Avantajele unui CRM 6 luni ago

Avantajele unui CRM

Iata care sunt avantajele unui CRM! Avantajele unui CRM

Avantajele unui CRM

  1. Creste productivitatea angajatilor – CRM le pune la dispozitie automatizarea activitatilor repetitive de marketing, cum ar fi raspunsuri automatizate la intrebarile care apar frecvent din partea clientilor si tot ceea ce tine de vanzari sau servicii;
  2. Cresc vanzarile – datorita imbunatatirii procesului de vanzare se remarca in acelasi timp si o crestere a numarului de contracte incheiate intr-o anumita perioada, CRM permitand gestionarea in acelasi timp a mai multor proiecte printr-o buna alocare a resurselor utilizate;
  3. Soft-ul CRM automatizeaza activitatile de marketing online si email marketing -transformand vizitele de pe site in bune oportunitati de vanzare, astfel solicitarile clientilor sunt centralizate, urmand ca reprezentatii companiei sa genereze un raspuns in timp scurt;
  4. Creste calitatea relatiei cu clientii oferind angajatilor toate informatiile necesare despre clienti;
  5. Contribuie la planificarea si crearea proiectelor, la optimizarea costurilor si la analiza rezultatelor obtinute.

Cand vei folosi sistemul, vei observa o crestere a veniturilor, vei aveai mai mult timp, şi o transparenţă mai mare. Specialistii în marketing realizeaza campanii targetate. Agentii de vânzări închid mai multe vânzări mai rapid. Directorii Generali şi de Vânzări examineaza şi coordonează procesele mai eficient. În MEFI vei gasi toate informaţiile pentru a-ţi gestiona relaţiile cu clienţii in cel mai profesionist mod.

CRM (Managementul Relațiilor cu Clientii) a devenit o prioritate pentru firmele care doresc sa detina un avantaj competitiv intr-o economie care se afla in continua schimbare, de aceea  recomandarea noastra este MEFIo solutie CRM data de firma MENTSEC IT.

Un comentariu pentru Avantajele unui CRM

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu