ClickCease

GESTIONARE CLIENȚI POTENȚIALI

Beneficiază acum de un flux de lucru organizat ce te ajută să transformi cu ușurință prospecții în clienți.

Sunt doar două metode prin care poți să ai mai mulți clienți în afacerea ta. Prima metodă este să ai mai multe contacte, iar cea de-a doua este să ai un procent de conversie semnificativ mai bun, din contacte în clienți. Acest lucru poate fi realizat printr-o bună gestionare a clienților potențiali

Beneficiile aduse de modulul de gestionare a clienților potențiali sunt majore pentru întreaga firmă. Știm foarte bine că pentru a vinde va trebui să generăm clienți. Modulul acesta te va ajuta în procesul de convertire a tuturor contactelor din firmă.

Prin simpla utilizare a modulului de gestionare a clienților potențiali vei reuși să centralizezi toate oportunitățile, vei automatiza și gestiona cu ușurință potențialii clienți astfel încât să obții un raport de conversie cât mai mare.

Cu funcțiile acestui modul echipa de vânzări poate să își organizeze munca pentru a face totul mai ușor și mai rapid. O singură bază de date segmentabilă a tuturor contactelor, istoricul fiecărei acțiuni întreprinse, lista activităților și a programărilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, ofertele și comenzile.

Fii profesional, obține controlul și îmbunătățește procesul de vânzare astfel încât firma ta să aibă o creștere cât mai accelerată.

gestionare clienți potențiali

Beneficiază acum de un flux de lucru organizat ce te ajută să transformi cu ușurință prospecții în clienți.

Sunt doar două metode prin care poți să ai mai mulți clienți în afacerea ta. Prima metodă este să ai mai multe contacte, iar cea de-a doua este să ai un procent de conversie semnificativ mai bun, din contacte în clienți.

Beneficiile aduse de modulul de gestionare a potențialilor clienți sunt majore pentru întreaga firmă. Știm foarte bine că pentru a vinde va trebui să generăm clienți. Modulul acesta te va ajuta în procesul de convertire a tuturor contactelor din firmă.

Prin simpla utilizare a acestui modul vei reuși să centralizezi toate oportunitățile, vei automatiza și gestiona cu ușurință potențialii clienți astfel încât să obții un raport de conversie cât mai mare.

Cu funcțiile acestui modul echipa de vânzări poate să își organizeze munca pentru a face totul mai ușor și mai rapid. O singură bază de date segmentabilă a tuturor contactelor, istoricul fiecărei acțiuni întreprinse, lista activităților și a programărilor care urmează să fie efectuate, monitorizarea oportunităților de vânzare, ofertele și comenzile.

Fii profesional, obține controlul și îmbunătățește procesul de vânzare astfel încât firma ta să aibă o creștere cât mai accelerată.

gestionare clienți potențiali

Procesul de adăugare a unui prospect prin completarea câmpurilor personalizabile în funcție de sursa de proveniență (online sau offline) se poate face:

Prin completarea manuală cu datele potențialului client în momentul în care acesta contactează în mod direct un reprezentant al firmei tale (discuție telefonică, întâlnire pe teren, vizită la sediul firmei etc.). Pentru a ușura pasul de completare a datelor, de gestionare a clienților potențiali și a elimina erorile de completare (în cazul persoanelor juridice) ,noi, prin parteneriatul cu cei de la Termene.ro, vă punem la dispoziție o soluție de preluare automată a acestora.

Prin preluarea în mod automat a datelor venite de pe formularele web construite integral pe platforma MEFI fără ajutorul unui IT-ist și integrate pe site, pe pagina ta de facebook și distribuite prin diverse canale (WhatsApp, SMS, E-mail etc.).

Prin importul simplu și rapid dintr-o bază de date existentă (format Excel sau CSV).

MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali
MEFI CRM - Integrari, gestionare clienți potențiali

Gestionare clienți potențiali

Cum gestionezi relația cu clienții potențiali?

Pentru a dezvolta relații cu clienții potențiali echipa de vânzări poate organiza baza de date și asocia fiecărui contact o serie importantă de informații. Statusul contactului, sursa de proveniență, rolul, etc. 

Prin configurarea câmpurilor obligatorii te asiguri că ai toate datele necesare pentru a avea o comunicare cât mai eficientă cu clienții potențiali.

Prin notițe aranjate cronologic vei fi mereu la curent cu istoricul discuțiilor și vei știi ce persoane din firmă au interacționat cu acesta, ușurând modul de gestionare a clienților potențiali.

Îți aloci sarcini în calendar, legate de acest prospect pentru a nu rata o întâlnire, o discuție sau o acțiune pe care urmează să o efectuezi.

gestionare clienți potențiali
gestionare clienți potențiali

Mementourile programate sau automate te vor înștiința pe tine sau pe clientul tău potențial prin e-mail, SMS și/sau notificare pe platformă, că urmează să ai o întâlnire importantă sau ceva prioritar de făcut.

Poți salva diverse fișiere media sau text în profilul prospectului pentru a te ajuta să realizezi o ofertă de preț cât mai precisă. (schițe, planuri, fotografii, videoclipuri etc.)

Localizarea pe hartă a clienților potențiali (salvarea locației curente sau prin localizarea lui pe baza unei adrese indicate), pentru a știi zonele unde ești cel mai apreciat pentru serviciile tale. Pentru a ajunge cât mai ușor către acest prospect poți deschide direct din platformă aplicația de navigare (google maps, Waze …).

Consultă istoricul generat automat de către modulul de gestionare a clienților potențiali din jurnalul de activitate pentru a știi cum a decurs procesul de vânzare cu acesta. Fără a te baza pe memorie sau prin diverse căutări greoaie în agende.

Construiește în cel mai scurt timp cea mai completă ofertă în funcție de datele colectate și transmite-o cât mai rapid către clientul potențial.

Pe un singur modul fiecare membru al echipei de vanzari poate vizualiza toate activitățile programate. Un mod simplu și sigur de a nu uita nimic.

Află mai multe despre modulul dedicat în întregime procesului de ofertare.

gestionare clienți potențiali

Cum monitorizezi evoluția discuțiilor cu clienții potențiali pentru a știi cât de eficient este procesul de vânzare din firma ta?

Gestionare clienți potențiali – Rapoarte

Urmărim pe baza rapoartelor generate de modulul de gestionare a clienților potențiali și a notificărilor câți prospecți au fost adăugați de echipă de vânzări în mod individual sau general.

Urmărim în timp real rapoarte cu privire la cele mai bune surse de proveniență sau conversie a prospecților pentru a știi cum să alocăm în continuare bugetul de marketing sau resursele de vânzări.

Ai în timp real situația per ansamblu cât și individual pe fiecare membru al echipei, a stadiului în care se regăsesc prospecții existenți.

gestionare clienți potențiali
gestionare clienți potențiali

Poți seta targeturi pentru agenții de vânzări (creșterea numărului de prospecți/contacte, creșterea numărului de oferte realizate și monitorizarea raportului de conversie din prospect în client final).

Limitează accesul utilizatorilor în modulul de gestionare a clienților potențiali doar la propriile rezultate sau în cazul unui team leader permite accesul la rezultatele întregii echipe.

Pentru a avea rapoarte exacte cu privire la: câți prospecți ai adăugat, câți ai eliminat, câți ai pierdut și câți ia-i convertit în clienți. Singurul lucru pe care trebuie să îl faci este doar să selectezi intervalul de timp și utilizatorul/utilizatorii, iar platforma îți oferă rezultatul sub forma unui grafic.

Ce spun partenerii MEFI CRM

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe internet softul MEFI CRM, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI CRM pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI CRM și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM - Testimonial

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI CRM mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI CRM pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI CRM a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM - Testimonial

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI CRM a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM - Testimonial

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI CRM.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM - Testimonial

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI CRM, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI CRM ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI CRM, oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa MEFI CRM ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM - Testimonial

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI CRM este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI CRM, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI CRM că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI CRM și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM - Testimonial

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI CRM, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM - Testimonial

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

MEFI CRM - Andrei Trivento

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Ce spun partenerii MEFI CRM

MEFI CRM - Testimonial

Am văzut pe un grup de facebook o recomandare pentru platforma de tip CRM MEFI. Eu știind că nu am o bază de date cu clienții și prospecții, care să fie comună pentru toți agenții și în care să își ia notițe și să scrie ce/cum/când au discutat cu acel client, am decis să implementez această platformă.

Principalele ei caracteristici sau punctele forte ce ne ajută pe noi:

Ofertarea de pe platformă;

Controlul a tot ce se întâmplă cu un prospect/client;

Baza de date comună pentru toți colegii implicați în partea de vânzări

Faptul că se pot face anumite chestii și de pe mobil.

Este exact ce căutam, chiar puțin mai mult 🙂

Recomand cu mare drag, în primul rând pentru că acolo am găsit o echipă de oameni faini, apoi că sunt profesioniști, iar nu în ultimul rând că această platformă chiar este de folos pentru o companie.

Nicolae Potocean
Email: nicolae.potocean@safe-tim.ro
Companie: Safe Tim Trade SRL
Functie: Administrator

MEFI CRM

Am văzut pe internet softul MEFI, ce oferă o soluție pentru gestionarea programărilor, sarciniilor pe care le avem de îndeplinit pentru grupele noastre de voluntari, asisitenți medicali, kinetoterapeuți și gestionarea cazurilor medicale.

Am hotarât să implementăm softul MEFI pentru punctele forte ale platformei ce ne ajută pe noi pentru a crește viteza de răspuns mai mare în ceea ce privește transmiterea programului și completarea fișelor, solicitarea analizelor medicale și de asemenea accesibilitatea mobil-PC plus capacitatea de căutare după metadate.

Recomand platforma MEFI și pentru că echipa ei a dat dovada de sprijin și pentru segmentul de ONG destinat sprijinului pacienților cu atac vascular cerebral, pentru care, după cum poate știți este alocat un buget extrem de mic.

Președinte Anei Valentin Daniel
anei.valentin@accidentulvascular.ro

Societatea Romana pentru Prevenirea si Recuperarea Medicala a Persoanelor cu Accident Vascular Cerebral SRPRMPAVC

MEFI CRM

Pentru a-mi eficientiza activitatea angajaților din companie am primit o recomandare din partea unui partener pentru a folosi platforma MEFI.
La scurt timp după ce am început să lucrăm pe platformă am crescut numărul facturilor încasate la termen, datorită opțiunii de transmitere a notificărilor către client și ne-am îmbunătățit imaginea firmei.

Principalele puncte forte care mă ajută în activitatea zilnică sunt: transmiterea către colegi de noi task-uri, crearea contractelor, transmiterea notificărilor către clienți (facturi scadente, expirarea contractelor), verificarea clienților ofertați/neofertați, rapoartele contabile.

Pentru dezvoltarea afacerii recomand cu siguranță platforma MEFI și altor antreprenori!

Roșca Silviu
RENTAL INVEST GROUP SRL
contact@rentalgroup.ro

MEFI CRM

Implementarea sistemelor informatice aduc plus valoare în orice firmă.

Mulțumim Ciprian pentru răbdarea acordată, cât și pentru produsul vostru, apreciat de către noi.

#MEFI
#DAKO

Iutiș Octavian
DAKO DESIGN SRL
contact@dako.ro

MEFI CRM

Aveam nevoie de un soft care să mă ajute să țin evidența și să emit contracte, să pot monitoriza intervențiile și data de expirare a acestora și să primesc remainder pentru programări. Am căutat pe Google mai multe soluții iar platforma MEFI mi-a atras atenția pentru ca oferă o gestionare amănunțită a fluxului intern de lucru.

După implementarea programului MEFI fluxul nostru de lucru s-a îmbunătățit considerabil, am luat mai multi clienți și nu mai facem treaba de două ori. Folosim multe module din platforma ce ne ajută să creăm oferte de preț, să emitem și să automatizam facturarea recurentă, să întocmim contracte, să urmărim încasările, să organizăm și să planificăm activitatea pe bază de proiecte și sarcini.
Recomand platforma MEFI pentru că nu mai este necesar sa folosim metode de lucru rudimentare precum excelul și avem rapoarte amănunțite pe lună și previziuni pe următoarele. Pe tot parcursul discuțiilor și a implementării echipa MEFI a dat dovadă de transparență și am apreciat că nu au costuri ascunse.

Marian Bentu,
administrator al EUROPREST TEAM 98 S.R.L.
office@euro-prest.ro

MEFI CRM

Cautam pe Google tot felul de solutii CRM, si am vazut pe Facebook reclama la platforma MEFI. Stiind ca aveam nevoie sa am clientii intr-o baza de date si sa ii pot contacta cu memento si cand ma suna sa am toate informatiile, pentru a stii sigur ce am vorbit si cand am discutat cu acestia.

Dupa implementarea platformei MEFI, lucrurile s-au imbunatatit in firma mea,pentru ca acum am o statistica a clientilor, stiu unde se incadreaza si cum/ cand vom putea sa ii contactam pe potentialii clienti.

Platforma MEFI ma ajuta in gestionarea potentialilor clienti si a clientilor existenti. Pot avea palnie de vanzari si stiu sigur unde am nevoie de imbunatatiri pentru a ajuta conversia sa creasca.

Recomand platforma MEFI,oricui are nevoie de gestionarea potentialilor clienti si nu vrea sa aiba pierderi pentru ca nu ii contacteaza la timp si vrea sa fie alaturi de clienti atunci cand acestia au nevoie, sau cand isi doresc sa fie contactati.

Imi place de echipa Mefi ca raspund foarte rapid la orice solicitare de ajutor si mereu sunt alaturi de noi.

Mihai Moldovan
Email:office@finaqua.ro
Companie: Finaqua
Functie: Administrator

MEFI CRM

Lucrez de peste 20 de ani in vanzari si de peste 10 ani in management. Implicit, de-a lungul timpului, am luat contact cu diferite aplicatii, mai mult sau mai putin specializate, unele dezvoltate intern de companiile cu care am lucrat – Telekom, UPC Romania, Toyota Romania – altele fiind din gama AnyDo, ToDoIst, Google Suite. MEFI a reusit sa ma convinga prin cumularea si integrarea lor intr-o solutie simpla de utilizat, la un cost de nerefuzat, tinand cont de ce poate face… stabilire de proiecte, rapoarte de activitate si de vanzari, automatizarea operatiunilor si multe altele. Pe scurt, imi economiseste timp si bani, dar ma ajuta la cresterea bazei de clienti. Pentru mine si firma mea este un real ajutor. Il recomand.

Diaconu Iulian
Scop Impex SRL
contact@izo-casa.ro

MEFI CRM

Am văzut pe Google o reclamă cu platforma MEFI și mi-a atras atenția deoarece căutam un soft prin care puteam monitoriza mai ușor fluxul de lucru, activitatea internă și aspectul financiar al proiectelor mele.

Pe lângă aceste aspecte care m-au ajutat să urmăresc activitatea, un plus foarte mare al platformei MEFI este utilizarea foarte simplă și intuitivă. Cu două click-uri văd rapoarte pe ce perioadă de timp vreau cu privire la gestiunea finanțelor, a activității interne și a proiectelor.

Recomand platforma MEFI, nu doar pentru cele menționate mai sus, ci și pentru echipa care dă dovadă de seriozitate și promptitudine.

Robert Ghimeș
GLASS PROIECT TERMOPAN SRL
office@glassproiect.ro

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI de pe un grup de Facebook de antreprenori. Aveam nevoie de o soluție care să mă ajute să-mi cunosc clienții…voiam să îi organizez foarte clar, să am o viziune a istoricului acestora fiindcă ajunsesem la concluzia că nu știam cine sunt clienții mei.

După implementarea platformei MEFI mi-a plăcut că pot să aflu dintr-o privire ce i-am vândut unui client și îi pot oferta mult mai ușor și eficient. Acum nu mai pierd timp să creez textele și pot vizualiza activitatea angajaților în timp real. Personal, din punctul meu de vedere îmi place la platforma MEFI că îmi economisește timpul.

Cel mai mult mă ajută ofertarea și organizarea internă, pot să văd ce face toată lumea și lucrez mult mai rapid.

Recomand platforma MEFI și altor manageri deoarece simplifică munca, generează proforme și alte documente și sunt toate una lângă alta, fiind ușor de vizualizat.

Manager Isac Mihaela, 
AMRO ELECTRONIC GRUP SRL
Email: office@amro.ro

MEFI CRM

Din cauza haosului din departamentul de vânzări, m-am consultat cu un prieten și el mi-a recomandat platforma MEFI, pentru a-mi putea organiza pipeline-ul concret al vânzărilor și să evit pierderea datelor, inclusiv istoricul discuțiilor cu clienții la plecarea unui agent de vânzări.

Deja de la prezentarea demo m-au atras rapoartele și cel mai important lucru de după implementarea platformei este ca pot vedea zilnic fix cât ofertăm.

Iar la întrebarea ”Ai recomanda platforma Mefi altui antreprenor?”, răspund ca deja am făcut-o cu încredere.

Papuc Raul
Email: raul.papuc@sealthedeal.ro
Administrator la Unified Telecom B2B

MEFI CRM

Am aflat de platforma MEFI la recomandarea unui antreprenor care și-a îmbunătățit foarte mult afacerea sa de prestări servicii. Știind că aveam nevoie de o singură platformă pentru a gestiona cat mai multe din procesele companiei, am decis să o implementez.
Pentru mine, platforma MEFI, poate fi asociată cu acea agendă pe care ți-ai dorit tot timpul să o ai cu tine oriunde și în care să-ți poți nota tot ce este important. Agenda digitală MEFI îmi oferă în plus posibilitatea de a gestiona toată activitatea firmei, de la organizare, clienți, proiecte, sarcini, calendar, rapoarte, facturi până la costuri.

Folosind zilnic agenda digitala MEFI, au fost înregistrate creșteri la nivel de eficiență în gestionarea proiectelor și îndeplinirea sarcinilor, iar în interacțiunea cu clienții se observă o creștere a calității relației.

Aș recomanda platforma MEFI și echipa ei de implementare celor care au realizat că eficiența și profitabilitatea companiei constă atât în modul în care reușești să ai strategii potrivite de vânzare, cât și în gestionarea și supervizarea cheltuielilor. Platforma MEFI ajută la îmbunătățirea procesului de vânzare și minimizarea cheltuielilor neperformante.

Managing Director Badea Andrei
TRIVENTO SRL
andrei@trivento.ro

Cine lucreaza cu noi

 
 

Permite echipei să gestioneze mai mulți clienți cu mai puțin efort, fără să-ți crească semnificativ costurile fixe.

Gestionare clienți potențiali – părere client

Verifică gratuit, împreună cu un consultant MEFI procedura noastră de comercializare testată și garantată. Convinge-te de compatibilitatea platformei MEFI cu provocările business-ului tău.