cu clienții. Tu, vânzătorul, te conectezi cu oamenii care au nevoie de produsul tău. Cu toate acestea, pe măsura creșterii companiei, aceste conexiuni de afaceri devin mai sofisticate. Nu este doar o tranzacție între cumpărător și vânzător. Începeți să gestionați o multitudine de conexiuni, de-a lungul timpului, în cadrul fiecărei companii cu care faceți afaceri. Un sistem CRM este cunoscut prin faptul că gestionează numeroasele conexiuni care au loc într-o afacere în creștere.

Un CRM oferă tuturor celor din întreaga companie (inclusiv vânzări, servicii pentru clienți, marketing și dezvoltare de afaceri) o modalitate mai bună de a gestiona relațiile cu clienții și interacțiunile care conduc succesul. Cu o vizibilitate bună și acces ușor la datele clienților, cum ar fi informații de contact, oportunități de vânzări, probleme de servicii și campanii de marketing, un sistem CRM vă poate oferi o imagine clară a clienților dumneavoastra. Cu o prefață personalizată și ușor de utilizat, veți putea avea o imagine de ansamblu a fiecărui client, și toate acestea într-un singur loc.

Niciun comentariu pentru Cum funcționează un CRM?

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu

error: Continutul este protejat!