De la vânzări și asistență până la managementul firmei.
Soluția în cloud pentru a automatiza și gestiona cât mai multe activități pe o singură platformă.
Profită de o gamă largă de servicii pentru a digitaliza afacerea, a eficientiza fluxurile de lucru, a automatiza activități și pentru a avea un control mai ușor și mai rapid în firmă.
Optimizează relațiile cu clienții într-un mod profesional, gestionează cu ușurință baza de date, ofertele de preț, facturile, contractele, proiectele,comenzile și canalele de vânzări, planifică și urmărește cheltuielile.
Soft-ul de tip CRM și ERP MEFI oferă într-un singur abonament, 22 module integrate între ele pentru a gestiona întreaga firma. Implementează o singură platformă pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și permite staff-ului tău să lucreze împreună pentru a mulțumi clienții.
MODULUL 1
Clienți Potențiali
MODULUL 2
Ofertare

MODULUL 3
Gestionare Clienți
MODULUL 4
Contracte
MODULUL 5
Facturare
MODULUL 6
Gestionarea proiectelor sau a fluxurilor interne
MODULUL 7
Sarcini
MODULUL 8
Gestionarea costurilor din firmă
MODULUL 9
Asistență
MODULUL 10
My account
Am decis să ne oprim aici cu prezentarea modulelor! Alte instrumente și funcționalități sunt descrise în cadrul unei prezentări demo, doar celor care sunt cu adevărat interesați.

MODULUL 11

MODULUL 12

MODULUL 13

MODULUL 14

MODULUL 15

MODULUL 16
MEFI Cloud

MODULUL 17

MODULUL 18

MODULUL 19

MODULUL 20

MODULUL 21

MODULUL 22

MODULUL 23
22 de module dezvoltate pe platforma MEFI ce se integrează și cu alte softuri, accesibilă de pe orice dispozitiv și de oriunde există o conexiune la internet.
Câmpuri personalizate
Adăugarea de câmpuri nelimitate.
Adăugarea de Formulare personalizabile.
Ușor de configurat prin drag & drop.
Automatizarea sarcinilor recurente
Trimite și primește notificări automate.
Setează frecvenţa repetării și durata ei.
Utilizează liste cu elemente de checklist.