Avantajele unui CRM 9 luni ago

Avantajele unui CRM

Iată care sunt avantajele unui CRM! Avantajele unui CRM

Avantajele unui CRM

  1. Crește productivitatea angajaților– CRM le pune la dispoziție automatizarea activităților repetitive de marketing, cum ar fi răspunsuri automatizate la întrebările care apar frecvent din partea clienților și tot ceea ce ține de vânzări sau servicii;
  2. Cresc vânzările– datorită îmbunătățirii procesului de vânzare se remarcă în același timp și o creștere a numărului de contracte încheiate într-o anumită perioadă, CRM permițând gestionarea în același timp a mai multor proiecte printr-o bună alocare a resurselor utilizate;
  3. Soft-ul CRM automatizează activitățile de marketing online și email marketing-transformând vizitele de pe site în bune oportunități de vânzare, astfel solicitările clienților sunt centralizate, urmând ca reprezentații companiei să genereze un răspuns în timp scurt;
  4. Crește calitatea relației cu cliențiioferind angajaților toate informațiile necesare despre clienți;
  5. Contribuie la planificarea și crearea proiectelor, la optimizarea costurilor și la analiza rezultatelor obținute.

Când vei folosi sistemul, vei observa o creștere a veniturilor, vei avea mai mult timp, şi o transparenţă mai mare. Specialiștii în marketing realizează campanii targetate. Agenții de vânzări închid mai multe vânzări mai rapid. Directorii Generali şi de Vânzări examinează şi coordonează procesele mai eficient. În MEFI vei găsi toate informaţiile pentru a-ţi gestiona relaţiile cu clienţii în cel mai profesionist mod.

CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții) a devenit o prioritate pentru firmele care doresc să dețină un avantaj competitiv într-o economie care se află în continuă schimbare, de aceea  recomandarea noastră este MEFIo soluție CRM dată de firma MENTSEC IT.

 

Niciun comentariu pentru Avantajele unui CRM

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu