Ce inseamna CRM? 4 luni ago

ce inseamna crm

Ce înseamnă CRM ?  Iată întrebarea pe care mulți dintre dumneavoastră vreți s-o lămuriți, așadar avem o simplă definiție pentru acest soft: un sistem CRM permite companiilor să gestioneze relațiile de afaceri, datele și informațiile asociate acestora.

Cu ajutorul unui CRM, puteți stoca informațiile despre clienți, contactele lor, fiecare client și oportunitățile de vânzare într-o singură locație centrală, astfel încât informațiile să fie accesibile într-un timp real. La fel ca platformele de rețele sociale, cum ar fi platforma Facebook, un sistem CRM este construit similar în jurul oamenilor și al relațiilor cu aceștia, tocmai de aceea poate aduce multe beneficii pentru o afacere.

CRM înseamnă un sistem integrat de management axat pe clienți și potențialii clienți. Conține procesele și procedurile care construiesc un management al afacerii model centrat pe o abordare integrală a clientului. Procesele de management în care se bazează un program CRM sunt fără îndoială, în prim plan în ceea ce privește strategia și marketing-ul, precum și la nivel economic și financiar. Într-adevăr, unele companii care sunt foarte bine familiarizate cu clienții lor pot crea răspunsuri personalizate, anticipând nevoile și dorințele majore ale clienților. Pentru a construi o strategie inteligentă CRM, înseamnă ca tehnologia să răspundă strategiei companiei ajutând captarea datelor despre client și sursele externe, precum și consolidarea datelor respective într-un depozit central de date.

Aplicațiile CRM transformă datele colectate în informații care permit o mai bună înțelegerea a profilului clientului. CRM utilizează extensiv informații legate de client, iar asta înseamnă că încearcă să integreze domenii de marketing, vânzări și servicii și să verifice valoarea clienților. Înainte de implementarea CRM, trebuie să identificați dacă afacerea pe care o dețineți are nevoie de implementarea unui astfel de program, iar apoi să aplicați programul care se pliază cel mai bine pe cerințele dumneavoastră.

Dacă alegeți să optați pentru un astfel de software înseamnă că vânzările firmei vor începe să crească și să aducă profit firmei. Nu doar că veți avea mai multe vânzări, dar veți fi mai liniștit pentru că totul va fi automatizat și cu rezultate bune.

Obținerea mai multor vânzări și câștigarea mai multor oferte sunt factorii majori de creștere în fiecare organizație.  Îmbunătățirea vânzărilor și a productivității este motivul pentru care automatizarea a înlocuit activitățile pe care le desfășurau angajații, activități la care angajații pierdeau timpul, de aceea multe companii au solicitat pentru a începe punerea în aplicare a unui CRM. Cu o gestionare eficientă a vânzărilor și ușor de utilizat, managerii de vânzări se bucură de îmbunătățiri dramatice atunci când vine vorba de ciclului vânzărilor, ratelor de închidere și informațiilor actuale despre performanța vânzărilor.

Un sistem CRM care este complet integrat cu cele mai comune instrumente de productivitate, cum ar fi procesoare de text, foi de calcul și e – mail, și care are o gestiune a tuturor contactelor este un instrument puternic pentru vânzători, care înseamnă productivitate pentru firmă.

Abordarea unui CRM înseamnă:

  • Menținerea de informații coerente și actualizate despre fiecare cont de client și contacte, evitând duplicări și opinii diferite ale aceluiași contact sau cont;
  • Monitorizarea tuturor activităților și interacțiunilor cu fiecare contact și cont;
  • Identificarea oportunităților posibile privind potențialii clienți;
  • Primirea de alerte privind reînnoirea contractului și activitățile care trebuie îndeplinite;
  • Primirea de alerte privind reînnoirea contractului și activităților care trebuie efectuate în perioade programate înainte de data scadentă;

   Cu ajutorul unui soft CRM îți vei îmbunătăți managementului vânzărilor,asta ar însemna că veți putea:

  • Să utilizați instrumentul CRM integrat cu Microsoft Outlook;
  • Să găsiți imediat informațiile de care aveți nevoie în vizualizare panouri, unde puteți accesa contactele (inclusiv cele recent utilizate) și listele de contacte;
  • să îmbunătățiți comunicarea și colaborarea în echipa care se ocupă de organizația clienților, prin integrarea cu productivitatea, colaborarea și tehnologiile portalului. Reduceți timpul atunci când vine vorba de import de date și păstrați datele de calitate cu duplicările eliminate;
  • Să utilizați cele mai actualizate date CRM în Microsoft Office Excel cu sincronizare bidirecțională de date;
  • Să construiți cu ușurință echipe de vânzări pentru a crea o organizație mai eficientă;
  • Să creați prețuri de listă cu reduceri permise pentru anumite categorii sau grupuri de clienți pentru a simplifica propunerile de management;
  • Avea la dispoziție un centru de resurse în cadrul CRM unde  puteți obține cele mai bune practici de vânzări și recomandări;
  • Să utilizați permisiuni consistente bazate pe funcționalități de roluri și grupuri, ceea ce face distribuirea de informații mai ușor și mai rapid.

Managementul automatizării

Procesele legate de vânzări și marketing sunt o zonă la care CRM ajută în imbunătățirea lor. Activitățile de marketing deja încărcate în CRM sunt integrate într-un flux de lucru care în mod semnificativ reduce conductele generate și care sunt neprocesate prin vânzări. De asemenea, CRM înseamnă că vă permite să identificați cu ușurință noi oportunități care sunt bazate pe segmentarea imediată a bazei de date. Puteți scurta ciclul vânzărilor în timp ce creșteți numărul clienților prin simpla trimitere a unor propuneri și acorduri de vânzare într-un mod mai rapid.

Efectele implementării unui CRM

Dacă afacerea pe care o deții este mare sau mică, efectul unui astfel de program este același. Fișele detaliate de contact ale software-ului CRM vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie cu privire la clienții dumneavoastră, într-un singur loc, cu ajutorul unui telefon/ tabletă/ laptop. Afacerea  va funcționa mai bine, iar dvs. veți fi mai liniștit atunci când aveți acces în permanență la anumite date legate de companie. Aceste date sunt puternice pentru orice afacere, permițându-vă să economisiți timp în urma monitorizării clienților, creșterea veniturilor pe măsură ce creați experiențe personalizate ale clienților și multe altele.
Sistemele de management al relațiilor cu clienții vă oferă cunoștințe aprofundate legate de tot ce înseamnă propria companie, asta ar însemna că veți putea spori satisfacția clienților și veți putea să vindeți mai mult.  Dacă alegi să optezi pentru MEFI – CRM vei putea oferi o notă personală afacerii, dar mai mult,  vei ști care sunt nevoile clienților tăi, și astfel ajungi să progresezi în propria afacere.

Niciun comentariu pentru Ce inseamna CRM?

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu