Intrebari Frecvente

Despre Mefi

Dupa ce va logati in contul dumneavoastra veti regasi meniul principal in partea stanga a ecranului. Pentru accesarea panoului de control se va da click pe meniul “Panou de control”.

Pentru a solicita un cont de testare se acceseaza site-ul www.mefi.ro iar in partea dreapta sus pe bara de navigare se va regasi butonul denumit  “INCEARCA GRATUIT”. Accesati acest buton si completati formularul afisat.

Echipa MEFI va va contacta in maximum 24 de ore pentru a va oferi toate detaliile.

 

Clienti

Pentru a edita profilul unui client se acceseaza sectiunea “Clienti” din meniul principal. Se selecteaza clientul dorit si se editeaza profilul clientului dupa preferinte.

Pentru a adauga o nota referitoare la client se acceseaza sectiunea “Clienti” din meniul principal dupa care se alege clientul caruia doriti sa adaugati o nota. Se acceseaza meniul “Note” si se apasa butonul “ADAUGA NOTA NOUA”. Se completeaza dupa preferinte campul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a seta un memento intrati in sectiunea “Clienti” din meniul principal din stanga ecranului. Se selecteaza clientul pentru care se doreste memento-ul iar din meniul ce apare in stanga ecranului se selecteaza “Memento-uri”. Se da click pe butonul “SETEAZA MEMENTO” si se completeaza formularul afisat dupa preferinte. La final se da click pe butonul “SALVARE” din partea dreapta jos a formularului.

Se acceseaza butonul “Proiecte” a meniului din partea stanga a ecranului. Se selecteaza proiectului pentru care vrem sa atasam un fisier. Se da click pe sub meniul “Fisiere” din meniul afisat pe orizontala deasupra proiectului. Aici se uploadeaza ce fisier doriti si el va ramane salvat in aplicatie si va putea fi vizualizat de toti membrii proiectului.

Se acceseaza butonul “Contracte” a meniului din partea stanga a ecranului.  Se apasa butonul “Adauga un Contract Nou”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE” din partea dreapta jos a ecranului.

Se acceseaza butonul “PROIECTE” a meniului din partea stanga a ecranului. Se de click pe butonul “ADAUGA UN PROIECT NOU”. Se completeaza formularul afisat cu datele aferente proiectului. La final se apasa butonul “SALVARE” din partea de jos dreapta a ecranului.

Se acceseaza meniul “Clienti” si se alege clientul pentru care se doreste adaugarea unei persoane de contact. Se va da click pe numele companiei/persoanei fizice iar in meniul afisat se acceseaza sub-meniul “Contacte” din partea dreapta sus a ecranului. Se da click pe “Adauga o persoana de contact noua” dupa care se completeaza dupa preferinte formularul afisat. La final se apasa pe butonul “Salvare”.

Se va accesa butonul “Clienti” a meniului din partea stanga a ecranului. Se va da click pe butonul “Adauga un client nou” dupa care se completeaza formularul  afisat cu datele aferente acelui client. Pentru a finaliza introducerea datelor se apasa pe butonul “Salvare”.

Proiecte

Pentru a incepe o discutie pe baza proiectului dorit se acceseaza sectiunea “Proiecte” din meniul principal si se alege proiectul la care vrem sa cream discutia. Se acceseaza meniul “Discutii” ce se afla in meniul din partea de sus a ecranului. Se apasa butonul “CREAZA O CONVERSATIE” si se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a adauga o sarcina la un proiect se acceseaza sectiunea “Proiecte” din meniul principal. Se selecteaza proiectul dorit si se apasa butonul “ADAUGA O SARCINA NOUA” ce se afla in partea de sus dreapta a ecranului. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE” din partea de jos dreapta a formularului.

Pentru a adauga un proiect nou se acceseaza sectiunea “Proiecte” din meniul principal. Se apasa butonul “ADAUGA UN PROIECT NOU” si se completeaza dupa preferinte formularul afisat. La final se apasa butonul “SALVARE” din partea de jos dreapta a ecranului.

Vanzari

Pentru a inregistra  plata unei facturi se acceseaza sectiunea “Vanzari” din meniul principal si se da click pe sub meniul “Facturi”. Se selecteaza factura pentru care vrem sa inregistram plata dupa care se apasa pe butonul verde”INREGISTRARE PLATA” ce se afla deasupra facturii. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE” din partea de jos dreapta a ecranului.

Pentru a sterge o factura se acceseaza sectiunea “Vanzari” din meniul principal. Click pe sub meniul “Facturi” si selectam factura pe care vrem sa o stergem. Se apasa butonul “MAI MULT” ce se afla deasupra facturii iar la final se da click pe “STERGETI” din meniul afisat ulterior.

Pentru a schimba statusul unei facturi se acceseaza sectiunea “Vanzari” si intram in sub meniul “Facturi”. Se selecteaza factura dorita dupa care se apasa pe butonul “MAI MULT” ce se afla deasupra facturii iar in meniul afisat se selecteaza “Bifat ca anulat” daca vreti ca factura sa fie anulata. In cazul in care doriti ca statusul facturii sa fie “Achitat”  se apasa butonul “INREGISTRARE PLATA” din partea dreapta sus a facturii. Se completeaza formularul afisat dupa preferinte iar la final se apasa butonul “SALVARE” din partea dreapta jos a ecranului. Sistemul va schimba automat statusul facturii dupa inregistrarea platii.

Pentru a factura sarcinile realizate se acceseaza sectiunea “Proiecte” din meniul principal. Se selecteaza proiectul caruia i-au fost destinate sarcinile si se apasa butonul “FACTURA PROIECTULUI”. In formularul afisat se selecteaza sarcinile care doresc a fi facturate dupa care se apasa butonul “FACTURA PROIECTULUI”. In formularul afisat se completeaza dupa preferinte campurile facturii. La final se apasa butonul “SALVARE” din partea de jos dreapta a formularului.

Pentru a seta o factura recurenta se acceseaza sectiunea “Vanzari” din meniul principal. Intram in  sub meniul “Facturi” si selectam factura dorita. Se apasa butonul “Editare factura” ce se afla deasupra facturii. In formularul afisat, la campul Factura recurenta se alege valoarea preferata. La final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a seta numarul de factura se acceseaza sectiunea “Organizare” din meniul principal. In meniul afisat ulterior se selecteaza meniul “SETARI”. Se da click pe sub meniul “Finante” si se selecteaza sectiunea “Facturi”. Aici se completeaza dupa preferinte campurile afisate. La final se apasa butonul “SALVARE SETARI” din partea de jos dreapta a ecranului.

Pentru a crea o factura se acceseaza sectiunea “Vanzari” din meniul principal. Se selecteaza sub meniul “Facturi” si dam click pe butonul “CREAZA O FACTURA NOUA”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a converti o oferta in factura se acceseaza sectiunea “Vanzari” din meniul principal. Click pe  sub meniul “Oferte” si se selecteaza oferta dorita. Se apasa butonul verde “CONVERTIRE IN FACTURA” din partea dreapta sus a ofertei.

Pentru a aplica o reducere de pret se acceseaza sectiunea”Vanzari” din meniul principal si se selecteaza sub meniul dorit “Propuneri/Oferte/Facturi”. Se creaza o propunere/oferta/factura noua iar in formularul afisat in partea dreapta jos se afla sectiunea “Aplica o reducere” unde veti introduce marimea(%) reducerii dorite. La final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a crea o oferta se acceseaza sectiunea “Vanzari” din meniul principal. Se selecteaza sub meniul “Oferte” si se apasa butonul “CREAZA O OFERTA NOUA”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a adauga un produs sau un serviciu se acceseaza meniul “Vanzari” din meniul principal. Se selecteaza sub meniul “Produse sau servicii” si se apasa butonul “ADAUGA PRODUSE SAU SERVICII”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE” din partea dreapta jos a formularului.

Pentru a trimite o propunere unui client sau unui potential client se acceseaza sectiunea “Propuneri” din meniul “Vanzari” ce se afla in partea stanga a ecranului. Se selecteaza propunerea dorita si se da click pe butonul de tip “Plic” ce se regaseste deasupra propunerii. Se verifica emailul destinatarului si sablonul iar la final  se apasa butonul “TRIMITE” din partea dreapta jos a formularului.

Pentru a crea o propunere noua se selecteaza sectiunea “VANZARI” din meniul principal. Se da click pe submeniul “Propuneri” dupa care dam click pe butonul “ADAUGA O PROPUNERE NOUA”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se da click pe butonul “SALVARE” din partea dreapta jos a formularului.

Se acceseaza butonul “Vanzari” a meniului din partea stanga a ecranului si se da click pe sub meniul “Credite de retur”. Se apasa butonul “Adauga un credit de retur nou”. Se completeaza formularul afisat si la final se apasa butonul “Salvare”. Se da click pe butonul de tip “plic” ce se afla deasupra documentului creat. Se verifica sablonul emailului si datele de trimitere iar la final se da click pe butonul  “TRIMITE” din partea de jos dreapta a ecranului.

Se acceseaza butonul “Vanzari” a meniului din partea stanga a ecranului dupa care se da click pe sub meniul “Oferte”. Se apasa butonul “CREEAZA O OFERTA NOUA” si se completeaza dupa preferinte formularul afisat. La final se da click pe butonul “SALVARE” din partea de jos stanga a ecranului. Se da click pe butonul de tip “plic” ce se afla deasupra propunerii. Se verifica sablonul emailului si datele de trimitere iar la final se da click pe butonul  “TRIMITE” din partea de jos dreapta a ecranului.

Se acceseaza butonul “Vanzari” din meniul din partea stanga a ecranului dupa care se selecteaza sub meniul “Propuneri” . Click pe butonul “ADAUGA O PROPUNERE NOUA”, se completeaza formularul afisat dupa preferinte iar la final se apasa butonul “SALVARE”. Click pe iconita de tip “plic” deasupra propunerii, se verifica sablonul emailului si pentru finalizare si trimitere se apasa butonul “TRIMITE” din partea de jos dreapta a ecranului.

Pentru a inregistra o plata efectuata de catre un client se va accesa meniul “Vanzari” din partea stanga a ecranului. Se da click pe sub meniul “Facturi” iar din lista se va alege factura pentru care doriti inregistrarea platii.  Se da click pe butonul “INREGISTRARE PLATA” iar formularul afisat se completeaza cu datele aferente platii. La final se apasa butonul “Salvare” iar MEFI va inregistra plata si totodata va trimite clientului un email prin care acesta este instiintat ca ati inregistrat plata facuta de el in sistemul d-voastra. Optional. daca nu se doreste instiintarea clientului prin email , se va bifa campul “Nu trimite inregistrare de plata a facturii pe email clientului” inainte de a da click pe butonul de “SALVARE”.

Se acceseaza meniul “Vanzari”din partea stanga a ecranului dupa care se apasa pe sub meniul “Plati”. Aici veti regasi toate platile inregistrate de d-voastra.

Cheltuieli
Asistenta

Pentru a modifica starea unui tichet se acceseaza sectiunea “Asistenta”. Se da click pe tichetul dorit si se selecteaza starea lui apasand pe butonul aflat in partea dreapta sus a ecranului.

Pentru a adauga un raspuns predefinit la un tichet se acceseaza sectiunea “Organizare” din meniul principal dupa care se da click pe meniul “Setari”. Se selecteaza meniul “Asistenta” si se apasa pe sectiunea “Raspunsuri predefinite”. Se apasa butonul “ADAUGA UN RASPUNS PREDEFINIT NOU” si se completeaza formularul afisat dupa preferinte. La final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a deschide un tichet de asistenta se acceseaza sectiunea “Asistenta” din meniul principal. Se apasa butonul “Adauga un tichet nou” si se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “DESCHIDE TICHET” aflat in partea de jos dreapta a ecranului.

Contracte

Pentru a crea un contract nou se acceseaza sectiunea “CONTRACTE” si se apasa butonul “ADAUGA UN CONTRACT NOU”.  Se completeaza dupa preferinte formularul afisat dupa care se apasa butonul “SALVARE” din partea de jos dreapta a ecranului. In partea dreapta se adauga continutul contractului iar la final se apasa butonul verde “SALVARE CONTRACT” ce se afla deasupra continutului.

Potentiali Clienti

Pentru a converti un potential client in client se acceseaza sectiunea “Potentiali Clienti” si se selecteaza potentialul client dorit. Se apasa pe butonul verde “CONVERTESTE IN CLIENT” aflat in partea dreapta sus si se completeaza dupa preferinte formularul afisat. La final se apasa butonul “SALVARE” din partea stanga jos a formularului.

Pentru a importa clienti de pe formulare web se acceseaza sectiunea “Potentiali Clienti” din meniul principal. Se apasa pe butonul “IMPORTATI POTENTIALI CLIENTI”. Se selecteaza fisierul .csv dorit iar la final se apasa butonul “IMPORTARE”.

Pentru a inregistra un potential client se acceseaza sectiunea “Potentiali clienti” din meniul principal. Se apasa pe butonul “POTENTIAL CLIENT NOU” si se completeaza dupa preferinte formularul afisat. La final se apasa butonul “SALVARE”.

Sarcini

Pentru a bifa o sarcina ca finalizata se acceseaza sectiunea “SARCINI” din meniul principal. Se selecteaza sarcina dorita si se apasa pe butonul “Marcat ca finalizat” ce se afla in partea de sus stanga a ecranului.

Rapoarte
Utilitati

Pentru a adauga un anunt nou se acceseaza sectiunea “Utilitati” din meniul principal. Click pe “Anunturi” dupa care se apasa butonul “ANUNT NOU”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a vizualiza calendarul se acceseaza sectiunea “Utilitati” din meniul principal iar dupa in sub meniul “Calendar”.

Pentru a exporta un raport se acceseaza sectiunea “Rapoarte” din meniul principal. Click pe sub meniul “Cheltuieli”, se apasa butonul “EXPORT” din partea de sus a ecranului.

Pentru a vizualiza un raport se acceseaza sectiunea “Rapoarte” din meniul principal si se da click pe sub meniul “Cheltuieli”.

Pentru a crea un sondaj se acceseaza sectiunea “Utilitati” din meniul principal. Click pe sub meniul “Sondaje” si apasam butonul “ADAUGA UN SONDAJ NOU”. Se completeaza formularul afisat dupa preferinte si se apasa butonul “SALVARE” din partea de jos a formularului. Se introduc intrebarile dorite iar la final se apasa butonul “SALVARE” din partea stanga a ecranului.

Functionare

Pentru a adauga o modalitate noua de plata se acceseaza sectiunea “Organizare” din meniul principal. Click pe sub meniul “Setari” iar dupa alegem sectiunea “Finante”. Se selecteaza sub meniul “Modalitati de plata” si se apasa butonul “ADAUGA O MODALITATE DE PLATA NOUA”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE”.

Pentru a adauga un membru al personalului d-voastra se acceseaza sectiunea “Organizare” din meniul principal. Click pe sub meniul “MEMBRII PERSONALULUI” si se apasa butonul “ADAUGA UN NOU MEMBRU AL PERSONALULUI”. Se completeaza dupa preferinte formularul afisat iar la final se apasa butonul “SALVARE” aflat in partea de jos a formularului.

Pentru a modifica informatiile despre compania d-voastra se acceseaza sectiunea “Organizare” din meniul principal. Click pe sub meniul “Setari” iar in fereastra afisata se editeaza informatiile companiei dupa preferinte.

Pentru a edita un sablon de e-mail se acceseaza sectiunea “Organizare”. Click pe sub meniul “SABLOANE DE E-MAIL” iar in fereastra afisata se poate edita sablonul dorit.

Pentru importare clienti se va accesa meniul “Clienti”din partea stanga a ecranului. Se apasa butonul “IMPORTATI CLIENTI” dupa care se selecteaza fisierul de tip .CSV dorit. Se alege grupul de clienti (daca al exista) dupa care, optional, puteti introduce o parola pentru securitate. La final se apasa butonul “IMPORTARE”.

Pentru export clienti se va accesa meniul “Clienti” din partea stanga a ecranului. Se apasa butonul “EXPORT” ce se regaseste deasupra listei de clienti dupa care se alege tipul de fisier pentru care optati salvarea datelor in calculatorul d-voastra.

error: Continutul este protejat!