Află cum să-ți organizezi business-ul 7 luni ago

Află cum să-ți organizezi business-ul

Organizează-ți afacerea cu ajutorul sistemului CRM-Mefi

Atunci când vine vorba de „organizare” în cadrul propriului business ne referim la eficientizarea unor activități. Pentru ca echipa să devină eficientă trebuie cunoscute clar toate informațiile pe care le deține și să se țină o evidență cu privire la toate activitățile desfășurate de către echipă, cum ar fi: vânzări, parte financiară, marketing etc.

Care sunt funcționalitățile modulului de „organizare” a unui CRM?

  • adăugă noii membrii ai personalului;
  • selectează permisiuni de acces pentru noul membru adăugat;
  • creează un profil cu informații pentru noul membru;
  • adaugă grupuri de clienți;
  • adaugă departamente de asistență;
  • adaugă răspunsuri predefinite pentru tichetele de asistență;
  • adaugă nivele de prioritate a tichetelor;
  • adaugă statusuri predefinite pentru tichete;
  • adaugă servicii noi predefinite pentru asistență afișate la deschiderea tichetelor;
  • adaugă filtre spam pentru blocarea anumitor fraze/subiecte obscene introduse în tichete;
  • realizează setări pentru integrarea de pe email a potențialilor clienți;
  • realizează setări pentru importul potențialilor clieți prin formulare web integrate;
  • adaugă impozitele și taxele predefinite pentru secțiunea de vânzări;
  • adaugă valutelor pentru vânzări;
  • adaugă module de plată predefinite pentru efectuarea plăților;
  • adaugă categorii de cheltuieli;
  • adaugă tipuri predefinite de contracte;
  • setează/personalizează șabloanele de email;
  • adaugă câmpuri personalizate în diferite categorii pentru înregistrarea datelor;
  • adăugarea predefinită a unor roluri cu permisiuni personalizate.

 

Cum vă ajută CRM-Mefi  pentru a avea o bună organizare a informațiilor?

Atunci când vorbim de informații ne referim la:

  • diverse documente (de tipul: contracte, modificări, anexe, cereri, facturi etc.);
  • date de contact ale persoanelor din companie;
  • email-urile trimise și cele primite sunt stocate cu ajutorul funcționalității de integrare a email-ului cu sistemul CRM;
  • detalii aflate în urma unor convorbiri cu diverse persoane.

CRM-Mefi te va ajuta să stochezi toate informațiile într-o platformă online, iar acestea vor putea fi accesate cu ușurință de către echipa ta.

De ce să optezi pentru sistemul CRM-Mefi?

S-a demonstrat faptul că o firmă care dispune de un sistem CRM are șanse mai mari în a finaliza o  colaborare cu un potențial client, făcând o comparație cu firmele care nu foloseste un astfel de sistem, deoarece procesul se desfășoară mult mai repede, echipa folosește același plan și știe în ce moment trebuie să abordeze clientul si ce să comunice cu el.

CRM-Mefi ajută la realizarea automată a unor activități administrative, pe care angajații le făceau înainte și pierdeau mult timp pentru acest lucru, ajută la organizarea și motivația echipei și la distribuirea unor sarcini, pentru că nici unul dintre cei angajați să nu fie suprasolicitat.

 

Solicită echipa MENTSEC IT și află mai multe informații despre software-ul CRM-Mefi!

Niciun comentariu pentru Află cum să-ți organizezi business-ul

Lasa un comentariu

Utilizati datele dvs. de contact in scopul trimiterii unui comentariu